aaaaaaaaaaaaaaargh.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:07 schreef pc-fr34k het volgende:
ik kon er toevallig al 2 mensen
quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:15 schreef conflict het volgende:
[23 uur, 17 min 17 sec ] bobster-pc-f: dat ik hem aanbied betekend
niet dat ik het hem geef.
ik kon hem en ik ken hem. ik kon haar(ander meisje dat ik dus al kon)maar tijd niet gezien, dan noem ik dat geen kennen meer maar kon.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:15 schreef tc03 het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaargh.
ik kan, jij kan, wij kunnen.
ik kon, jij kon, wij konden.
ik ken, jij kent, wij kennen.
ik kende, jij kende, wij kenden.
wil je niet zo vreselijk ingewikkeld doen op dit uur?quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:15 schreef tc03 het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaargh.
zie reacties, ik had me er zelf wel mee vermaakt.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:16 schreef -lay-z- het volgende:
is het de moeite om te lezen? anders begin ik niet
van m'n wiet blijf je verdomme af!quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:15 schreef solidasrock het volgende:
ey, je hebt massel dat je muh niet tegenkwem wand anders hat ik je in mekaar geslaguh en je van je wiet berooft joh....
![]()
quote:
kende! kon is de verleden tijd van 'ik kan'. in staat zijn tot, ik was in staat tot.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
ik kon hem en ik ken hem. ik kon haar(ander meisje dat ik dus al kon)maar tijd niet gezien, dan noem ik dat geen kennen meer maar kon.
ook goed. maar voor de rest is mijn nederlands wel redelijk toch. zeker als je het vergelijkt met dat van dat wijf.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:18 schreef tc03 het volgende:
[..]
kende! kon is de verleden tijd van 'ik kan'. in staat zijn tot, ik was in staat tot.
ja ok. je ruikt ook best lekker voor iemand die stinkt.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
ook goed. maar voor de rest is mijn nederlands wel redelijk toch. zeker als je het vergelijkt met dat van dat wijf.
oja, zij is trouwens nederlands.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:20 schreef goodspeed het volgende:
ik moest toch best lachen bij het lezen van die log. sommige mensen.
maar ey swa, ik ga je sien, weet jah.
quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:20 schreef tc03 het volgende:
[..]
ja ok. je ruikt ook best lekker voor iemand die stinkt.
kennenquote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
ik kon hem en ik ken hem. ik kon haar(ander meisje dat ik dus al kon)maar tijd niet gezien, dan noem ik dat geen kennen meer maar kon.
whehehe, ze werd ook boos dat ze eigenlijk denice heet, ik zei denise.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:21 schreef nitespeed het volgende:
die dennis denise is niet echt slim, of wel soms?.
dan krijg ik een marokkaanse vriend achter me aan die dan 10 jaar oduer is.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:26 schreef -lay-z- het volgende:
laat haar over 10 jaar dit log nog eens lezen
volgens mij kan ze over tien jaar niet meer lezen of schrijven.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:26 schreef -lay-z- het volgende:
nee, meer omdat ik geen zin heb in meer gezeik.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:29 schreef tho_omas het volgende:
waarom heb je de emailadressen weggehaalt? net of er 1 mod zich bekommert om het lot van deze straatstakkers.
spammen die slet!quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:29 schreef tho_omas het volgende:
waarom heb je de emailadressen weggehaalt? net of er 1 mod zich bekommert om het lot van deze straatstakkers.
als ik wist waar hij woonde dan had je nu ene probleem jongequote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:31 schreef juiced het volgende:
waarom geef je die kerel dan ook weed en shotjes! dat moet je ook niet doen he jonguh!
![]()
hebben ze geen sugababes ofzoquote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
nee, meer omdat ik geen zin heb in meer gezeik.. je kan ook gokken, je hebt het @hotmail.com gedeelte inmiddels al.
quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:31 schreef juiced het volgende:
waarom geef je die kerel dan ook weed en shotjes! dat moet je ook niet doen he ey jonguh!
![]()
geen idee, dat wijf ken ik ook maar 1 dag en die gozer heb ik alleen op msn geproken.quote:
oh ok charlois dat verklaart allesquote:[23 uur, 05 min 08 sec ] d e n : ey als juh sow stoer ben ik
woon in charlois kom morguh dn gaa juh sien
wiej hier gaaj blowe ik douw dii joint in
juh kont vriend:@:p
charly lownoise?quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:36 schreef mrx1982 het volgende:
maar verder is die nieuwe school wel leuk?
je zit toevallig niet op een zwakzinnigen school
[..]
oh ok charlois dat verklaart alles![]()
nee, een enorm verpauperde buurt in rotterdam.quote:
dan trekt suh dur blafffer, weetjuh!quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:26 schreef -lay-z- het volgende:
dat je uberhaubt nog tijd verspilt aan dat soort "mensen"quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]. het grappigste is eigenlijk dat ze niet begrijpt dat ik en die mike zelf begrijpen, dat hij niet gedwongen zal worden en dit ook nooit zal gebeuren.
waar is het toch mis gegaan in het onderwijsquote:[23 uur, 07 min 37 sec ] d e n : nouw juh vertelt het tog tege
hun kom dn niet op msn stoer doen maar
praat dn regt uin me gesicht joh
ja hoor, het is er heel gezellig, niet al te groot en "iedereen" is vriendelijk en verwelkomde me vrijwel meteen.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:36 schreef mrx1982 het volgende:
maar verder is die nieuwe school wel leuk?
nee.quote:je zit toevallig niet op een zwakzinnigen school
[..]
whehehehe. ik ben hie rbij m'n pa in charlois, maar dit zijn koophuizen.quote:oh ok charlois dat verklaart alles![]()
nee hoor, ik woon al een paar jaar niet meer in pendrecht maar in lombardijen. m'n pa woont in charlois.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:39 schreef nitespeed het volgende:
charlois for life, motherfucker! je liegt trouwens bob, want je woont in pendrecht noh.
hopelijk is het na het weekend nog steeds een leuke schoolquote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
ja hoor, het is er heel gezellig, niet al te groot en "iedereen" is vriendelijk en verwelkomde me vrijwel meteen.
[..]
nee..
[..]
whehehehe. ik ben hie rbij m'n pa in charlois, maar dit zijn koophuizen..
[..]
nee hoor, ik woon al een paar jaar niet meer in pendrecht maar in lombardijen. m'n pa woont in charlois..
ik denk niet dat ik hier verder problemen mee krijg en ik ben iig niet zo kinderachtig om er op school een verder probleem voor haar van te maken.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:41 schreef duncan-death het volgende:
is d'r iemand de lul op school.
als ik het me goed herinner 16.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:44 schreef mrx1982 het volgende:
[..]
waar is het toch misgegaan in het onderwijs![]()
![]()
hoe oud is deze pauper?
wtf ik mis echt flink wat algemene kennis.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:39 schreef nitespeed het volgende:
[..]
nee, een enorm verpauperde buurt in rotterdam.
denk maar aan den haag --> schilderswijk.
vast wel, ik hoef niet persee met iedereen op te kunnen schieten, ze is de enigste op 1 lerares na die ik niet echt erg mag en die lerares vind ik niet eens zo overdreven erg.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:45 schreef mrx1982 het volgende:
[..]
hopelijk is het na het weekend nog steeds een leuke school
1 2 3 4 | [23 uur, 05 min 08 sec ] d e n : ey als juh sow stoer ben ik woon in charlois kom morguh dn gaa juh sien wiej hier gaaj blowe ik douw dii joint in juh kont vriend:@:p |
tja, als ik niks beters te doen heb ga ik in iscussie met dat soort mensne. aanvangkelijk wilde ik alleen uitleggen aan haar dat ze zich geen zorgen hoeft te maken om mike aangezien ik vaak gewoon onzin uitkraam wat mijn soort humor vaak is. alleen beginnen zij en die vriend gelijk helemaal gek te doen.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:46 schreef finder_elf_towns het volgende:
wat een baggerdiscussie, maar ik ben op hetzelfde moment nog geen enkele msn discussie op niveau tegengekomen.
nou met dat soort paupers op je school weet je het nooit.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:46 schreef pc-fr34k het volgende:
vast wel, ik hoef niet persee met iedereen op te kunnen schieten, ze is de enigste op 1 lerares na die ik niet echt erg mag en die lerares vind ik niet eens zo overdreven erg.
ze ziet er idd goed uit, jammer dat ze iq heeft van een bowlingbal.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:48 schreef solidasrock het volgende:
je vind haar gwoon leuk, geef toe!!!
tnx.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:48 schreef mrx1982 het volgende:
[..]
nou met dat soort paupers op je school weet je het nooit.
sterkte iig
was dat een stukje zelfreflectiequote:[23 uur, 08 min 13 sec ] d e n : ey jij kan niet eens normaal
prate want juh bent tog altijd stoned
dus makkelijker in bed te krijgen... (gaat er nu een wereld voor je open?)quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:50 schreef pc-fr34k het volgende:
ze ziet er idd goed uit, jammer dat ze iq heeft van een bowlingbal.
quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:52 schreef mrx1982 het volgende:
[..]
was dat een stukje zelfreflectie
quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:52 schreef mrx1982 het volgende:
[..]
was dat een stukje zelfreflectie
quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:54 schreef solidasrock het volgende:
[..]
ik heb daar nu natuurlijk helemaal geen kans meer voor he.. maar niet dat ik dat nog wel, ik vind wel een ander.
.
dus makkelijker in bed te krijgen... (gaat er nu een wereld voor je open?)![]()
quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:58 schreef 2l0w4zer0 het volgende:
wat een stelletje paupers, zoals hun zij typen is net zo erg als br33zah taal. zijn zeker geen nederlanders.![]()
hoezo selectief.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:59 schreef stukovich het volgende:
af en toe denk ik dat concentratiekampen vandaag de dag geen slecht idee zou zijn. kunnen we alle hippies, gothics, tbs'ers, gabbers opvangen
want ik las swa dit en swa dat en dan weet je meestal wel hoe laat het is.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 01:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]. zij is trouwens wel nederlander zover ik weet.
ja sorry aow'ers en 65+'ers moeten er ook nog bij. deze groepen voegen geen waarde toe aan de maatschappij. en kosten ons alleen maar geldquote:
ik of die gast?quote:
junk !!!!!quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:07 schreef pc-fr34k het volgende:
veel plezier met lachen, ik heb er in ieder geval helemaal stuk om gelegen hier.
geef niet op!! ik ken stelletjes die elkaar in het begin nog konden vermoorden... (gaat er weer een wereld voor je open?)quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:56 schreef pc-fr34k het volgende:
ik heb daar nu natuurlijk helemaal geen kans meer voor he. . maar niet dat ik dat nog wel, ik vind wel een ander.![]()
goed dat jij je inhoudt dan...quote:op zaterdag 27 augustus 2005 01:36 schreef 2l0w4zer0 het volgende:
dat soort meisjes als haar moeten ze een keiharde trap in der kut geven. ik wou eerst iets anders typen, maar dan is het gelijk weer doodsverwensing enzo.![]()
quote:
ach, je weet maar nooit he.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 01:24 schreef solidasrock het volgende:
[..]
geef niet op!! ik ken stelletjes die elkaar in het begin nog konden vermoorden... (gaat er weer een wereld voor je open?)![]()
in charlois(rotterdam zuid)blijkbaar.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 01:37 schreef peabody-the_crux het volgende:
ik wil zulke mensen ook in m'n lijst, waar vind je dit soort rekels?
neh, ik zie er niet veel nut in om ze te laten terroriseren door een horde fok!ers. daar wacht ik mee voor het geval ze mij verder willen terroriseren.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 01:38 schreef martijn_fijn het volgende:
ik stel voor; posten die e-mail adressen!
![]()
haar neuken?!quote:op zaterdag 27 augustus 2005 01:39 schreef solidasrock het volgende:
[..]
goed dat jij je inhoudt dan...![]()
had dan liever getikt: neuk haar hard en goed, dan was het wat meer positiever dan in een kut trappen![]()
![]()
ik ook nietquote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:13 schreef juiced het volgende:
ik heb geen zin om op die link te klikken.
*eensch. kan je nagaan hoe snel je van gedachte veranderd: je zit in de klas, je denkt bij jezelf dat ze er wel leuk uit ziet en je er vast wel een keer over heen zou willen. je maakt een grap tegen iemand die zij niet snapt en helemaal begint te flippen en dan ben je afgeknapt.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 01:47 schreef 2l0w4zer0 het volgende:
[..]
haar neuken?!![]()
![]()
zo'n wijf hoef ik niet, die zijn te arrogant, denken dat ze boven alles en iedereen staan en dan zijn ze ook nog eens zo dom als een koe. afschieten die hap.![]()
zhe !! haaaiquote:op zaterdag 27 augustus 2005 02:03 schreef zhe-devilll het volgende:
heppie de pliezie al gebelt?
als ie net zo slaat als ie typt komt het wel goedquote:d e n : juh moet gene wiet of shit
meeneme of vodka want ik waarschuw je snap
je kijk mike is mijn broow weet je en hij
heeft astma dn moet juh hem geen dinge
aanbiede
haii skeetttttttquote:
hij is thaiboxer ofzo, zoiets begreep ik uit zijn e-mailadres. maar niet dat ik me er verder iets van aan trek.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 02:08 schreef s1nn3rz het volgende:
[..]
als ie net zo slaat als ie typt komt het wel goed![]()
ik had het al wel als grap gezegt tegen iemand maar ik ga niet naar de politie voor een bedreiging op msn.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 02:03 schreef zhe-devilll het volgende:
heppie de pliezie al gebelt?
omg, probeer je nu een rel te ontketenen of zo?quote:op zaterdag 27 augustus 2005 02:34 schreef #ANONIEM het volgende:
ik sla normaal geen meiden..... overwegen om haar in ieder geval een tik te verkopen![]()
ach, ik sla niet zo snel iemand en ik blijf meestal ook wel kalm terwijl iemand anders helemaal pissed is. ik kon begrijpen dat ze boos werd omdat ze dacht dat ik hem ging dwingen te blowen ookal heeft hij astma, alleen kon ik er geen begrip meer voor vertonen dat ze het nog niet snapte na meerdere malen uitleg gegeven te hebben. het feit dat ze dacht dat die mike wel naar me zou luisteren om "erbij te horen" laat eigenlijk ook wel zien dat ze denkt dat iedereen amar wat doet om erbij te horen, terwijl mike niet echt zo is.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 02:34 schreef #ANONIEM het volgende:
ik had toch wel een stuk grotere bek teruggegeven dan jij hebt gedaan in dat gesprekvooral tegen die dingen wanneer ze met kanker e.d. gaan spotten (gaan gebruiken om hun scheldpartijen kracht bij te zetten) kan ik slecht over.
ik sla normaal geen meiden en heb het topic niet gelezen maar als zij jou echt bedreigd en zo stom doet tegen je om niks dan zou ik het toch overwegen om haar in ieder geval een tik te verkopen![]()
jij leest ook erg selectief he?quote:op zaterdag 27 augustus 2005 02:37 schreef solidasrock het volgende:
[..]
omg, probeer je nu een rel te ontketenen of zo?
het kan aan mij liggen, maar in de periode dat je niet meer op fok zat ben je wel 180 graden veranderd sinds je terugkomst.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 02:34 schreef #ANONIEM het volgende:
ik had toch wel een stuk grotere bek teruggegeven dan jij hebt gedaan in dat gesprekvooral tegen die dingen wanneer ze met kanker e.d. gaan spotten (gaan gebruiken om hun scheldpartijen kracht bij te zetten) kan ik slecht over.
ik sla normaal geen meiden en heb het topic niet gelezen maar als zij jou echt bedreigd en zo stom doet tegen je om niks dan zou ik het toch overwegen om haar in ieder geval een tik te verkopen![]()
en die gast dan die je voor de grap een joint aanbood? heeft die niet tegen haar gezegd dat het een grapje was? ze komt behoorlijk borderline achtig over eigenlijkquote:op zaterdag 27 augustus 2005 02:38 schreef pc-fr34k het volgende:
ach, ik sla niet zo snel iemand en ik blijf meestal ook wel kalm terwijl iemand anders helemaal pissed is. ik kon begrijpen dat ze boos werd omdat ze dacht dat ik hem ging dwingen te blowen ookal heeft hij astma, alleen kon ik er geen begrip meer voor vertonen dat ze het nog niet snapte na meerdere malen uitleg gegeven te hebben. het feit dat ze dacht dat die mike wel naar me zou luisteren om "erbij te horen" laat eigenlijk ook wel zien dat ze denkt dat iedereen amar wat doet om erbij te horen, terwijl mike niet echt zo is..
nee hoor, ik vind zijn idee om een meisje dan maar te slaan (een tik te verkopen, whatever) omdat zij denkt of dacht dat jij astmapatienten wiet aanbiedt en daardoor op tilt slaat een raar idee....quote:op zaterdag 27 augustus 2005 02:38 schreef pc-fr34k het volgende:
jij leest ook erg selectief he?. probeer jij een rel te ontketenen ofzo?
.
wat dan? nu maak je me nieuwsgierigquote:op zaterdag 27 augustus 2005 02:41 schreef 2l0w4zer0 het volgende:
het kan aan mij liggen, maar in de periode dat je niet meer op fok zat ben je wel 180 graden veranderd sinds je terugkomst.![]()
ja en om de zin af te maken... wat vind je daar nou van?quote:op zaterdag 27 augustus 2005 02:42 schreef solidasrock het volgende:
nee hoor, ik vind zijn idee om een meisje dan maar te slaan (een tik te verkopen, whatever) omdat zij denkt of dacht dat jij astmapatienten wiet aanbiedt en daardoor op tilt slaat....
het staat mij bij dat je eerst wat onschuldiger was en zo en niet zo relachtig. ook met je goed bedoelde adviezen naar bhfh toe enzo. ik kan het uiteraard ook helemaal mis hebben.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 02:42 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
wat dan? nu maak je me nieuwsgierig![]()
ik was vergeten om de zin af te maken ja, zie vorige postquote:op zaterdag 27 augustus 2005 02:43 schreef #ANONIEM het volgende:
ja en om de zin af te maken... wat vind je daar nou van?
ik heb nog nooit een meid geslagen jongenquote:op zaterdag 27 augustus 2005 02:45 schreef solidasrock het volgende:
ik was vergeten om de zin af te maken ja, zie vorige post![]()
en wat ik ervan vind? ik hoop dat je ooit een keer klappen krijgt van een grote vent voor al die vrouwen die je gemept hebt want zo hersenloos lijk je me nu wel ondertussen![]()
is dit nederlandsquote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:07 schreef pc-fr34k het volgende:
oke, ik zit nu dus op een andere school sinds deze week. alles tof, hoop mensen die aardig zijn enzo, ik kon er toevallig al 2 mensen, (kwam ik pas achter nadat ik daar heen was gegaan.) waarvan een een gozer die ik al jaren ken en hij mij dus ook. die gozer heeft astma en dat weet ik, maar op school en op msn bied ik hem voor de grap wiet aan en ik zeg dat ik hem shotjes ga geven enzo. komt er zo'n wijf van school (ik zag haar vandaag voor het eerst en vond het wel een leuk uitziend meisje.)in een groepsgesprek helemaal trippen. daarna opend ze nog een gesprek met haar vriend erbij die helemaal gek worden. ik rustig uitleggen dat ik wel vaker onzin uitkraam en dat die gozer dat ook weet alleen wilde zij en die vriend van haar dan niet begrijpen.
de chatlog heb ik online gezet, e-mailadressen eruit gefilterd en aan de namen is niks te herkennen want die zijn automatisch al afgekort. als het toch niet mag wil ik hem wel weer weghalen.
de chatlog is hier te halen: http://pc-fr34k.nl/chatlog.txt .
veel plezier met lachen, ik heb er in ieder geval helemaal stuk om gelegen hier.
valt wel mee opzich. ik heb wel zo'n kant die wat snel opgefokt is enzo maar ik probeer wel gewoon mensen te helpen zoals bhfh. maar dan krijg ik daar allemaal gezeur over en dan kunnen die mensen van mij ook de tering krijgen, simpel zat. dus zo is het een beetje gekomen dat ik op fok! nu misschien ook wat anders overkom. ik behandel anderen net zo als hen mij behandelen...quote:op zaterdag 27 augustus 2005 02:45 schreef 2l0w4zer0 het volgende:
het staat mij bij dat je eerst wat onschuldiger was en zo en niet zo relachtig. ook met je goed bedoelde adviezen naar bhfh toe enzo. ik kan het uiteraard ook helemaal mis hebben.![]()
rotterdam moet het inderdaad hebben van de rustige buitenwijken.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:41 schreef mrx1982 het volgende:
noem charlois maar een van de vele verpauperde buurten in rotterdam.
oh wacht maak er gewoon meteen pauperdam van
ik had gewoon psychiater moeten worden, want zoiets had ik al gedacht.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 02:48 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
valt wel mee opzich. ik heb wel zo'n kant die wat snel opgefokt is enzo maar ik probeer wel gewoon mensen te helpen zoals bhfh. maar dan krijg ik daar allemaal gezeur over en dan kunnen die mensen van mij ook de tering krijgen, simpel zat. dus zo is het een beetje gekomen dat ik op fok! nu misschien ook wat anders overkom. ik behandel anderen net zo als hen mij behandelen...
begrijp trouwens niks van jouw stomme reactie want alles wat ik hier heb gedaan is mensen proberen te helpen en er alleen maar gezeik voor teruggekregen. bhfh (alleen gezeik) en martydekale (waar het gezeik gelukkig wat meeviel omdat hij wat minder bekend is)quote:op zaterdag 27 augustus 2005 02:45 schreef solidasrock het volgende:
en wat ik ervan vind? ik hoop dat je ooit een keer klappen krijgt van een grote vent voor al die vrouwen die je gemept hebt want zo hersenloos lijk je me nu wel ondertussen![]()
leen doe is ff niet zo gersquote:op zaterdag 27 augustus 2005 02:34 schreef #ANONIEM het volgende:
in het geval van dit specifieke meisje waar we het over hebben kan ik wel enigzins in je gedachtengang komen. want als je die chatlog leest, de manier waarop ze typt, haar taalgebruik, de taalgebruik van haar vriendje, dan weet ik al voldoende om te oordelen wat voor soort meisje zij is. en dat soort meisjes zijn heel gevaarlijk als je ze tegen je krijgt, want ze gaan alles verdraaien, gaan al hun stoere vriendjes erbij halen, etc.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 02:52 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
begrijp trouwens niks van jouw stomme reactie want alles wat ik hier heb gedaan is mensen proberen te helpen en er alleen maar gezeik voor teruggekregen. bhfh (alleen gezeik) en martydekale (waar het gezeik gelukkig wat meeviel omdat hij wat minder bekend is)je mag mij wel een keer tegenkomen kutgast.
ja precies. ik zei ook dat ik geen meiden sla uit principe maar zo'n meid zou ik misschien wel een uitzondering voor maken. en vervolgens dan wordt gesteld dat ik heel veel meiden heb geslagen enzoquote:op zaterdag 27 augustus 2005 02:56 schreef 2l0w4zer0 het volgende:
in het geval van dit specifieke meisje waar we het over hebben kan ik wel enigzins in je gedachtengang komen. want als je die chatlog leest, de manier waarop ze typt, haar taalgebruik, de taalgebruik van haar vriendje, dan weet ik al voldoende om te oordelen wat voor soort meisje zij is. en dat soort meisjes zijn heel gevaarlijk als je ze tegen je krijgt, want ze gaan alles verdraaien, gaan al hun stoere vriendjes erbij halen, etc.
ja oke is goed. heb nu ook drank op, dat verklaart bij mij (jammer genoeg) wel vaak dit soort dingenquote:op zaterdag 27 augustus 2005 02:59 schreef mother-mother het volgende:
nou gewoon , doe is niet zo ruig dan![]()
quote:
alles kan.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 03:04 schreef mother-mother het volgende:
[..]
je hebt gelijk, maarre ts kut dat je bedreigd word via msn
![]()
ben beniewd hoor misschien bij de allernieuwste versie kan je ook iemand echt door pc rammen![]()
ik sla normaal geen meiden en weet er verder nix van maar als zij jou echt geslagen heeft en zo dan zou ik het toch overwegen om haar in ieder geval het ziekenhuis in te slaan.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 02:58 schreef #ANONIEM het volgende:
ik heb ook ervaring met een borderline meid die plotseling heel boos werd om niks en me een blauw oog sloeg...
ik had drank op en had een opmerking over haar pa gemaakt ofzo waar iets mee bleek te zijn (wat ik niet wist). zij was borderlinegeval en kan dus heel snel van humeur veranderen.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 03:06 schreef solidasrock het volgende:
ik sla normaal geen meiden en weet er verder nix van maar als zij jou echt geslagen heeft en zo dan zou ik het toch overwegen om haar in ieder geval het ziekenhuis in te slaan.
eh...![]()
ik zit op msn maar dan mn account waarvan t adres hier staat;)quote:op zaterdag 27 augustus 2005 03:05 schreef duncan-death het volgende:
[..]
alles kan.
hup, msn op dan kan ik hoi zeggen!
quote:op zaterdag 27 augustus 2005 03:06 schreef solidasrock het volgende:
[..]
[offtopic} voor de mensen die het niet meer kunnen volgen, ik meen er geen zak van...[/offtopic]
uhuh.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 03:08 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik zit op msn maar dan mn account waarvan t adres hier staat;)
ga je me bedreigen?![]()
ik zei tegen hem om tegen haar maar voor de zekerheid te zeggen dat hij zelf wel snapt dat ik hem niks opdring.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 02:41 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
en die gast dan die je voor de grap een joint aanbood? heeft die niet tegen haar gezegd dat het een grapje was? ze komt behoorlijk borderline achtig over eigenlijk![]()
en jan, welk gedeelte woon jij nu eigenlijk?quote:op zaterdag 27 augustus 2005 02:49 schreef nitespeed het volgende:
[..]
rotterdam moet het inderdaad hebben van de rustige buitenwijken.
dat bedreigen maak ik me eigenlijk niet zo druk om, dat was meer een titel die me wel aansprak voor dit topic.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 03:04 schreef mother-mother het volgende:
[..]
je hebt gelijk, maarre ts kut dat je bedreigd word via msn
![]()
ben beniewd hoor misschien bij de allernieuwste versie kan je ook iemand echt door pc rammen![]()
ik zie wel weer op school of als ze vraagt aan mike of iemand anders van school om haar in een groepsgesprek te zetten. zelf ga ik hier geen moeite voor doen.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 03:47 schreef #ANONIEM het volgende:
trouwens... kan je niet gewoon morgen een 2e gesprek met haar aangaan ofzo? misschien had ze teveel drank op (vrijdagavond) of was er wat anders gaande ofzo. ik ken genoeg meiden van 14 tot 17 die heel erg anders tegen me doen als ze een kutweek hebben gehad en dan vervolgens elke keer maar sorry zeggen e.d.![]()
is het niet "minder dan"?quote:op zaterdag 27 augustus 2005 18:03 schreef remco_h het volgende:
hmmm dat taalgebruik van de jeugd...t is beetje jammer van mijn belastingcenten..
misschien maar een extra regeltje instellen bij eindtoetsen : als je minder als 2 volzinnen nederlands foutloos kan typen/schrijven/spreken moet je je college/studie geld terug betalen...
nope. maar ik ga zo naar een verjaardag dus ik hoor er denk ik pas maandag weer wat van als ik er iets van hoor tenminste...quote:
geen idee ik kom uit utrecht....quote:
vergeet de turken nietquote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:59 schreef stukovich het volgende:
af en toe denk ik dat concentratiekampen vandaag de dag geen slecht idee zou zijn. kunnen we alle hippies, gothics, tbs'ers, gabbers opvangen
zeker 1 derde moet te lezen zijn.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 18:47 schreef klonk het volgende:
jezus wat een onleesbaar stuk nederlands dat logje
quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:15 schreef conflict het volgende:
[23 uur, 17 min 17 sec ] bobster-pc-f: dat ik hem aanbied betekend
niet dat ik het hem geef.
quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:15 schreef tc03 het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaargh.
nee, maar in schat ze ongeveer even hoog in.quote:
die naam alleen al domme friese boerquote:op zaterdag 27 augustus 2005 02:34 schreef #ANONIEM het volgende:
quote:op zondag 30 oktober 2005 23:51 schreef skippy22 het volgende:
[..]
die naam alleen al domme friese boer![]()
veel succes met het terug krijgen van taalgevoel.quote:
lol, doet me weer helemaal denken aan de rcth - periode denken. wat erg was die periode eigenlijkquote:op maandag 31 oktober 2005 00:07 schreef chanty87 het volgende:
[..]
iemand voelt zich aangesproken?![]()
![]()
(sorry, moest even)
lachwekkend jaquote:op maandag 31 oktober 2005 14:04 schreef the_viper het volgende:
[..]
lol, doet me weer helemaal denken aan de rcth - periode denken. wat erg was die periode eigenlijk
quote:dus kom niet
somaar praate
kick die allochtone hoeren gewoon uit je lijst,quote:op zaterdag 12 november 2005 15:45 schreef pc-fr34k het volgende:
op verzoek van haar zelf op msn om haar reactie te plaatsen omdat ze zich niet kan registreren op fok met een hotmail adres. ik heb dus toestemming. ik was toen dus slapen toen dit bericht kwam ze vroeg net om het te plaatsen.
[23 uur, 27 min 10 sec ] http://pc-fr: hieroow dit wouwk der op
sette
[23 uur, 27 min 10 sec ] http://pc-fr: hal0ow...wat denken jullie
beetjuh over mij lopen te roddelen
ofsoow...jullie weten niet wat er in
het gesprek ervoor gebeurd is.dus kom niet
somaar praate .bob jmmr hea dat ick je site
gevonden heb.jullie hebbe niet het stuk dat
ick seg dat dit alleen een waarschuwing
was. en bob als je dit niet siet als ene
waarschuwing waar maak je dn een probleem
van man.je praat tog alleen maar poep wa
[23 uur, 27 min 10 sec ] bobster-pc-f auto-message: tv kijekdne
[23 uur, 27 min 35 sec ] http://pc-fr: want eerst seg je boven in de
site een leuk uitziend meisje en daarna dis
je met die andere mensen mee. ey jonge k
heb niks tege jouw whor.maar als ik sow
lees wat je over me denkt en het met de
reacties eens ben seg het dn in me gezigt
laffaard want hier sgiet je niks mee op.en
nog watals jullie problemen met me
vriend hebben negeer het dn lkkr heb
tenminste vrienden die voor me opkomen omd
[23 uur, 27 min 55 sec ] http://pc-fr: omdat se vinden dat ick
gelijk heb.en ja ick heb hem in me lijst
staan jaa . en die bullshit van namen
weggehaald van mij mag je me naam weten me
naam is geen dennis of denise maar denice
jaa dus voortaan geen wijf maar
denicetrouwens bob bedankt voor het
feliciteere van me verjaardag terwijl je
achter me rug om loopt af te krake alsof
ick je nodug sal moete hebbe ofsowdamn
[23 uur, 27 min 55 sec ] http://pc-fr: klaar
ze is volgens mij gewoon nederlands hoor.quote:op zaterdag 12 november 2005 20:54 schreef agiath het volgende:
[..]
kick die allochtone hoeren gewoon uit je lijst,
uhmm.quote:op zaterdag 12 november 2005 22:15 schreef spaceman89 het volgende:
kill, jij pakt et ook verkeerd aan
je had moet zeggem: ey kill niet baas komen doen, anders baks ik je moeder. als ik fa2 maak, maak ik fa2, punt uit.
en dan afsluiten met:
niet haten, niet praten, maar laten
als ze het topic nog ziet mag ze het zelf zeggen. ik post niet ongewenst foto's, geen zin in een ban enzo.quote:op zaterdag 12 november 2005 23:12 schreef baggeruser het volgende:
heb je geen foto van dr? nu wil ik toch wel eens weten hoe 'deze breezer er nu uitziet![]()
lul niet uit je nek man, dat antwoord slaat nergens opquote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
onleesbaar, kan iemand het vertalen ofzo?quote:op zaterdag 12 november 2005 20:54 schreef agiath het volgende:
[..]
kick die allochtone hoeren gewoon uit je lijst,
anders link je niet naar imageshack of een vieze foto.quote:
ach, niet dat het mij boeit want die heb ik zelf al vaker gepost, ik zie alleen niet echt in wat die in dit topic zou moeten doen.quote:op zondag 13 november 2005 06:53 schreef solidasrock het volgende:
pc-freak, heb ik je toestemming om je foto op je homepage waarin jij in een kooi zit opgesloten hier te plaatsen? of anders die ninja foto? ik vind het bij deze topic passen![]()
ik een jaar geleden in een kooi en m'n ernaast die zo kijkt van: m'n kooi, wat doe je!quote:
dit was zelfs voor de stomme kooi van gollem.quote:op zondag 13 november 2005 18:51 schreef ludosanders het volgende:
stomme kooi !!!11!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |