In Polen betalen ze nog steeds met Zloty's (5,5 zloty voor een euro of zo?), in de Oekraine met Hryvna's (6 voor een euro), in Rusland met Rubels (35 voor een euro 1,5 jaar geleden), nu weet ik niet).
Ohja ik ken wel iemand die een mail order bridegroom besteld heeft. Die meneer was homo en haalde zichzelf een homo-man uit Rusland via een homosite. In Rusland is homosexualiteit nog steeds een reden om iemand uit het leger te sluiten en een behandeling bij de psychiater voor te schrijven.
Hoe dan ook die relatie heeft iets van 4 jaar stand gehouden, daarna had die jongen z'n nationaliteit en heeft z'n koffers gepakt. Hij woont hier trouwens nog steeds, spreekt prima Nederlands en heeft een aardige baan, en daarnaast een nieuwe man - hij is wel degelijk homo, niet dat ie dat nepte of zo.
Nog een andere kennis van ons is in feite een mail order bride... Ze zit met d'r echtgenoot samen in de bijstand en ze hebben nog 2 kinderen gefokt ook nog. Haar echtgenoot is veel ouder dan haar en zit te laatste 12 jaar in de bijstand. Hij ziet er erger uit dan een kernoorlog en behandelt haar alsof zij zijn slaaf is... Zij spreekt ondertussen Nederlands en heeft haar nationaliteit allang, ze zou best bij 'm weg kunnen zonder er financieel op achteruit te gaan maar als je dat voorstelt zegt ze, ja maar ik kan toch niet bij de vader van m'n kinderen weg? Nouja ze heeft gewoon geen verstand, die meid, daar doe je ook niks meer aan.
Tip voor de mannen die hier met hun tong op schoot zitten te geilen over brides.ru - kijk eens op
http://nudes.ru/Al wat onder de grote rode link naar love.nudes.ru staat, zijn links naar verschillende pagina's van de site. Links, van boven naar onder:
"Vandaag, gisteren, eergisteren, daarna een kalender van deze maand, daaronder - kies datum, deze week, deze maand, dit jaar," daaronder de zoekmachine. Rechts ervan, van boven naar onder: "foto's, anime, hentai, pin-up, grote afbeeldingen, caricaturen, top tien deze week, top honderd deze maand, beste van het hele jaar"
Rechts ervan de registratie e.d. rubrieken, rechts daar weer van de categorieen, v.b.n.o,
"alle onderwerpen laten zien, vrouwen, mannen, ondergoed, sieraden, lesbie, liefde, liefkozingen, seks, BDSM, natuur, ontspanning, sport"
[ Bericht 26% gewijzigd door Sessy op 29-08-2005 10:32:31 ]