Ja, koop ze maar gauw.. nu ze nog het minst taai zijnquote:
De C1000 hier had ze al wel vandaag. Ik vond het ook al erg vroegquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:45 schreef _David_ het volgende:
_David_ gaat morgen eens bij de plaatselijke Super De Boer kijken of ze ze al verkopen... heerlijk..Kruidnootjes
Hehe ja. Eerst eet je je rond aan alle pure, dan zijn die niet zo lekker meer en ga je aan de witte, en dan lust je die matige melkchocolade dingen toch ineens ook wel... en net op het moment dat je weer zin hebt in die lekkere pure is het tijd voor een nieuwe zakquote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:04 schreef gekke_sandra het volgende:
Ah, nee! Dat zijn van die afgrijselijke dingen! Net als wanneer de paaseitjes weer overal liggenKruidnootjes zijn lekker.. maar NU even NIET!
Ik heb verdomme nog geen zomer gezien man!
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:04 schreef gekke_sandra het volgende:
Ah, nee! Dat zijn van die afgrijselijke dingen! Net als wanneer de paaseitjes weer overal liggenKruidnootjes zijn lekker.. maar NU even NIET!
Ik heb verdomme nog geen zomer gezien man!
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:49 schreef wise het volgende:
over een week liggen de oliebollen er al.
Je kan het hele jaar door oliebollen kopen bij een gebakkraam.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:49 schreef wise het volgende:
over een week liggen de oliebollen er al.
quote:
of zelf bakkenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kan het hele jaar door oliebollen kopen bij een gebakkraam.
\quote:
Of uitpoepen als je de vorige dag veel (olijf) olie achtige substanties hebt gegeten...quote:
quote:
Ik zou zo'n zak dus met jou moeten delen. Ik heb het liefst de melkchocolade exemplaren.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:25 schreef LordOfTheBoard het volgende:
[..]
Hehe ja. Eerst eet je je rond aan alle pure, dan zijn die niet zo lekker meer en ga je aan de witte, en dan lust je die matige melkchocolade dingen toch ineens ook wel... en net op het moment dat je weer zin hebt in die lekkere pure is het tijd voor een nieuwe zak![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |