quote:
Zalig die boeken, ware het niet dat November nog tijd genoeg is.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:25 schreef Dirman het volgende:
Dan komen de speelgoedboeken van Bart enzo ook bijna![]()
Heerlijk, dan kan ik de hele dag mensen lastig vallen met de vraag; 'Mag ik die hebben?'
Dat kan toch altijd?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:01 schreef Caspian het volgende:
Oooooh, kan ik weer marsepein oppeuzelen.
Waar ik woon waren er jaren geleden inderdaad verschillende plekken waar je het kon kopen, maar helaas zijn die 1 voor 1 gesloten. Daarbij komt ook nog dat bakkersmarsepein anders smaakt dan de 'goedkope' sinterklaas-marsepein, welke allebij heerlijk zijn, en de variatie alleen maar ten goede komt.quote:
hmm.. dat echte bakkers-spul is lekker.. met 50% amandelen erinquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:09 schreef Caspian het volgende:
[..]
Waar ik woon waren er jaren geleden inderdaad verschillende plekken waar je het kon kopen, maar helaas zijn die 1 voor 1 gesloten. Daarbij komt ook nog dat bakkersmarsepein anders smaakt dan de 'goedkope' sinterklaas-marsepein, welke allebij heerlijk zijn, en de variatie alleen maar ten goede komt.
Een connoisseur.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:25 schreef LordOfTheBoard het volgende:
[..]
Hehe ja. Eerst eet je je rond aan alle pure, dan zijn die niet zo lekker meer en ga je aan de witte, en dan lust je die matige melkchocolade dingen toch ineens ook wel... en net op het moment dat je weer zin hebt in die lekkere pure is het tijd voor een nieuwe zak![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |