werk sequote:
Hoi Marjoquote:
Gaat iedereen aan de Peleng of zoquote:
Wat is een Peleng??quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gaat iedereen aan de Peleng of zo
* PdeHoog heeft geen geld meer
Dit soort fratsen : http://www.downstream.ca/8mm.htmquote:
Ah, geinig!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:27 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dit soort fratsen : http://www.downstream.ca/8mm.htm
Als je op msn bent gooi ik wel een zipje over met de grote foto'squote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:48 schreef mother-mother het volgende:
ik vind de lekfoto's op de site ook erg mooi geworden ,aangezien je daar niet kan reageren op de foto's doe ik het hier maar ff![]()
leuke serie ook van pea die erop staat![]()
Deze vind ik wel stoerquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:52 schreef elcastel het volgende:
Welliswaar een Sigma Fish-eye, maar ook 8 mm :
[afbeelding]
Dat vind ik ook het leuke aan dat hele fish gebeuren, op google zie je een hoop van die plaatjes. Sommige situatie's vragen gewoon om die fish en normaliter kost een lens een heel stuk meer. En voor wat ik nu heb gezien presteerd deze leuk en zeker voor de prijs (159¤). Ik vind dat precies genoeg voor een funlens.quote:
Oja, ik moet ook nog boodschappen doen...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:13 schreef elcastel het volgende:
Ik ga me nuttig maken, nu de winkels nog open zijn.
Moggûh L... en de rest natuurlijk ookquote:
Mmmm gaan we tegenwoordig alleen op pad met de cameraquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:52 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog heeft de D30 net even uitgelaten
En tegelijk de lunch maar opgehaaldTwee bara's met kipkerrie-filet bij de surinamer vandaan
Ja baasquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:54 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi Briggy
Kom eens online op de MSN aub
Jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:54 schreef Briggy het volgende:
[..]
Mmmm gaan we tegenwoordig alleen op pad met de camera![]()
maar die kan helemaal niet fietsenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaIk moest naar de fietsenmaker en op de terugweg heb ik de camera laten werken
![]()
Ik dacht dat jij slim wasquote:
Goeie zaak !quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:53 schreef Briggy het volgende:
Moggûh L... en de rest natuurlijk ook
Ik ga inderdaad ook aan de fisheye, kvind het effect wel erg leuk![]()
En een mens moet wat met zijn centen![]()
oww ja shitquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij slim wasDie fiets staat natuurlijk nog bij de fietsenmaker
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:52 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog heeft de D30 net even uitgelaten
En tegelijk de lunch maar opgehaaldTwee bara's met kipkerrie-filet bij de surinamer vandaan
Het was ook lekkerquote:
Ik word beroemdquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:20 schreef _moder8or_ het volgende:
en 1.000.000x tnx voor PdeHoog voor het fotosoepen
Ben je toch al. Maar straks ga ik naar de Vesting hier in mijn woonplaats (boten fotograferen)quote:
Eerder beruchtquote:
Wel foto's laten zien straks dan hequote:Maar straks ga ik naar de Vesting hier in mijn woonplaats (boten fotograferen)
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Eerder berucht![]()
[..]
Wel foto's laten zien straks dan he
Ikke nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:06 schreef elcastel het volgende:
Die IA loopt als de nete heb ik het idee, topic is van vrijdag en nu al 34 aanmeldingen en dan staat Fles er nog niet bij. Was te verwachten natuurlijk, goedkoop lensje en iedereen wil wel een fish4fun..
Ben je nou nog niet geweestquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:17 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik ga even naar de Vesting. Boten fotograferen
Heb eerst nieuwsgroepen opdrachten gegeven om te downloadenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ben je nou nog niet geweest
tempo dan
Hmm raar, bij mij deed hij het 5 minuten gelden nog welquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:34 schreef purplerose het volgende:
mijn fotos zullen even moeten tot imageshack weer zin heb
Ziet er weer goed uitquote:
jeetje, ik zit net aan mijn ontbijt johquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:36 schreef pea4fun het volgende:
Zo...Ik heb mijn site geupdate![]()
Nu ga ik koken want ik heb honger![]()
Dit poste ik net per ongeluk in het lekmeettopicnou ja, ook niet zo erg natuurlijk
Wat een prachtige site. geweldigquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:36 schreef pea4fun het volgende:
Zo...Ik heb mijn site geupdate![]()
Nu ga ik koken want ik heb honger![]()
Dit poste ik net per ongeluk in het lekmeettopicnou ja, ook niet zo erg natuurlijk
Ontbijt? Zeker weer "vergeten" te eten vandaag, of ben je net uit je nest?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:56 schreef Re het volgende:
[..]
jeetje, ik zit net aan mijn ontbijt joh
Of ze is vreemdgegaan met een stierquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:10 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik ben ook maar ff naar buiten geweest. Ik wilde de wolkjes fotograferen, maar ik zag de biefstukjes in de wei staan..
er hangt een draadje aan zijn zij... misschien een maag operatie gehad?
De eerste 2 vind ik het mooist, de laatste 2 lijken niet helemaal scherp. En ik vind dat klikken zo lastig ja ben lui Kan je ze niet gewoon hier hosten?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:04 schreef purplerose het volgende:
Het resultaat van vandaag
1
[[url=http://img372.imageshack.us/img372/9471/s4020651verkleind2ez.th.jpg]afbeelding][/URL]
2
[[url=http://img372.imageshack.us/img372/5443/s4020653verkleind3uo.th.jpg]afbeelding][/URL]
3
[[url=http://img372.imageshack.us/img372/5020/s4020655verkleind4mg.th.jpg]afbeelding][/URL]
4
[[url=http://img372.imageshack.us/img372/4553/s4020656verkleind2nh.th.jpg]afbeelding][/URL]
*edit: het knippen en plakken ging ff verkeerd*
owwquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:09 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ontbijt? Zeker weer "vergeten" te eten vandaag, of ben je net uit je nest?
Dank jequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:31 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat een prachtige site. geweldig
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:10 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik ben ook maar ff naar buiten geweest. Ik wilde de wolkjes fotograferen, maar ik zag de biefstukjes in de wei staan..
er hangt een draadje aan zijn zij... misschien een maag operatie gehad?
Ow nee, hoe kan ik zo dom zijn het te vragenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:14 schreef Re het volgende:
[..]
oww... vergeten... dat doe ik nou nooit he
De eerste 2 vind ikzelf ook het leukste en de laaste 2 zijn idd wat onscherp, maar het zo geinig met die katquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:13 schreef pea4fun het volgende:
[..]
De eerste 2 vind ik het mooist, de laatste 2 lijken niet helemaal scherp. En ik vind dat klikken zo lastig ja ben lui Kan je ze niet gewoon hier hosten?
Die van jou zijn niet minderquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:15 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dank jeMaar zo geweldig is ie nou ook weer niet. Kijk maar eens naar de linkjes van de anderen hier op fot, daar zitten hele mooie bij
ik was ff naar de jaarmarkt. Mijn ma staat bij een amnesty stand. geen weer voor foto's helaas.... en er hangt teveel in de weg. Nou ja, volgende keer beterquote:
Lekker he! Een oliebol in de zomerquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik was ff naar de jaarmarkt. Mijn ma staat bij een amnesty stand. geen weer voor foto's helaas.... en er hangt teveel in de weg. Nou ja, volgende keer beter
en ik heb een stel oliebollen op
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:53 schreef purplerose het volgende:
Lekker he! Een oliebol in de zomer
De eerste doet me niet veel, die tweede vind ik wel geslaagdquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:45 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat vinden jullie hiervan?
# 1
[[url=http://img132.imageshack.us/img132/1179/18rb.th.jpg]afbeelding][/URL]
# 2
[[url=http://img132.imageshack.us/img132/6239/25jm.th.jpg]afbeelding][/URL]
Nou ja...uhm...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:42 schreef purplerose het volgende:
Pea! Weet je dat zeker dat je het aandurft!![]()
![]()
Wat shark zegtquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:45 schreef _moder8or_ het volgende:
# 1
# 2
alternatief http://huiz.rec-hosting.com/index.phpquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:01 schreef _moder8or_ het volgende:
Ow nee hè. Imageshack ligt er weer is uit
Dank voor je supersnelle reactie. Waren mannen dat ook maar is zo snelquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:02 schreef pea4fun het volgende:
[..]
alternatief http://huiz.rec-hosting.com/index.php
* PdeHoog ligt hier op zijn buik te FOK!ken...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:45 schreef _moder8or_ het volgende:
# 1
# 2
Ik zie geen bloemquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:11 schreef purplerose het volgende:
En die van mij dan meneer de Hoog?
Ik heb ook nog mooie bloem gepost :|
Die knappe meid naast je kreeg zeker meer response dan jijquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:29 schreef Subhuman het volgende:
* Sub heeft zich vandaag nuttig gemaakt!
[afbeelding]
Leden werven voor onze fotografievereniging!
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die knappe meid naast je kreeg zeker meer response dan jij![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:36 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Anders dan jij zou doen kwamen de mensen hier op ons af omdat ze geïnteresseerd waren in fotografie!
We hadden alleen af en toe last van onze overburen!
[afbeelding]
Hij is blauwquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:31 schreef purplerose het volgende:
Bloem weg?
*edit: deze dus*
[afbeelding]
Haha, deze foto heb ik niet gemaakt, die is gemaakt door een fotograaf van de introductiecommissie. Was vandaag namelijk cultuurdag in de introductie voor nieuwe eerstejaars aan de universiteit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:39 schreef _moder8or_ het volgende:
Jammer van die vrouw op de voorgrond
Of was dat alleen maar om te laten zien waar jullie last van hadden?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:40 schreef purplerose het volgende:
Hak anders dr hoofd eraf zoals we ook hebben gedaan met RE zn been
Hoeveel heb je er geworven?!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:29 schreef Subhuman het volgende:
* Sub heeft zich vandaag nuttig gemaakt!
[afbeelding]
Leden werven voor onze fotografievereniging!
Nou, dat viel ons helemaal niet tegen! Het is eerst belangrijk om te weten dat we een kleine vereniging zijn, we hebben op dit moment iets van 15 actieve leden. Hoeveel leden er lid zijn maar nooit komen weet ik niet precies, maar dit zijn tientallen denk ik. Bovendien was het niet erg druk op de cultuurmarkt, er is maar een fractie van alle nieuwe eerstejaars langsgekomen volgens mij.quote:
Kan ik ook zomaar lid worden.? Of is het voor mensen die echte foto's kan maken?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:47 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Nou, dat viel ons helemaal niet tegen! Het is eerst belangrijk om te weten dat we een kleine vereniging zijn, we hebben op dit moment iets van 15 actieve leden. Hoeveel leden er lid zijn maar nooit komen weet ik niet precies, maar dit zijn tientallen denk ik. Bovendien was het niet erg druk op de cultuurmarkt, er is maar een fractie van alle nieuwe eerstejaars langsgekomen volgens mij.
We wilden leden lokken door ze zich te laten inschrijven voor een gratis portretfotografie-workshop die we t.z.t. gaan geven. Zo kunnen ze een beetje kennis maken met de vereniging en kijken of het ze wat lijkt. Voor deze workshop hebben zich 13 mensen ingeschreven. En daar zijn we heel tevreden mee!
Wat goedquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:47 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Nou, dat viel ons helemaal niet tegen! Het is eerst belangrijk om te weten dat we een kleine vereniging zijn, we hebben op dit moment iets van 15 actieve leden. Hoeveel leden er lid zijn maar nooit komen weet ik niet precies, maar dit zijn tientallen denk ik. Bovendien was het niet erg druk op de cultuurmarkt, er is maar een fractie van alle nieuwe eerstejaars langsgekomen volgens mij.
We wilden leden lokken door ze zich te laten inschrijven voor een gratis portretfotografie-workshop die we t.z.t. gaan geven. Zo kunnen ze een beetje kennis maken met de vereniging en kijken of het ze wat lijkt. Voor deze workshop hebben zich 13 mensen ingeschreven. En daar zijn we heel tevreden mee!
Als je student bent aan de Universiteit Twente kan je zomaar lid worden ja.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:51 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Kan ik ook zomaar lid worden.? Of is het voor mensen die echte foto's kan maken?
Ow. never mind.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:53 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Als je student bent aan de Universiteit Twente kan je zomaar lid worden ja.
Dit ging over Foton, de fotografievereniging van de universiteit. Er zijn vast bij jou in de buurt ook dergelijke verenigingen te vinden. Meestal huizen ze in bibliotheken of cultuurcentra. Ik zou er eens naar op zoek gaan als ik jou was, het is echt erg leuk!quote:
Dat mag misschien wel leuk zijn, maarja, is het wel wat voor mij. Ik bedoel. Hier ken ik leuke fotogravenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:58 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dit ging over Foton, de fotografievereniging van de universiteit. Er zijn vast bij jou in de buurt ook dergelijke verenigingen te vinden. Meestal huizen ze in bibliotheken of cultuurcentra. Ik zou er eens naar op zoek gaan als ik jou was, het is echt erg leuk!
Foto's makenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:58 schreef Xilantof het volgende:
Goedenavond
laat gegeten, nu pas klaar (de vriendjes van je zus kunnen vervelend zijn).
nu wil ik wat doen..
maar wat?
Ga die vriendjes slaan ofzo...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:58 schreef Xilantof het volgende:
Goedenavond
laat gegeten, nu pas klaar (de vriendjes van je zus kunnen vervelend zijn).
nu wil ik wat doen..
maar wat?
Wat een compliment!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:59 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat mag misschien wel leuk zijn, maarja, is het wel wat voor mij. Ik bedoel. Hier ken ik leuke fotogravenen dat meen ik serieus.
Hoi!quote:
Moet ie ook al zo vroeg naar bedquote:laat gegeten, nu pas klaar (de vriendjes van je zus kunnen vervelend zijn).
Vangen!quote:nu wil ik wat doen..
maar wat?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:54 schreef Auticia het volgende:
Wat klink ik sarcastisch.
txquote:Ik vind het écht een mooie foto, Sjark!
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:03 schreef Auticia het volgende:
[..]
Hoi!.
[..]
Moet ie ook al zo vroeg naar bed.
.
[..]
Vangen!.
Je hebt niet veel gemist, volgens mij.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:00 schreef -Marjo- het volgende:
Bah, mijn internet lag net plat...
We nodigen de buren uit!!quote:
hahaha, nee...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:10 schreef Auticia het volgende:
[..]
Je hebt niet veel gemist, volgens mij.
eigenlijk nooit last vanquote:
Welk dansje doen we???quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:41 schreef purplerose het volgende:
* purplerose pakt marjo vast en danst met dr
kom je nu om de 40 minuten ons een goede avond wensen?quote:
Voor de nieuwelingen is datquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:00 schreef blackbully het volgende:
[..]
kom je nu om de 40 minuten ons een goede avond wensen?
jij ook een goede avond dan maar![]()
in dat geval,quote:
Ja sorry. Ben druk met het bekijken van de foto's die ik op de pc hebt staanquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:02 schreef blackbully het volgende:
[..]
in dat geval,
goede avond allemaal leuk dat jullie hier zijn.
ps. doe eens wat typen dan![]()
hmmm das dus gewoon een PITquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:23 schreef purplerose het volgende:
Das een groepje gasten die in een menigte tegen mekaar aan gaan staan beuken, en crowdsurfen
enig idee hoe ze op mosh komen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:27 schreef purplerose het volgende:
officieel heet het dus een moshpit
Klinkt auw...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:23 schreef purplerose het volgende:
Das een groepje gasten die in een menigte tegen mekaar aan gaan staan beuken, en crowdsurfen
nee joh is fun.quote:
Moet ik je dan weer uit de shit halenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:23 schreef Re het volgende:
[..]
ja wordt net ergens ingetrokken geloof ik
een biertje mee brengen en mee springen is beterquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:31 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Moet ik je dan weer uit de shit halen
Ja maar als iedereen tegen me aan loopt te beuken zie ik er morgen uit als een rot appeltje...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:31 schreef blackbully het volgende:
[..]
nee joh is fun.
lekker springen met z'm allen.
ps. in een goede pit is er niemand die echt tot de grond kan vallen
(als er echter veel wannabe mensen zijn dan lig je wel vaak op de grond, maar normaal vangen ze je er op voor je iets raakt. een sacialere groep mensen bij elkaar ken ik niet )
Heb jij trouwens nog leuke foto's gemaakt zondag??quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:32 schreef blackbully het volgende:
[..]
een biertje mee brengen en mee springen is beter![]()
Ow Oké. Nog een wens naar het soort bier? Of mag ik een krat Hertog Jan meenemen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:32 schreef blackbully het volgende:
[..]
een biertje mee brengen en mee springen is beter![]()
ja een paar.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:34 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Heb jij trouwens nog leuke foto's gemaakt zondag??
als het maar koud is is het goedquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:35 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ow Oké. Nog een wens naar het soort bier? Of mag ik een krat Hertog Jan meenemen?![]()
Hij staat altijd koud, altijd ijskoud...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:36 schreef blackbully het volgende:
[..]
als het maar koud is is het goed![]()
de truk is niet echt te springen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:33 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ja maar als iedereen tegen me aan loopt te beuken zie ik er morgen uit als een rot appeltje...
We wachten het (on)geduldig af...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:36 schreef blackbully het volgende:
[..]
ja een paar.
was niet echt vrolijk die dag dus heb er maar een 50 gemaakt,
moet nog verder gaan met uitzoeken. maar denk dat ik ze binnen een paar dagen wel upload.
kom maar brengen danquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hij staat altijd koud, altijd ijskoud...
Beetje meedeinen dus als het ware...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:37 schreef blackbully het volgende:
[..]
de truk is niet echt te springen.
probeer met de massa mensen mee te bewegen maar hou zoveel mogenlijk je voeten op de vloer. op die manier word je niet als een stuiterbal door de groep geslingerd![]()
als je maar niets verwacht dan vald het misschien nog mee hehequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:38 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
We wachten het (on)geduldig af...
yup je snapt hemquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:39 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Beetje meedeinen dus als het ware...
snel?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Waar moet het heen?
En wat gaat dit snel
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:41 schreef blackbully het volgende:
[..]
snel?
ik kan het nog volgen dus gaat goed.
maar het bier mag naar braboland. oost. dus koers A2 eindhoven.
is het zo ver krossen dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:43 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]Je mag ook hierkomen
en een lekkere nacht doorbreken
Jaquote:
*in de polonaise aansluit*quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:44 schreef purplerose het volgende:
Met zn alllllllllllllllllllllllllen, met zn alllllhallleeeeee
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:47 schreef purplerose het volgende:
oe! Ik woon dan tegenover je op het vasteland moder8or
OOOo das 55 minuten op dit tijdstip.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:45 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja
Hellevoetsluis hier. 30 km onder rotterdam. Bij Spijkenisse, Geervliet, Brielle in de buurt.
quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:50 schreef blackbully het volgende:
[..]
OOOo das 55 minuten op dit tijdstip.
maar na 5 bier is dat tever voor mij.
doe nu hoogstends in noodgevallen het ziekenhuis. maar meer niet
Met de pont over vanaf rozenburgquote:
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:50 schreef PdeHoog het volgende:
Nou mensen....het was weer uitermate gezellig
* PdeHoog] moet morgen om 05:45 op om naar de DTM-races op Zandvoort te gaan [/me]
[me=PdeHoog wordt meegesleurd door een groepje liefhebbers
Ik ga zo slapen dusTot morgenavond een keertje
Laat ons maar weer alleenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:50 schreef PdeHoog het volgende:
Nou mensen....het was weer uitermate gezellig
* PdeHoog] moet morgen om 05:45 op om naar de DTM-races op Zandvoort te gaan [/me]
[me=PdeHoog wordt meegesleurd door een groepje liefhebbers
Ik ga zo slapen dusTot morgenavond een keertje
Nee, het is iig geen Middelharnisquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:51 schreef purplerose het volgende:
[..]
Met de pont over vanaf rozenburg
Dank je welquote:
quote:
Gaat goed komenquote:Fijne dag morgen
bij mij mag ook hoor :pquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:54 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En posten op mijn forum heIk maak hem zo nog aan
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:54 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Stelletje overlopers!quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:54 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik niet hoor Subquote:
Ik loop niet overquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik niet hoor Sub
Ik post ze gewoon hier, op fotografieforum.nl, bij _m op zijn forum en wie nog meer foto's wil zien
Ze lukken jaquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als de foto's gelukt zijn, gaat dat goed komen
En trusten sub
quote:
owwquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:05 schreef blackbully het volgende:
[..]
![]()
er is meer in het leven als fok![]()
maar zolang het maar 4 gelijken hoeken heeft is het goedquote:
ik ook nog wel effquote:
Yeahhh, hij weet het!!quote:
jah iddquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:11 schreef blackbully het volgende:
[..]
maar zolang het maar 4 gelijken hoeken heeft is het goed![]()
jawel hoor, apart .. hoe?quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:13 schreef _moder8or_ het volgende:
Maare. Zijn jullie nog wakker, omdat jullie mijn schilderij niet zien
nu wel.quote:
Danzij jouw Profielquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:19 schreef purplerose het volgende:
[..]
Yeahhh, hij weet het!!
*stuffed de bong*
Ziet het er leuk uit?quote:
Klopt iddquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:40 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dat plastificeer-filter in Photoshop, of niet?
maar blijft mooi plaatje hoorquote:
ken heel dat programma nietquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik ben nog steeds niet zo goed in Photoshop Elements 2.0
[edit Subhuman] Goh, dat pakket moet ik toch eens in de winkel kopen!quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:48 schreef blackbully het volgende:
[..]
ken heel dat programma niet
ik werk alleen met 7.0 en anders paintshop pro 8 geloof ik
* _moder8or_ gaat stiekem verder met waar hij was gebleven, en hoop dat ppr het niet heeft gezien.quote:
en een goede lens. daar heb je al een groote voorsprong mee.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:50 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Als ik daar is aan kon komenNiemand heeft het
[..]
* _moder8or_ gaat stiekem verder met waar hij was gebleven, en hoop dat ppr het niet heeft gezien.
blaat blaat blaatquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:50 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Als ik daar is aan kon komenNiemand heeft het
[..]
* _moder8or_ gaat stiekem verder met waar hij was gebleven, en hoop dat ppr het niet heeft gezien.
70-200mm f/2.8 met 1.7x converter dus 340mm f/4.8quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:52 schreef blackbully het volgende:
[..]
en een goede lens. daar heb je al een groote voorsprong mee.
wat heb je trouwens voor lens op je cam staan?
vr. lens of dat niet?quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:54 schreef Re het volgende:
[..]
70-200mm f/2.8 met 1.7x converter dus 340mm f/4.8
als ze maar hard of schunnig zijnquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:04 schreef _moder8or_ het volgende:
trouwens? Houden jullie van moppen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is een neger in een Gouden Koets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I bet you are flying inside.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:10 schreef Auticia het volgende:
Ha ha ha ha.
Wat is een neger achter een piano?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
![]()
ja vrquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:04 schreef blackbully het volgende:
[..]
vr. lens of dat niet?
heb zelf een 70-300 maar ben er niet gek van. erg snel onscherpe foto's
heb misschien klaushandjes
kijk dat mis ik dus.quote:
en was het eng?quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:16 schreef pea4fun het volgende:
Zo, even voor het slapengaan...Ik heb me toch in PTA gewaagd![]()
(Foto)verslag motortoerrit Bossuit
Heel mooiquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:16 schreef pea4fun het volgende:
Zo, even voor het slapengaan...Ik heb me toch in PTA gewaagd![]()
(Foto)verslag motortoerrit Bossuit
Ze bijten nog niet, maar dat kan nog komen...sta nu stiekum om het hoekje te glurenquote:
Nee joh, te bidden...denk ik...kweeniequote:Op zondag 28 augustus 2005 01:19 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heel mooiStaat die nou tegen een beeld te zeiken
En wat mag hij kosten?quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:37 schreef blackbully het volgende:
d70
http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/288quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En wat mag hij kosten?
Ik heb nu een Canon Powershot A95. Er zit zo'n ring om mijn standaard lens die ik ervan af kan halen. Betekent dat dat er een andere lens erop kan worden gedraaid?
Goedenavond elcastel
Goedemorgen,quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:35 schreef _moder8or_ het volgende:
Die site van pea4fun zeg. Wat een prachtige foto's van alles plus de modellenweet iemand wat voor een type Nikon camera dat is?
Voor prijzen klikt hier Ik heb hem bij mijn lokale fotoboer gekocht, mede voor de service en garantie.quote:En wat mag hij kosten?
Als je die ring erafhaalt kan je daar een tussenstukje opdraaien, daar weer op kunnen dan voorzetlenzen, filters of een teleconverter.quote:Ik heb nu een Canon Powershot A95. Er zit zo'n ring om mijn standaard lens die ik ervan af kan halen. Betekent dat dat er een andere lens erop kan worden gedraaid?
Hee, ik was eerder dan jij!quote:
slikquote:Op zondag 28 augustus 2005 09:56 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/288
Bedankt voor je hele uitgebreide post. Ik ga zeker zoiets voor mijn Canon halenquote:Op zondag 28 augustus 2005 10:51 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Goedemorgen,
Als je nu niet alleen plaatjes kijkt maar ook ff het introotje leest dan staat daar welke camera ik hebDe D70s heb ik sinds eind juni.
[..]
Voor prijzen klikt hier Ik heb hem bij mijn lokale fotoboer gekocht, mede voor de service en garantie.
[..]
Als je die ring erafhaalt kan je daar een tussenstukje opdraaien, daar weer op kunnen dan voorzetlenzen, filters of een teleconverter.
Voorzetlenzen en filters zijn eigenlijk niks meer als een glaasje wat een bepaald effect geeft, maar zijn heel erg leuk om mee te spelen.
Zo heb je macrolensjes in verschillende sterkten zoals deze
[afbeelding]
Of bijvoorbeeld polarisatiefilters, waar je de kleuren meer mee verzadigd en blauwere luchten kan maken (als alles meezit)
[afbeelding]
Met een teleconverter kan je de afstand die je camera aankan vergroten. Heb je nu 3 keer zoom, dan wordt dat met een teleconverter de afstand van 6 keer zoom. (ff simpel gezegd dan)
Die ziet er ongeveer zo uit (deze is voor een fuji)
[afbeelding]
't was vroeg vanochtend eer ik er in lagquote:
Graag gedaanquote:Op zondag 28 augustus 2005 11:50 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Bedankt voor je hele uitgebreide post. Ik ga zeker zoiets voor mijn Canon halenHeb ik meer dan wat ik nu heb
én ik ga er meer fotograferen. Dat zeker
Wat ga je doen?quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:51 schreef Xilantof het volgende:
[..]
't was vroeg vanochtend eer ik er in lag
en ik moet zeggen dat ik blij ben dat ik straks internet en nog wat andere dingen kan ontvluchten
En nog iets. Waar kan ik die lensen het beste kopen ?quote:
Die voorzetlenzen en filters staan regelmatig voor een zacht prijsje op marktplaats. Moet je wel eerst die tussenring hebben, die staan dan weer minder vaak te koop, maar dat is maar een plastic ringetje. Informeer gewoon ff wat het kost.quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:00 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En nog iets. Waar kan ik die lensen het beste kopen ?Ik heb hier een Foto Trinis, daar heb ik mijn camera ook vandaan. Maar nu hebben ze een soort actie. ,,Koop iets, bepaal zeft hoeveel je betaald"
Is dit nou een actie omdat ze weg gaan?
mijn sport is weer begonnen, vandaag eerste wedstrijd. normaal is het dubieus omdat ik door de sport vaak fotografie moet missen. maar vandaag ben ik echt blij dat ik internet even mag ontvluchten en me even kan uitleven.quote:
Ik las ook al ergens zoiets...dat wordt dus steeds toestel zonder batterijen wegleggen, anders kan het wel eens zijn dat ie het nooit meer gaat doenquote:Op zondag 28 augustus 2005 14:21 schreef Subhuman het volgende:
Het schijnt dat batterijen voor gehoorapparaten, die je voor een prikje bij bijv. de Hema kunt kopen, een ideale vervanging zijn voor de verboden kwikbatterijen die in mijn Minolta Hi-Matic F meetzoeker moeten!
* Sub gaat het gelijk uitproberen!
Enige nadeel is dat ze langzaam leeggaan als ze uit de verpakking gehaald worden, ook als je ze niet gebruikt.
Nee, de batterij gaat gewoon maar een paar maanden mee. Als ie leeg is koop je een nieuwe, volgens mij beschadigt het verder het toestel niet. Wat je wel kunt doen is de batterijen steeds sealen of luchtdicht opbergen als je ze niet gebruikt, dan gaan ze langer mee.quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:48 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik las ook al ergens zoiets...dat wordt dus steeds toestel zonder batterijen wegleggen, anders kan het wel eens zijn dat ie het nooit meer gaat doen![]()
Ik meen te hebben gelezen dat het risico van leeglopen ín je toestel nogal aanwezig is. Ik weet alleen niet meer waar...quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:54 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Nee, de batterij gaat gewoon maar een paar maanden mee. Als ie leeg is koop je een nieuwe, volgens mij beschadigt het verder het toestel niet. Wat je wel kunt doen is de batterijen steeds sealen of luchtdicht opbergen als je ze niet gebruikt, dan gaan ze langer mee.
Wat een K klus...quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:07 schreef elcastel het volgende:
Ik heb me bedacht en ga maanden financiën opbergen..
Nou, da's wel erg schoonquote:Op zondag 28 augustus 2005 15:17 schreef eL. het volgende:
Zo schone lei.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:57 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik meen te hebben gelezen dat het risico van leeglopen ín je toestel nogal aanwezig is. Ik weet alleen niet meer waar...
Als het nimh batterijen zijn moeten ze wel zo'n 1000 keer meegaan, dat is meestal langer dan een jaar. Soms helpt het als je gewoon even de contactpunten opwrijft. Had ik met mijn vorige camera ook wel eens.quote:Op zondag 28 augustus 2005 16:10 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik vind het maar raar vinden.
Ik heb nadat ik mijn Canon heb aangeschaft, meteen een batterij oplader + 4 heroplaad bare batterijen bijgekocht.
Nu, 1 jaar later, laad ik ze 24 uur op en doe ze in de camera (nadat de lampen op mijn oplader groen branden). Doe ik ze in de camera, en na aanschakelen van mijn Canon meldt hij dat de batterijen leeg zijn en dat ik ze moet opladen
Ligt het aan mijn batterijen of is ligt het aan mijn camera?
Hmm. Zal dat dus komen door vettigheid/vuil?quote:Op zondag 28 augustus 2005 16:19 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Als het nimh batterijen zijn moeten ze wel zo'n 1000 keer meegaan, dat is meestal langer dan een jaar. Soms helpt het als je gewoon even de contactpunten opwrijft. Had ik met mijn vorige camera ook wel eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |