abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 augustus 2005 @ 16:51:03 #126
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_30056669
http://www.russianeuro.com/Default.cfm

Nog zo'n site. Gratis inloggen en je kunt berichtjes sturen naar alle personen
Het grootste probleem is wel dat de meeste jonge mailorder-brides mannen willen tussen de 30 en 50 jaar
Tranquillo
  zondag 28 augustus 2005 @ 18:53:15 #127
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_30058127
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 16:51 schreef icebliss het volgende:

Het grootste probleem is wel dat de meeste jonge mailorder-brides mannen willen tussen de 30 en 50 jaar
Maar als je rijk en impotent bent maken ze vast wel een uitzondering, ik zal eens in een mailtje vragen
Zal ik ook eens vragen hoe ze denken over HarigeKerels met een villa in Monaco
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  zondag 28 augustus 2005 @ 19:47:43 #128
27026 xstatic1975
No pain no gain
pi_30058767
Op de een of andere manier moet ik bij die site aan de serie Matroesjka's denken.
pi_30060688
Wat als je zegt dat je graag bij hun in rusland wil komen wonen?
De status 'bagger-user' voorbij
  maandag 29 augustus 2005 @ 00:54:02 #130
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_30063917
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 08:49 schreef DrazTic het volgende:

[..]

zo'n Arie als jij bedoel je?
Man, kijk eens in mijn profiel
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_30064016
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_30068349
In Polen betalen ze nog steeds met Zloty's (5,5 zloty voor een euro of zo?), in de Oekraine met Hryvna's (6 voor een euro), in Rusland met Rubels (35 voor een euro 1,5 jaar geleden), nu weet ik niet).

Ohja ik ken wel iemand die een mail order bridegroom besteld heeft. Die meneer was homo en haalde zichzelf een homo-man uit Rusland via een homosite. In Rusland is homosexualiteit nog steeds een reden om iemand uit het leger te sluiten en een behandeling bij de psychiater voor te schrijven.
Hoe dan ook die relatie heeft iets van 4 jaar stand gehouden, daarna had die jongen z'n nationaliteit en heeft z'n koffers gepakt. Hij woont hier trouwens nog steeds, spreekt prima Nederlands en heeft een aardige baan, en daarnaast een nieuwe man - hij is wel degelijk homo, niet dat ie dat nepte of zo.

Nog een andere kennis van ons is in feite een mail order bride... Ze zit met d'r echtgenoot samen in de bijstand en ze hebben nog 2 kinderen gefokt ook nog. Haar echtgenoot is veel ouder dan haar en zit te laatste 12 jaar in de bijstand. Hij ziet er erger uit dan een kernoorlog en behandelt haar alsof zij zijn slaaf is... Zij spreekt ondertussen Nederlands en heeft haar nationaliteit allang, ze zou best bij 'm weg kunnen zonder er financieel op achteruit te gaan maar als je dat voorstelt zegt ze, ja maar ik kan toch niet bij de vader van m'n kinderen weg? Nouja ze heeft gewoon geen verstand, die meid, daar doe je ook niks meer aan.

Tip voor de mannen die hier met hun tong op schoot zitten te geilen over brides.ru - kijk eens op http://nudes.ru/
Al wat onder de grote rode link naar love.nudes.ru staat, zijn links naar verschillende pagina's van de site. Links, van boven naar onder:
"Vandaag, gisteren, eergisteren, daarna een kalender van deze maand, daaronder - kies datum, deze week, deze maand, dit jaar," daaronder de zoekmachine. Rechts ervan, van boven naar onder: "foto's, anime, hentai, pin-up, grote afbeeldingen, caricaturen, top tien deze week, top honderd deze maand, beste van het hele jaar"
Rechts ervan de registratie e.d. rubrieken, rechts daar weer van de categorieen, v.b.n.o,
"alle onderwerpen laten zien, vrouwen, mannen, ondergoed, sieraden, lesbie, liefde, liefkozingen, seks, BDSM, natuur, ontspanning, sport"

[ Bericht 26% gewijzigd door Sessy op 29-08-2005 10:32:31 ]
pi_30069857
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 16:51 schreef icebliss het volgende:

Onzin. Deze dames willen maar één ding en dat is weg uit Rusland en naar het Westen. Met wie dat maakt ze echt niets uit.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30071819
Best balen. Die van mij is verkeerd bezorgd. Nu loopt de buurman met een of ander wijf uit wit-ruslang rond. Hij wil hem niet meer aan mij geven aangezien hij aan de deur heeft betaald.

Zijn het eigenlijk tweedehandse meiden die je daar kunt bestellen?
  maandag 29 augustus 2005 @ 14:22:40 #135
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_30071877
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 13:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Onzin. Deze dames willen maar één ding en dat is weg uit Rusland en naar het Westen. Met wie dat maakt ze echt niets uit.
Ik pik er eentje uit de eerste pagina:
http://www.russianeuro.com/Member_Profile.cfm?ID=24454&First_Name=Ira
Onderaan, het vakje 'Seeking'.
Tranquillo
pi_30071996
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 14:22 schreef icebliss het volgende:

[..]

Ik pik er eentje uit de eerste pagina:
http://www.russianeuro.com/Member_Profile.cfm?ID=24454&First_Name=Ira
Onderaan, het vakje 'Seeking'.
Best een lekker wijf. Ze wil gewoon trouwen, je mag d'r zo vaak als je wilt volblaffen, maar nadat ze d'r paspoort heeft en je financieel gerooid heeft nokt ze.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30074144
Trouw dan ook niet in gemeenschap van goederen mallerd.
Maar ze is wel een leeuw... Leeuwen zijn meestal vrij dominant en egocentrisch.
  maandag 29 augustus 2005 @ 23:07:01 #138
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_30081235
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 10:14 schreef Sessy het volgende:

Tip voor de mannen die hier met hun tong op schoot zitten te geilen over brides.ru - kijk eens op http://nudes.ru/
Al wat onder de grote rode link naar love.nudes.ru staat, zijn links naar verschillende pagina's van de site. Links, van boven naar onder:
"Vandaag, gisteren, eergisteren, daarna een kalender van deze maand, daaronder - kies datum, deze week, deze maand, dit jaar," daaronder de zoekmachine. Rechts ervan, van boven naar onder: "foto's, anime, hentai, pin-up, grote afbeeldingen, caricaturen, top tien deze week, top honderd deze maand, beste van het hele jaar"
Rechts ervan de registratie e.d. rubrieken, rechts daar weer van de categorieen, v.b.n.o,
"alle onderwerpen laten zien, vrouwen, mannen, ondergoed, sieraden, lesbie, liefde, liefkozingen, seks, BDSM, natuur, ontspanning, sport"
Bedankt Sessy voor de tip
Heb je zelf al een leuke grote sterke Igor gevonden uit een klein Siberisch dorpje, je weet wel het stille filosofische type met een ruwe pit etc?

Mijn oudtante wist nog wel tig leuke Armeense meisjes uit Moskou, Armenie etc voor mij
Hmm voorlopig blijf ik nog wel ff vrijgezel hoor
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_30081454
Over 1 week is ze hier
  maandag 29 augustus 2005 @ 23:13:49 #140
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_30081481
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 23:12 schreef renz0r het volgende:
Over 1 week is ze hier
Is ze trouwens monogaam of polygaam?
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_30082112
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 23:07 schreef HarigeKerel het volgende:
Bedankt Sessy voor de tip
Heb je zelf al een leuke grote sterke Igor gevonden uit een klein Siberisch dorpje, je weet wel het stille filosofische type met een ruwe pit etc?
Nee ik heb een rasechte hollandse Goth jongen met een ontzettend lekker kontje en hele mooie armen en gewoon een leuke instelling mbt het leven
quote:
Mijn oudtante wist nog wel tig leuke Armeense meisjes uit Moskou, Armenie etc voor mij
Hmm voorlopig blijf ik nog wel ff vrijgezel hoor
Ja de vriendinnen van m'n ma proberen ook hun zoons aan mij uit te huwelijken maar daar doen ma en ik niet aan mee hoor.
pi_30102349
http://bride.ru/ph/htcgi/ladies/334/334780P1.html

Wie blaft deze 29 jarige ff vol...
pi_30105486
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 15:52 schreef Sessy het volgende:
Trouw dan ook niet in gemeenschap van goederen mallerd.
Maar ze is wel een leeuw... Leeuwen zijn meestal vrij dominant en egocentrisch.
Ook zonder in gemeenschap van goederen te trouwen kan een gehaaide Russische snol wel een Nederlandse naďeveling kaalplukken.
pi_30107576
Ja als hij zo dom is wel, maar ik ken eigenlijk bijn alleen verhalen van russische vrouwen die juist door hun nederlandse importeur-man zijn armgeplukt. En we kennen veel importbruiden hoor, als russen zijnde hier.
pi_30109411
http://nudes.ru/photo/unknown/412/

Is dat nudes.ru een zelfde soort site als bride.ru?

Doe mij die bovenstaande dan maar
pi_30109562
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:14 schreef MrX1982 het volgende:
http://nudes.ru/photo/unknown/412/

Is dat nudes.ru een zelfde soort site als bride.ru?

Doe mij die bovenstaande dan maar
*bookmarkt*
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_30109820
Nee bij nudes kun je niet bestellen.
pi_30110024
Jammer gewoon een rating site ofzo met Russische vrouwen?

10+
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:31:58 #149
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_30110110
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:29 schreef MrX1982 het volgende:

10+
Dat is Josie Maran. Daar is weinig Russisch aan.
pi_30110146
Dat maakt ook niet uit.

Lekker is ze wel

edit: Niet helemaal gelijk -Angel-
quote:
Her father is Polish and Russian; her mother is Dutch, French, and German.
aldus imdb
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')