Zegt het ventje wat normaal alleen maar drecklines en trekkers als OP maaktquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Idd, de Audi was veel gaver geweest... Domme modderschuit
he man, ik bedoel, pta toch, boten autos en shit in hetzelfde topic moet kunnen. En die boot is ook wel leuk hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:51 schreef hermandeperman het volgende:
Anders verneuk je mijn prachtige topic even met een auto
DRAGlines. En die post ik neit eens, dat zijn graafmachinesquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zegt het ventje wat normaal alleen maar drecklines en trekkers als OP maakt
God god, meneer maakt spel- en typfouten bij het leven en gaat mij ook eens een keertje verbeterenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
DRAGlines. En die post ik neit eens, dat zijn graafmachines
En dat doe ik al een paar weken niet mee zoals je msisschien is opgevallen. Alleen nog maar blitse personenwagens.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:01 schreef Xtreem het volgende:
Kut topic
tvp, verder a beautiful mind kijken
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:29 schreef Hugster het volgende:
ze kon er nu nog niet eens aan geopereerd worden omdat alles zo enorm opgezwollen is![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:16 schreef Hugster het volgende:
berichtje van de MILF buurvrouw:
kaak gebroken, neus gebroken, jukbeen gebroken, diverse grote snedes in haar gezicht
vriend zit uiteraard nog gewoon in voorarrest.
in goede staat voor een auto uit 1988 / 163.000km en 500 euroquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:12 schreef Xtreem het volgende:
Dat witte misstaat eigenlijk niet eens echt
En hij lijkt (alsof ik dat kan zien... laat staan op zo'n foto) in goede staat...!
Ik schat de 8e keer dat je 'm start....quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
in goede staat voor een auto uit 1988 / 163.000km en 500 euro![]()
eens kijken hoelang het duurt tot ik hem weer stuk heb gemaakt.![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:16 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik schat de 8e keer dat je 'm start....
Nee, hij ziet er prima uitwaar heb je 'm gevonden?
Jij bent in Boxtel geweest zonder bij mij koffie te komen halen???quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:18 schreef BoJo het volgende:
[..]Dus nog 3x ofzo
![]()
Op Speeeeeeeeeeeeuuuuuurders.nnnnnnnllllll () in Boxtel. Best mooi plaatsje
ja toen ik net van de Halfords weg reed kwam ik erachter dat ze nog aan gestaan hadden, dus gelijk maar uit gepleurd onder het motto ik heb een witte auto dus moet wel kunnenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Jij bent in Boxtel geweest zonder bij mij koffie te komen halen???
En die lampen: gewoon uit laten
Mijn mama woont tussen Peu en Apeldoornquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja toen ik net van de Halfords weg reed kwam ik erachter dat ze nog aan gestaan hadden, dus gelijk maar uit gepleurd onder het motto ik heb een witte auto dus moet wel kunnen
Jij zat toch veel noordelijker, richting Peu??![]()
quote:
mjah hij helt over in de bochten dus liever iets wat de wegligging ten goede komtquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:33 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met een dakspoiler...!
"Een witte???quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:39 schreef hermandeperman het volgende:
Zo'n witte ziet er niet verkeerd uit eigenlijk
Minimeet?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:53 schreef Hugster het volgende:
wat valt er vanavond in Utreg te doen?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:07 schreef Sjoewe het volgende:
Whehehehehehe, jullie mogen best om mijn laatste blikje palm komen vechten hoor
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:06 schreef hermandeperman het volgende:
Begint te janken over drugs enzo
Neequote:
Nu hoeft het al niet meerquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee
Maar ik vind het voor de rest prima als jullie hier een paar uurtjes willen hangen![]()
Juischtquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Loop je continu met een pleerol gedraaid in je neus?
Nee? Wel Forza Motorsport met de nazi-evo VIIIquote:
Wat een kutleven moet jij hebben zegquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee? Wel Forza Motorsport met de nazi-evo VIII
Ontzettendquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat een kutleven moet jij hebben zeg
Ik heb niet eens een kruisdoos!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat een kutleven moet jij hebben zeg
Als huisdealer bedoel je?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:18 schreef Hugster het volgende:
nee maar ik zal even checken of er ergens anders al niet erg op me gerekend wordt
Jij hebt korsakovquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een kruisdoos!![]()
En vermaak me toch prima iedere dag![]()
ik heb die van mij na 2 maanden ook maar weer eens aangslotenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een kruisdoos!![]()
En vermaak me toch prima iedere dag![]()
Oh jullie maken grapjesquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:19 schreef hermandeperman het volgende:
Maar is het niet beter om Sjoewe gewoon even lekker een weekendje te laten rusten?
Ik hou me inquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:21 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben gewoon een infantiele nerd, duh speel ik spelletjes
Pssst schatje, ik heb de hele week niet anders gedaan weet je welquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
Oh jullie maken grapjes
Ik ben bikkels gewend die ook gaan zuipen als ze ziek zijn![]()
Dankjequote:
Je vader is dan ook dood gegaan aan grappenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:23 schreef hermandeperman het volgende:
En ik maak nooit geen grapjes
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dankje
Maar het lijkt me beter als we bij voorbeeld volgende week minimeeten
En da's heel niet leukquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:23 schreef hermandeperman het volgende:
En ik maak nooit geen grapjes
valt me toch weer tegen van zo'n jongen jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben hem ook echt spuugzat![]()
Wat een onwijze conjo![]()
jullie mogen wel hier komen heurquote:
Ik zou het anders doen, maar wie ben ikquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:57 schreef Fugie het volgende:
ik kom morgen langs utrecht, tenminste, dat ligt wel redelijk op de route naar arnhem
Jammerquote:
Herman tochquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zou het anders doen, maar wie ben ik
zeg zeg zeg wie denken we wel niet dat we zijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:02 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Jammer
Ik had je graag de genadeslag toegebracht![]()
<geen commentaar>quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
zeg zeg zeg wie denken we wel niet dat we zijn
MANNETJEEEEHHHHHH.......![]()
Herman toch? Of.... ??quote:
ach het houd ze bezigquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:07 schreef hermandeperman het volgende:
Heeft mijn moeder in de paar weken dat ik weg was mijn kamer helemaal gepoetst en opgeruimd enzo...
Ben ik een paar uur thuis, heb ik me er toch alweer een kutbende van gemaakt dat wil je niet weten![]()
iddquote:
Anders post je dat even in de brommer scquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:11 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
Sorry voor het grote plaatje, maar deze kont is dodelijk joh!
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:28 schreef Xtreem het volgende:
Als we toch met foto's aan het kutten zijn....
[afbeelding]
Dat deed ik ookquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop dat de intro-foto's pas over een heeeeele tijd online komen
neejquote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:40 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
neej![]()
brak en moe enzo![]()
vanavond zuipen morgen de hele dag slapen![]()
![]()
en met u??
Zwaar leven mên....quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:40 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
neej![]()
brak en moe enzo![]()
vanavond zuipen morgen de hele dag slapen![]()
![]()
en met u??
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, ongeveer hetzelfde, heel brak en ook erg moe
Vorige week heeft zijn tol geeist
zegt de werkeloze parasietquote:
koplampen wassenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:45 schreef Hugster het volgende:
TF wat doe je nou precies bij die VW Audi dealer ?
[hap]quote:
Vanwaar het doorstrepen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zuiplap![]()
ik heb gewoon teveel gewerkt![]()
[..]
zegt de werkeloze parasiet![]()
van allesquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:45 schreef Hugster het volgende:
TF wat doe je nou precies bij die VW Audi dealer ?
die maak je schoon?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:52 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
van allesaka teveel
![]()
van showroom tot administratie......van bedrijfswagens tot personenauto's
ookquote:
Maar jij bent toch niet gewoon zo'n lomp autoverkopertje toch?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:58 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ook![]()
gelukkig hebben we een ingebouwde wasstraat![]()
wat is lompquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maar jij bent toch niet gewoon zo'n lomp autoverkopertje toch?
Peu...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maar jij bent toch niet gewoon zo'n lomp autoverkopertje toch?
Doe het dan goed:quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:28 schreef Xtreem het volgende:
Als we toch met foto's aan het kutten zijn....
[afbeelding]
geil kruisje!quote:
Kuch, wat Bo zegt Kuchquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:07 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wat is lomp![]()
maar, nee ik ben niet arrogant![]()
![]()
Ik ben toch zo verdomde geil in pakquote:
Krijg je niets te bikken bij je ouwe lui ofzo?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ben toch zo verdomde geil in pak![]()
Is die linker kerel al lid van de jovd?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ben toch zo verdomde geil in pak![]()
dan snap ik helaas niet wat je bedoeldquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kuch, wat Bo zegt Kuch
Je weet toch wel hoe ik het bedoel lullo?
Ik ben geen lid van de JOVDquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:15 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Is die linker kerel al lid van de jovd?![]()
Je bent trouwens vooral geestelijk ziek?
Laat dan maarquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:17 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dan snap ik helaas niet wat je bedoeld![]()
te brak voor denk ik![]()
wie is dat hoofd in het midden dan?!?!quote:
dat had ik nog wel door, ik lees de PI nog welquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Laat dan maar![]()
Het was iig niet negatief bedoelt hoor kleintje
Dan ben je veel normaler dan ik dachtquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:21 schreef Sjoewe het volgende:
Met die hoed op bedoel je? Dat is een maat van me, en die rechter gast, die is dwaas
Jij niet wil je zeggen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:21 schreef Sjoewe het volgende:
Met die hoed op bedoel je? Dat is een maat van me, en die rechter gast, die is dwaas
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:22 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dan ben je veel normaler dan ik dacht
En de psychiater zegt dat je een lever aandoening hebt?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:24 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben prettig gestoord, volgens de dokter
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:24 schreef Xtreem het volgende:
[..]
En de psychiater zegt dat je een lever aandoening hebt?
Ik ben Hermtank nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:24 schreef Xtreem het volgende:
[..]
En de psychiater zegt dat je een lever aandoening hebt?
Correct. Die is he-le-maal niet prettig gestoord. Ronduit irritant gestoord.quote:
Hij heeft wel een werkend stoplicht in z'n kamerquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:28 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Correct. Die is he-le-maal niet prettig gestoord. Ronduit irritant gestoord.
Zeg, gore kutbal, anders hou je die lippen even op elkaar ofzoquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:28 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Correct. Die is he-le-maal niet prettig gestoord. Ronduit irritant gestoord.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hij heeft wel een werkend stoplicht in z'n kamer
Ga Frans lerenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeg, gore kutbal, anders hou je die lippen even op elkaar ofzo
Is het duidelijk te zien dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:04 schreef Hugster het volgende:
wel allemaal geboren pakkendragers daar op de foto
Ongetwijfeld wel gezien. Maar je denkt toch niet dat ik en alle foto's onthoud en bij wie die foto's horenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je die foto nog nooit gezien hebt....
Trekkersquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Weer terug van oogstfeest, 200 trekkertjes op de foto gezet, ook al geupt, en nu even de PTA SC bijlezen
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:10 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ongetwijfeld wel gezien. Maar je denkt toch niet dat ik en alle foto's onthoud en bij wie die foto's horen
Hebben planten uberhaupt een IQ?quote:
He verdulle. Weer geen rel vanavondquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:16 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hebben planten uberhaupt een IQ?
* Xtreem slikt een paar botte en persoonlijke opmerkingen jegens derden in![]()
kan wel geregeld worden... Ik heb wel wat frustraties opgekroptquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
He verdulle. Weer geen rel vanavond![]()
Gordon.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:22 schreef Xtreem het volgende:
[..]
kan wel geregeld worden... Ik heb wel wat frustraties opgekropt
Wijst maar een slachtoffer aan![]()
watje, gooi het erui johquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:16 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hebben planten uberhaupt een IQ?
* Xtreem slikt een paar botte en persoonlijke opmerkingen jegens derden in![]()
Mag je haar nu nog steeds niet neuken?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:22 schreef Xtreem het volgende:
[..]
kan wel geregeld worden... Ik heb wel wat frustraties opgekropt
Wijst maar een slachtoffer aan![]()
Je belooft geen bans en notes?quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mag je haar nu nog steeds niet neuken?
jaquote:
We heten niet allemaal Youpquote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:28 schreef Xtreem het volgende:
[..]
We heten niet allemaal Youp
Nu blij TF? En nee, zo is ie niet leuk. Nou en.
Hond. Stok. Slaan of Apporteren.quote:
Weet ikquote:
liefquote:
Ik ben gewoon te lief. Kutallochtoon.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:34 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
lief![]()
een visstick is nog grappiger/groffer dan X![]()
Oooh! Uitlokken!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:34 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
lief![]()
een visstick is nog grappiger/groffer dan X![]()
Voorbeeld van te lief.quote:
Te liefquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:36 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te lief. Kutallochtoon.
kun je nagaan hoe slim X wel niet isquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oooh! Uitlokken!
Vissticks zijn dom sinds de oude kappitein Iglo er neit meer is
aaah je vind je zelf zeker ook helemaal te gek/gaaf/coolquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:36 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te lief. Kutallochtoon.
Zeg, moet jij niet eens even die foto's van je posten in 1 of ander kuttopic waar toch niemand kijkt?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Voorbeeld van te lief.
je vraagt wat je moet doen.. en de opties ookEen echte reller had meteen gaan kijekn hoe ver de stok in de anus kan, en wat er gebeurt als je m dan nog 10 cm verder duwt.....
Is het nu wel of nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:38 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kun je nagaan hoe slim X wel niet is![]()
aub niet zeg......quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeg, moet jij niet eens even die foto's van je posten in 1 of ander kuttopic waar toch niemand kijkt?
Ik ben de bijzondere personenwagens er al uit aan het filteren voor het gespot topicquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeg, moet jij niet eens even die foto's van je posten in 1 of ander kuttopic waar toch niemand kijkt?
dacht ik dat mensen niet dommer konden zijn kom jij eve door de bochtquote:
Jij hebt toch zo'n prachtig "delete"-knopje?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:39 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
aub niet zeg......
hij verneukt al genoeg topics![]()
Ik wacht weer geduldig af wat voor een prachtige bijzondere personenwagens je nu weer hebt gespot.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben de bijzondere personenwagens er al uit aan het filteren voor het gespot topicVerder zal ik dit keer neit zo bveel op Fok! publieceren. Ik meot nog even een of ander landbouwforum vinden waar ik lid kan worden om met mn foto's te patsen.
Jij bent echt naief.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:40 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dacht ik dat mensen niet dommer konden zijn kom jij eve door de bocht![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:40 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dacht ik dat mensen niet dommer konden zijn kom jij eve door de bocht![]()
... Probeer ik me een keer te verlagen tot jullie niveauquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:38 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kun je nagaan hoe slim X wel niet is![]()
[..]
aaah je vind je zelf zeker ook helemaal te gek/gaaf/cool![]()
als je een beetje kunt lezen hoef je ook niet van die domme vragen te stellen waar ik toch niet op reageer.....quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Opzicht best een aardige opmerking om je domme post te ontwijken
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zo, even quoten, screenshotje erbij, komt helemaal goed!
In het Gay forum. Dit is het hetero deel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:43 schreef Alexxxxx het volgende:Waar is de love, peace en happyness gebleven
Ik ga wel slowchatten in het roze formule 1 wagen topic
Wanneer krijg jij trouwens een extra kanaal op de kabel? Het inburgeringskanaal?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:43 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
als je een beetje kunt lezen hoef je ook niet van die domme vragen te stellen waar ik toch niet op reageer.....
verhogen.....quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:43 schreef Xtreem het volgende:
[..]
... Probeer ik me een keer te verlagen tot jullie niveau
Er is nog wel ergens een bijenforum waar ze jouw aanwezigheid wel waarderen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:43 schreef Alexxxxx het volgende:Waar is de love, peace en happyness gebleven
Ik ga wel slowchatten in het roze formule 1 wagen topic
Schat, je haalt plafond en bodem door elkaar. Kan ik je ook niet kwalijk nemen met jouw achtergrond. Maar toch....quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
verhogen.....
je zit immers al vast op het bodem-niveau![]()
Over quoten en screenshotjes maken gesproken zegquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]!
Hij is ook echt vies. En de uitlaat is lek en het gaas ligt eruit.
Bah, nu is het even echt een schijtbak om te zien!
Ik hoef hem nog niet voor 2 euro!
Ik wil hem denk ik ook helemaal never nooit niet.
niet nodig, inburgerings diploma voor 2 tientjes gekochtquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wanneer krijg jij trouwens een extra kanaal op de kabel? Het inburgeringskanaal?
En dat voor een vrouwquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Over quoten en screenshotjes maken gesproken zeg!
Komt de wijsheid toch met de jaren![]()
Aan je Nederlands is dat idd goed te merken jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:46 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
niet nodig, inburgerings diploma voor 2 tientjes gekocht![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Schat, je haalt plafont en bodem door elkaar. Kan ik je ook niet kwalijk nemen met jouw achtergrond. Maar toch....
Ik edit nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:49 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
en dat komt van iemand die "plafont" goed kan spellen![]()
snel editten he![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:49 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
en dat komt van iemand die "plafont" goed kan spellen![]()
snel editten he![]()
Jij gelooft een allochtoon boven mij?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
X die door TF gecorrigeerd wordt op taalgebied
nog niet eens.....quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:47 schreef hermandeperman het volgende:
Volgens mij heeft TF weer een paar biertjes op
geen shit met leren iigquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Aan je Nederlands is dat idd goed te merken ja.
En 2 tientjes en een klein beetje druk van een AK-47 of niet?
Zoek een leuk topic in GC/ OvjL dan.... Ik ga wel meequote:
Nee ik ben druk bezig trekkertjes en dergelijke op mn eigen forum te zetten. En ik ga zo eten. Even mn bami ontdooien.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:55 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Zoek een leuk topic in GC/ OvjL dan.... Ik ga wel mee![]()
Trekkertjesquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee ik ben druk bezig trekkertjes en dergelijke op mn eigen forum te zetten. En ik ga zo eten. Even mn bami ontdooien.
Dat hij niet fatsoenlijk kan lezen en schrijven zijn wij het over eens.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Jij gelooft een allochtoon boven mij?
Hij kan niet lezen. Ik maak geen spelfouten.
Ben je hier geboren? Of hoe oud was je toen je hierheen kwam?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:54 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nog niet eens.....![]()
[..]
geen shit met leren iig![]()
russen
doe mij maar een italiaanse shotgun![]()
[afbeelding]
stfu mister perfectquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat hij niet fatsoenlijk kan lezen en schrijven zijn wij het over eens.
Vreet jij ooit wel eens iets anders dan bami/nasi?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee ik ben druk bezig trekkertjes en dergelijke op mn eigen forum te zetten. En ik ga zo eten. Even mn bami ontdooien.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:00 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
stfu mister perfect![]()
![]()
kneus [afbeelding]
Bring it on, bitch!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat hij niet fatsoenlijk kan lezen en schrijven zijn wij het over eens.
Maar over de bewering dat jij geen spelfouten maakt wil ik nog wel een hartig woordje met je wisselen
nasi vandaag. Ik schat dat ik dat zo'n drie keer per week eet ja.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vreet jij ooit wel eens iets anders dan bami/nasi?
quote:
En dan zeg je wat over mijn humor?quote:
Stamppot van Rapen met sate.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:03 schreef Xtreem het volgende:
wat de NEUK is raapstamppot met sate???
ej bemoei je er aub niet mee en wie zegt dat het iets met humor te maken heeftquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:04 schreef Xtreem het volgende:
[..]
En dan zeg je wat over mijn humor?
koolrapen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Stamppot van Rapen met sate.
Duhhhh!!
Waar was het anders een poging toe?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:06 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ej bemoei je er aub niet mee en wie zegt dat het iets met humor te maken heeft![]()
Verandering van spijs doet eten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nasi vandaag. Ik schat dat ik dat zo'n drie keer per week eet ja.Het is mijn favoriete eten, naast gebakken raapstamppot met saté, dus waarom niet?
je begint te vervelen Xquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Waar was het anders een poging toe?
quote:
Daar heb ik dus 4 dagen per week voor. een week met 7 dagen, al eens van gehoord?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Verandering van spijs doet eten.
Wel eens van gehoord?
Om even in ijsmeis-taal te spreken:quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
koolrapen.
En er zijn maar drie mensen op de wereld die het recept hebben, en maar 1 die het ook echt geod kan maken....
Pf, de SC word overwoekerd met gare kutmerkenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nu maak je me
1. Verdrietig omdat nu een modje boos op me is
2. Pissig omdat je een plaatje zoekt met zo'ngaar
kutmerk
erop
En nu in zn hermans?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Om even in ijsmeis-taal te spreken:
"yadda yadda yadda"
Ik vind chinees/bami ook heerlijk eten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Daar heb ik dus 4 dagen per week voor. een week met 7 dagen, al eens van gehoord?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Om even in ijsmeis-taal te spreken:
"yadda yadda yadda"
Hilfiger kwakbolquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Pf, de SC word overwoekerd met gare kutmerkenal die gaastra's en ecco's hier
Bij mn ouders had ik 5 dagen per week aardappeeln met gehalkt en groentequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vind chinees/bami ook heerlijk eten.
Maar om nu 3 x per week voedsel van dezelfde strekking tot mij te werken... Nee dankje
Maar goed, ieder zijn meug
Lazer toch op vent met je geouwehoer.quote:
quote:
Neuh, valt ook wel meequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
!!
Ik wist niet dat het opviel.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lazer toch op vent met je geouwehoer.
Alsof er ergens anders op de wereld niemand op het "lumineuze" idee is gekomen om wat rapen bij wat sate te mikken
Achja, als je idd niets anders gewend bent is dit al een hele verbetering jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij mn ouders had ik 5 dagen per week aardappeeln met gehalkt en groentedus ik vind het nog best afwisselnd. Aangezien het twee gerechten zijn, en ik het ook nog een scombiner met telkens andere dingen.
Haal jij merken in?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]nog zo'n merke die ik inhaal als ik er achter fiets.. vieze stinkui altijd die dat dragen
Zoveel parfum opp dat je hun zeiljas aan de andere kant van het Tjeukemeer nog ruikt
Mijn broer draagt het.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]nog zo'n merke die ik inhaal als ik er achter fiets.. vieze stinkui altijd die dat dragen
Zoveel parfum opp dat je hun zeiljas aan de andere kant van het Tjeukemeer nog ruikt
Ja dat is hetquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]je bent gewoon jaloers omdat JIJ niet kunt koken
Ik kan het ook nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]je bent gewoon jaloers omdat JIJ niet kunt koken
Wat een lul is die kerel zegquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn broer draagt het.
Ik zal het doorgeven aan hem!
Achja, je kunt niet EN lekkere tieten hebben EN kunnen koken natuurlijkquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet!
Dat betekent veel halen en eten wat je maar wilt!
Kerel?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat een lul is die kerel zeg
HEY! Ik heb me er gewoon nooit in verdieptquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Achja, je kunt niet EN lekkere tieten hebben EN kunnen koken natuurlijk
Er moet iets te wensen overblijven
wat een dwergquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kerel?.
Volgens mij is ie maar 1.80 ofzo.
Nee, een Golfquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat een dwergHeeft ie wel een CRX?
ik ben gewoon een omgebouwde vrouw, ik dacht dat dat wel bekend was?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
HEY! Ik heb me er gewoon nooit in verdiept!!
Maar Alexxxxxxxxx heeft dus een klein piemeltje aangezien hij wel kan koken?!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |