aaaaaaaaaaaaaaargh.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:07 schreef pc-fr34k het volgende:
ik kon er toevallig al 2 mensen
quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:15 schreef conflict het volgende:
[23 uur, 17 min 17 sec ] bobster-pc-f: dat ik hem aanbied betekend
niet dat ik het hem geef.
ik kon hem en ik ken hem. ik kon haar(ander meisje dat ik dus al kon)maar tijd niet gezien, dan noem ik dat geen kennen meer maar kon.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:15 schreef tc03 het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaargh.
ik kan, jij kan, wij kunnen.
ik kon, jij kon, wij konden.
ik ken, jij kent, wij kennen.
ik kende, jij kende, wij kenden.
wil je niet zo vreselijk ingewikkeld doen op dit uur?quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:15 schreef tc03 het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaargh.
ik kan, jij kan, wij kunnen.
ik kon, jij kon, wij konden.
ik ken, jij kent, wij kennen.
ik kende, jij kende, wij kenden.
zie reacties, ik had me er zelf wel mee vermaakt.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:16 schreef -lay-z- het volgende:
is het de moeite om te lezen? anders begin ik niet
van m'n wiet blijf je verdomme af!quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:15 schreef solidasrock het volgende:
ey, je hebt massel dat je muh niet tegenkwem wand anders hat ik je in mekaar geslaguh en je van je wiet berooft joh....
![]()
quote:
kende! kon is de verleden tijd van 'ik kan'. in staat zijn tot, ik was in staat tot.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
ik kon hem en ik ken hem. ik kon haar(ander meisje dat ik dus al kon)maar tijd niet gezien, dan noem ik dat geen kennen meer maar kon.
ook goed. maar voor de rest is mijn nederlands wel redelijk toch. zeker als je het vergelijkt met dat van dat wijf.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:18 schreef tc03 het volgende:
[..]
kende! kon is de verleden tijd van 'ik kan'. in staat zijn tot, ik was in staat tot.
ja ok. je ruikt ook best lekker voor iemand die stinkt.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
ook goed. maar voor de rest is mijn nederlands wel redelijk toch. zeker als je het vergelijkt met dat van dat wijf.
oja, zij is trouwens nederlands.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:20 schreef goodspeed het volgende:
ik moest toch best lachen bij het lezen van die log. sommige mensen.
maar ey swa, ik ga je sien, weet jah.
quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:20 schreef tc03 het volgende:
[..]
ja ok. je ruikt ook best lekker voor iemand die stinkt.
kennenquote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
ik kon hem en ik ken hem. ik kon haar(ander meisje dat ik dus al kon)maar tijd niet gezien, dan noem ik dat geen kennen meer maar kon.
whehehe, ze werd ook boos dat ze eigenlijk denice heet, ik zei denise.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:21 schreef nitespeed het volgende:
die dennis denise is niet echt slim, of wel soms?.
dan krijg ik een marokkaanse vriend achter me aan die dan 10 jaar oduer is.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:26 schreef -lay-z- het volgende:
laat haar over 10 jaar dit log nog eens lezen
volgens mij kan ze over tien jaar niet meer lezen of schrijven.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:26 schreef -lay-z- het volgende:
nee, meer omdat ik geen zin heb in meer gezeik.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:29 schreef tho_omas het volgende:
waarom heb je de emailadressen weggehaalt? net of er 1 mod zich bekommert om het lot van deze straatstakkers.
spammen die slet!quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:29 schreef tho_omas het volgende:
waarom heb je de emailadressen weggehaalt? net of er 1 mod zich bekommert om het lot van deze straatstakkers.
als ik wist waar hij woonde dan had je nu ene probleem jongequote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:31 schreef juiced het volgende:
waarom geef je die kerel dan ook weed en shotjes! dat moet je ook niet doen he jonguh!
![]()
hebben ze geen sugababes ofzoquote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
nee, meer omdat ik geen zin heb in meer gezeik.. je kan ook gokken, je hebt het @hotmail.com gedeelte inmiddels al.
quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:31 schreef juiced het volgende:
waarom geef je die kerel dan ook weed en shotjes! dat moet je ook niet doen he ey jonguh!
![]()
geen idee, dat wijf ken ik ook maar 1 dag en die gozer heb ik alleen op msn geproken.quote:
oh ok charlois dat verklaart allesquote:[23 uur, 05 min 08 sec ] d e n : ey als juh sow stoer ben ik
woon in charlois kom morguh dn gaa juh sien
wiej hier gaaj blowe ik douw dii joint in
juh kont vriend:@:p
charly lownoise?quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:36 schreef mrx1982 het volgende:
maar verder is die nieuwe school wel leuk?
je zit toevallig niet op een zwakzinnigen school
[..]
oh ok charlois dat verklaart alles![]()
nee, een enorm verpauperde buurt in rotterdam.quote:
dan trekt suh dur blafffer, weetjuh!quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:26 schreef -lay-z- het volgende:
dat je uberhaubt nog tijd verspilt aan dat soort "mensen"quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]. het grappigste is eigenlijk dat ze niet begrijpt dat ik en die mike zelf begrijpen, dat hij niet gedwongen zal worden en dit ook nooit zal gebeuren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |