werk sequote:
Hoi Marjoquote:
Gaat iedereen aan de Peleng of zoquote:
Wat is een Peleng??quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gaat iedereen aan de Peleng of zo
* PdeHoog heeft geen geld meer
Dit soort fratsen : http://www.downstream.ca/8mm.htmquote:
Ah, geinig!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:27 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dit soort fratsen : http://www.downstream.ca/8mm.htm
Als je op msn bent gooi ik wel een zipje over met de grote foto'squote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:48 schreef mother-mother het volgende:
ik vind de lekfoto's op de site ook erg mooi geworden ,aangezien je daar niet kan reageren op de foto's doe ik het hier maar ff![]()
leuke serie ook van pea die erop staat![]()
Deze vind ik wel stoerquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:52 schreef elcastel het volgende:
Welliswaar een Sigma Fish-eye, maar ook 8 mm :
[afbeelding]
Dat vind ik ook het leuke aan dat hele fish gebeuren, op google zie je een hoop van die plaatjes. Sommige situatie's vragen gewoon om die fish en normaliter kost een lens een heel stuk meer. En voor wat ik nu heb gezien presteerd deze leuk en zeker voor de prijs (159¤). Ik vind dat precies genoeg voor een funlens.quote:
Oja, ik moet ook nog boodschappen doen...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:13 schreef elcastel het volgende:
Ik ga me nuttig maken, nu de winkels nog open zijn.
Moggûh L... en de rest natuurlijk ookquote:
Mmmm gaan we tegenwoordig alleen op pad met de cameraquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:52 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog heeft de D30 net even uitgelaten
En tegelijk de lunch maar opgehaaldTwee bara's met kipkerrie-filet bij de surinamer vandaan
Ja baasquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:54 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi Briggy
Kom eens online op de MSN aub
Jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:54 schreef Briggy het volgende:
[..]
Mmmm gaan we tegenwoordig alleen op pad met de camera![]()
maar die kan helemaal niet fietsenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaIk moest naar de fietsenmaker en op de terugweg heb ik de camera laten werken
![]()
Ik dacht dat jij slim wasquote:
Goeie zaak !quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:53 schreef Briggy het volgende:
Moggûh L... en de rest natuurlijk ook
Ik ga inderdaad ook aan de fisheye, kvind het effect wel erg leuk![]()
En een mens moet wat met zijn centen![]()
oww ja shitquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij slim wasDie fiets staat natuurlijk nog bij de fietsenmaker
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:52 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog heeft de D30 net even uitgelaten
En tegelijk de lunch maar opgehaaldTwee bara's met kipkerrie-filet bij de surinamer vandaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |