Zegt het ventje wat normaal alleen maar drecklines en trekkers als OP maaktquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Idd, de Audi was veel gaver geweest... Domme modderschuit
he man, ik bedoel, pta toch, boten autos en shit in hetzelfde topic moet kunnen. En die boot is ook wel leuk hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:51 schreef hermandeperman het volgende:
Anders verneuk je mijn prachtige topic even met een auto
DRAGlines. En die post ik neit eens, dat zijn graafmachinesquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zegt het ventje wat normaal alleen maar drecklines en trekkers als OP maakt
God god, meneer maakt spel- en typfouten bij het leven en gaat mij ook eens een keertje verbeterenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
DRAGlines. En die post ik neit eens, dat zijn graafmachines
En dat doe ik al een paar weken niet mee zoals je msisschien is opgevallen. Alleen nog maar blitse personenwagens.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:01 schreef Xtreem het volgende:
Kut topic
tvp, verder a beautiful mind kijken
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:29 schreef Hugster het volgende:
ze kon er nu nog niet eens aan geopereerd worden omdat alles zo enorm opgezwollen is![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:16 schreef Hugster het volgende:
berichtje van de MILF buurvrouw:
kaak gebroken, neus gebroken, jukbeen gebroken, diverse grote snedes in haar gezicht
vriend zit uiteraard nog gewoon in voorarrest.
in goede staat voor een auto uit 1988 / 163.000km en 500 euroquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:12 schreef Xtreem het volgende:
Dat witte misstaat eigenlijk niet eens echt
En hij lijkt (alsof ik dat kan zien... laat staan op zo'n foto) in goede staat...!
Ik schat de 8e keer dat je 'm start....quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
in goede staat voor een auto uit 1988 / 163.000km en 500 euro![]()
eens kijken hoelang het duurt tot ik hem weer stuk heb gemaakt.![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:16 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik schat de 8e keer dat je 'm start....
Nee, hij ziet er prima uitwaar heb je 'm gevonden?
Jij bent in Boxtel geweest zonder bij mij koffie te komen halen???quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:18 schreef BoJo het volgende:
[..]Dus nog 3x ofzo
![]()
Op Speeeeeeeeeeeeuuuuuurders.nnnnnnnllllll () in Boxtel. Best mooi plaatsje
ja toen ik net van de Halfords weg reed kwam ik erachter dat ze nog aan gestaan hadden, dus gelijk maar uit gepleurd onder het motto ik heb een witte auto dus moet wel kunnenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Jij bent in Boxtel geweest zonder bij mij koffie te komen halen???
En die lampen: gewoon uit laten
Mijn mama woont tussen Peu en Apeldoornquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja toen ik net van de Halfords weg reed kwam ik erachter dat ze nog aan gestaan hadden, dus gelijk maar uit gepleurd onder het motto ik heb een witte auto dus moet wel kunnen
Jij zat toch veel noordelijker, richting Peu??![]()
quote:
mjah hij helt over in de bochten dus liever iets wat de wegligging ten goede komtquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:33 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met een dakspoiler...!
"Een witte???quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:39 schreef hermandeperman het volgende:
Zo'n witte ziet er niet verkeerd uit eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |