quote:Dave bought the car new in 1991 and slowly started modifying it. He started with the usual bolt-ons (headers, TB, MAF, Flowmasters, gears). After almost 3 years, Dave got the bug for a power adder so he purchased a BBK Instacharger (roots style). Dave ran the car for a few years with the blower and then he purchased a set of TFS heads. In this form, the car made 360hp at the wheels and over 400ft lbs from 2500-4600 rpm.
In the spring of 97 Dave pulled everything out of the engine bay and had the heads ported by ESI in San Diego. He then started his engine bay cleanup. Dave started by relocating all wiring to the fender wells and then polished everything that would possibly take a shine (the BBK blower was by far the biggest challenge).
quote:Strokers were just becoming somewhat popular so Dave pieced together a kit to build his first 347. He also swapped blowers from the Instacharger to a Vortech S trim. Power went from 360hp to 557hp at the wheels with these mods. Dave was on the edge of reliability of a stock block so he purchased an A4 block (4 bolt main) and he assembled a stronger shortblock. He then upgraded to a Vortech T trim and added an Aftercooler and power went to an amazing 592hp on 92 octane gas.
Ik tot 18:30 en om 7:30 beginnen vieze aanstellerquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:48 schreef BoJo het volgende:
pff net thuis, tot 18u door gewerkt![]()
maar het is weekend![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik tot 18:30 en om 7:30 beginnen vieze aansteller
Oh en die ford is echt uberlelijk
Eergisteren was ik om 5.30u begonnen en om 20.15u weer klaar (3 kwartier pauze gehad).quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik tot 18:30 en om 7:30 beginnen vieze aansteller
Oh en die ford is echt uberlelijk
mja wie maakt er nou backupsquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:17 schreef Hugster het volgende:
Je kan ook voor een dure restore oplossing gaan, dan worden de platters zelfs overgeschroefd naar een andere hdd
Dit is een mooie oplossing voor data opslagquote:VTrak M500i Highlights
• 15 Hot-Swap drive bays in a robust 3U chassis
• Supports Serial ATA II 3Gb drives and Native Command Queuing
• Dual iSCSI host ports (Gb Ethernet), cluster-ready
• Up to 350 MB/s throughput
• Fully redundant, hot-swap power and cooling
• 256MB ECC cache, battery-backed and expandable to 512MB
• Comprehensive embedded web-based management via Ethernet
• Network management through web-based application, email, SNMP,WBEM/CIM, SSL
• LUN Masking and Mapping enable SANs and large clusters
• Multiple global or designated hot-spare drives
• PerfectRAID™ and Predictive Data Migration™ technology for robust error handling and recovery
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Dit is een mooie oplossing voor data opslag![]()
Zo wel in SCSI of ATA te krijgenquote:With support for up to fifteen off-the-shelf Ultra ATA drives, the cost-effective UltraTrak RM15000 packs massive capacity of over 3TB for server-class RAID or JBOD storage, offering business professionals, MIS administrators, and corporate IT users the highest drive density 3U rackmount solution available.
Promise's successful UltraTrak family architecture delivers storage density, data protection, and value, maximized in the RM15000. The system's fifteen independent Ultra ATA channels provide as much as 3.75TB of storage with currently available ATA drives*. The industry-standard Ultra160 LVD host interface offers convenient subsystem connectivity. Multiple UltraTrak systems can also be daisy chained for even greater capacity. UltraTrak subsystems support server-class RAID features such as hot-swap and hot-spare features, online capacity expansion, redundant key components, and support for RAID levels up to RAID 50. And, with Promise Technology's leadership-driven, industry-proven ATA expertise, UltraTrak subsystems offer "Freedom of Choice" hard drive selection, giving consumers the flexibility to populate the system with most off-the-shelf, high-performance Ultra ATA hard drives.
The RM15000 is the perfect solution for your server-class applications. All components in the RM15000 are field replaceable and accessible from the front or rear of the unit. Fans and power supplies are hot swap and redundant with local and remote failure notification.
't was ook meer een tvpquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
oud plaatje
schroef erin wat je wilt.
ik stap gisteren de galerij op hoor ik een meisje schreeuwen en janken. Was iets in het trappenhuis gebeurd, politie etc. erbij. Ze schreeuwde iets met ingewanden en verschrikkelijk en toen ging ze bijna over d'r nek... dus ik had weinig trek om te gaan kijkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:35 schreef Hugster het volgende:
buurvrouw is net kapotgeslagen btw, 8 wouten, 1 ambulance, 1 ambulance motor, buurman in de boeien, buurvrouw naar het ziekenhuis beide onder het bloed, buuf helemaal afgedxekt.
denk je in een rustige straat te wonen
ik hoop dat m'n Jeep het tegen die tijd weer normaal doetquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
De meet is idd volgende week al, daarom wilde ik die Mondeo dit weekend al meenemen...
Dat is bestwel beterquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:12 schreef BoJo het volgende:
Ik ben van dit :
[afbeelding]
naar dit gegaan :
[afbeelding]
Ik help het je hopen, Bo was gezellig op de vorige meetquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik hoop dat m'n Jeep het tegen die tijd weer normaal doet![]()
komen doe ik sowiezo , maar ik hoop met de Jeep en anders met een 205 of mijn pa's 307quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik help het je hopen, Bo was gezellig op de vorige meet
Mooiste is dat ze allemaal op hetzelfde stukje varen. Traffic zones heten die, daar gaat de stroom nl. gunstiger en dat is de kortste routequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:19 schreef ook_gek het volgende:
Schip gezonken bij aanvaring Noordzee
Dit is toch knap dat 2 boten elkaar in zo een ruimte weten te raken![]()
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:35 schreef Hugster het volgende:
buurvrouw is net kapotgeslagen btw, 8 wouten, 1 ambulance, 1 ambulance motor, buurman in de boeien, buurvrouw naar het ziekenhuis beide onder het bloed, buuf helemaal afgedxekt.
denk je in een rustige straat te wonen
ja, dat wisten we al. Ik ben er waarschijnlijk wel. wisten julie dat al. Ja dat wisten julie ook al.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:32 schreef hermandeperman het volgende:
En oja, ik ben er niet op de meet, wisten jullie dat al?![]()
met. als jij (of iemand anders) ons van het station haalt. Sandra weet het nog niet helemaal zeker, maar ik probeer haar te overtuigenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Herman: Blah, kun je vakantie niet een week opschuiven?
Lex: Toch wel? Met of zonder Sandra?
't is geen vakantie, het is een "Studie-reis"quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Herman: Blah, kun je vakantie niet een week opschuiven?
Lex: Toch wel? Met of zonder Sandra?
Das nog erger..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't is geen vakantie, het is een "Studie-reis"
Dudequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Studiereis, dat heeft met school te maken, dat kan nooit leuk zijn als dat samen valt met een PTA meet..
Nou, dat weet je niet. Voor het zlefde geld leer je op die meet iemadn kennen die je over 5 jaar een donor nier af staat. Dan heeft het je toch je leven gekost als je niet gaat...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dude
Wat denk jij dat 10 gezonde jongenmannen 2 weken in Frankrijk gaan doen?
En de PTA-meet had me leuk geleken als ik erbij was maar mijn leven hangt er niet vanaf ofzo
Ja. Maar gelukkig weet je dat niet. Misschien kom ik die persoon wel tegen in Frankrijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou, dat weet je niet. Voor het zlefde geld leer je op die meet iemadn kennen die je over 5 jaar een donor nier af staat. Dan heeft het je toch je leven gekost als je niet gaat...
Oh, dan kun jeinderdaad wel wegblijven. Ritseld je moeder gewoon een nieuwe nier voor jequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja. Maar gelukkig weet je dat niet. Misschien kom ik die persoon wel tegen in Frankrijk.
Leuk dat je erover begint trouwens, mijn moeder is "Niertransplantatie-donor-coördinatrice"
Had ik kunnen weten, zelf in Bretagne geweest..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:28 schreef hermandeperman het volgende:
West
heb je MSN? klik dan maar even op die mooie vlinder naats mn avatar. en ander mail ik je welquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
btw Lex, heb jij een mobiel nummer voor volgende week dan? Want er zijn meerdere straatjes om naar 't sation te komen.. Moet dan wel weten waar je staat enzow..
Ik heb theorieweekendquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Je kan nieteens? Wat is dat voor onzin? Je komt en daarmee uit, anders komen we je halen..
trusten schatquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:24 schreef hermandeperman het volgende:
Ik moet zo ook echt slapen, beetje revalideren
Maar ik lig al wel lekker een uur in bed
UMTS van Vodafone bedoel je dusquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Laptop lijkt me zo enorm handig soms... zeker omdt ik m dan gewoon mee kan slepen waarheen ik maar wil.. Wel met WiFi kaart, of whatever je nodig hebt voor Internet op afstand.. (vraag me af tot hoever zoiets werkt.. ) Warom niet gewoon via de satelliet, zoals GPS, maar dan voo 't web.. kan men overal en altijd internet op..
Neequote:
Ik blijf het raar vindenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:30 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee
Ik schijn monogaam te moeten zijn
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:30 schreef Xtreem het volgende:
Maar als jij ook zo knuffelbaar bent, had ik je op de meet wel even willen knuffelen hoor herrumpje
Koop dan ook een goede! 14.bmpquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:31 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn laptop sux !
Ik ga voor een PC!
Pff... volgende keer dat ik in R'dam ben kom ik je een knuffel brengen. en een biertje halen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Toffe praat omdat je weet dat ik niet kom.
Neuh... ik moet er niet aan denken dat ik in andermans zaad lig te soppenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik blijf het raar vinden![]()
Monogaam
Enquetes is dan ook zo ongeveer het ergste wat er isquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:32 schreef Xtreem het volgende:
Trouwens, heren belsletten:
ik heb melij met u.
Heb nu 2 dagen telefonisch enquetes bij bedrijven afgenomen...hoerig ondankbaar kutwerk.
Gezelligquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:33 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Pff... volgende keer dat ik in R'dam ben kom ik je een knuffel brengen. en een biertje halen.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:34 schreef Sjoewe het volgende:
190D, verbluffend stukje autotechniek
Vrouwen moeten ook wel monogaam zijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:33 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Neuh... ik moet er niet aan denken dat ik in andermans zaad lig te soppen
Valt mee...... of ze werken mee.... of ze 'hebben geen tijd'quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Je wordt volgensmij een en al afgesnauwd..
Moet je ook zorgen dat je de eerste bent eh..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:33 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Neuh... ik moet er niet aan denken dat ik in andermans zaad lig te soppen
Ik ben ziek ik moet slapen, maar ik ben te lui om de pc uit te zettenquote:
't mijne is nu opquote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ben ziek ik moet slapen, maar ik ben te lui om de pc uit te zetten
Ja, alsof vrouwen eerlijk zijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Moet je ook zorgen dat je de eerste bent eh..
zie boven.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vrouwen moeten ook wel monogaam zijn
Nee, ik werd wakker met koorts, maar voor mij is't het zelfde als ik nu ga liggen, lig ik nog een uur wakkerquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nu weer voor elkaar dan? Drank?
Ik ben ook extreem moe maar weet zeker dat als ik m'n lap, de tv en het licht uitdoe ik klaarwakker ben
Sinds wanneer is er iets voor hun onmogelijk? Ze zijn gewoon jaloers op jouw fantastisch geweldig super idee!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:36 schreef Sjoewe het volgende:
En ik moet een golf van tientallen tweakers tegenhouden die roepen dat mn subwoofer ontwerp onmogelijk is
Die gasten hebben nergens verstand vanquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:36 schreef Sjoewe het volgende:
En ik moet een golf van tientallen tweakers tegenhouden die roepen dat mn subwoofer ontwerp onmogelijk is
Roken in bed, is nog ergerquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik had net wijn
Maar in bed drinken vind ik zo alcoholisten-achtig![]()
Zij hebben waarschijnlijk meer gelijk dan ik, maar ik laat me niet kistenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er iets voor hun onmogelijk? Ze zijn gewoon jaloers op jouw fantastisch geweldig super idee!
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:36 schreef Sjoewe het volgende:
Dat sucktquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee, ik werd wakker met koorts, maar voor mij is't het zelfde als ik nu ga liggen, lig ik nog een uur wakker
je bent stereotype student of je bent het nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik had net wijn
Maar in bed drinken vind ik zo alcoholisten-achtig![]()
Alleen na het krikken in bed rokenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zo is de studentenkamer van de pa van een maat van mij vroegah afgefikt![]()
Ik ben idd blij dat ik dat niet be neequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]
je bent stereotype student of je bent het niet
**Slikt partij kutopmerkingen in**quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Alleen na het krikken in bed roken
'ik ben blijkbaar een natuurtalentje'quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
"Jij bent echt de eerste die ik zo leuk vind hoor"
30quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:41 schreef Xtreem het volgende:
Oh, nu het toch over roken gaat.... Wil iemand nog een doosje churchill sigaren hebben? Heb er 30 doosjes gekregen
als in:quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
**Slikt partij kutopmerkingen in**
Ik heb inderdaad al bijna een jaar niet bed gerookt neequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
**Slikt partij kutopmerkingen in**
connectiesquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
30
Hoe krijg je dat nu weer voor elkaar dan?
noteert:quote:
ik ook van jou.quote:
Heel tof doen dat hij dus ECHT WEL WEET hoe het zit met U = I * R en dan gewoon 2 cruciale fouten makenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:57 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ik ook van jou.
Meester in natuurkunde
heb ik de afgelopen week nog iets gemist?![]()
quote:Sjoewe || Lowlands was weer vet! zegt:
dit wordt huilen![]()
MIJ ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:57 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ik ook van jou.
Meester in natuurkunde
heb ik de afgelopen week nog iets gemist?![]()
Val jij onder de categorie 'iets' ?quote:
Nou, misschien zie jij mij wel als ietsquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:05 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Val jij onder de categorie 'iets' ?
*meld*quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:06 schreef hermandeperman het volgende:
Gaat hier nog wat geneukt worden of hoe zit dat?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, misschien zie jij mij wel als iets!
Snif.
Neequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:06 schreef hermandeperman het volgende:
Gaat hier nog wat geneukt worden of hoe zit dat?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:18 schreef Mukie het volgende:
wh00t net alcohol controle gehad.
Na 12 wodka nog de P van Prima
je hebt niet aan het verkeerde pijpje van oom agent gelurkt ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:18 schreef Mukie het volgende:
Misschien was ze passagier? Tenminste dat hoop ikquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 08:53 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
je hebt niet aan het verkeerde pijpje van oom agent gelurkt ?![]()
Neequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 08:53 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
je hebt niet aan het verkeerde pijpje van oom agent gelurkt ?![]()
14.gif.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:15 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nee
Zo leuk was ze niet hihihi
En ik rij niet als ik gedronken heb. Das bijna mn enige regel waar ik me echt aan hou
Eerst een auto om mee te pimpenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:23 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
14.gif.
ik zie je minimeet update dinges in je sig he. en ik dacht zo. Waarom komt ze niet naar de pta meet?
gezellig joh. allemaal ricers & wannabee's
edit;
je bent al best vroeg weer fris en fruitig![]()
![]()
Moet dat niet Josti zijn?quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:29 schreef Tjabbo het volgende:
Er zijn er zelfs bij die in een opel komen () of met de trein.
wodka met wat?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:18 schreef Mukie het volgende:
ijsquote:
koffie doet wonderenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:29 schreef Tjabbo het volgende:
Zo vroeg al![]()
Damn.
En ik geloof d'r geen reet van dat jij naast fruitig nu ook lekker fris bent zo vroeg
't Maakt geen mieter uit trouwens in welke auto je komt.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:55 schreef Alexxxxx het volgende:autocross een week uitgesteld
nou ja, dan ga ik volgend eweek
straks rihcting oogstfeest dan maar
Kan je nu dus mooi naar de DTMquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik kan er zelf dit jaar helaas niet bij zijn. Ik ga naar een autocrossMaar ik wil wel graag meegenieten van de foto's
Hopelijk volgend jaar weer IRL er bij.
Of mensen die P*I*M*P*E*N met de Hyundai van Moederschquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:29 schreef Tjabbo het volgende:
Zo vroeg al![]()
Damn.
En ik geloof d'r geen reet van dat jij naast fruitig nu ook lekker fris bent zo vroeg
't Maakt geen mieter uit trouwens in welke auto je komt.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
[..]
Kan je nu dus mooi naar de DTM![]()
Bij mij groeit er fruit tussen mijn tenen, telt dat ook?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:23 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
je bent al best vroeg weer fris en fruitig![]()
![]()
wodka is super spulquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
koffie doet wonderen
Daarnaast heb ik nooit last van een kater met Wodka
Noch heb ik ochtendhumeur, soms ten irritatie van mn collega's in de vroege ochtend
ga dan toch ook in Nederland wonenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Nee als ik nu vertrek kom ik aan vlak na de finale
2003 heb ik er ook al achterlijk lang over gedaan
Met de eerste trein vertrokken en pas halverwege de dag aangekomen.. zonder vertragingen
Maar ik ga zo wel naar het oogstfeest. De 500-jarige geschiedenis van de landbouw bekijken met dorsmachiens uit al die 500 jaar. Maar het zijn vooral de laatstet 70 jaar die me interesseren
Heb ik gedaan (jaar 4 dagen per week in Den haag gewoond) , beviel me nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:27 schreef Hugster het volgende:
[..]
ga dan toch ook in Nederland wonen
Wat hij zegt.quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:04 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.neopets.com en dan het spel meepit Juice spelen. Alleen voor leden
Neequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Wil je niet eens mijn neovriendje worden?
quote:Ik sga straks denk ik even frikandellen bakken
Ja, meestal eet ik ze om deze tijd 's nachts.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:13 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee
[..]mên.... het is kwart over 12!
Ik heb dus hetzelfde, maar dan met toast, roggebrood, beschuit en Breadfastquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:26 schreef Hugster het volgende:
vriend van me werkt op de heftruck bij Lay's
Elke pallet of doos die valt gaat met het personeel meeHij heeft serieus meer dan 30 zakken chips nu thuis in een hoek liggen
Ik krijg voor mijn bijbaantje 9quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:30 schreef Hugster het volgende:
verdiend wel ok
¤10 netto per uur voor vakantie werk vind ik wel netjes
Kut voor je.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:39 schreef hermandeperman het volgende:
Hebben mijn ouders ineens het idee gekregen om het hele huis te gaan verbouwen![]()
Ik was al bang dat je Poolse ouders hadquote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik was al bang dat je Poolse ouders had
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:45 schreef hermandeperman het volgende:
Xtreem: [TK] Hyundai Excel 1.3
Dank je. Je pakt ook net het merk.quote:
OMG Draag jij die therapeutisch goedgekeurde schoenenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dank je. Je pakt ook net het merk.
Plus dat ik ze pas 2 weken heb
Heyquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
OMG Draag jij die therapeutisch goedgekeurde schoenen![]()
Dat zal best, ze zien er alleen niet uitquote:
Ah, dat verklaart een hoop. Maar dus heb je nu van die identiteitsloze schoenen gekocht?quote:Okay, ik kon van Bommel niet betalen![]()
Dat zei je net ook al ja.quote:maar ze lopen keilekker
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat zal best, ze zien er alleen niet uit
Ja, ik had eigenlijk afgesproken met een vriend om 11 uur.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nu al wakker?
Goedemorgen
Dat vind ik ook geen porum voor een vent neequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:00 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Gewoon nette zwart lederen schoenen....
Dit jaar blijkt een spitse neus in de mode, en dat vind ik echt te lelijk. Dus mijn keuze was wat beperkt...
Zet jij geen wekker dan ofzo?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, ik had eigenlijk afgesproken met een vriend om 11 uur.
Dus nu pas wakker!
Wat???????????????????????????????/quote:
Jij hebt weer de helft gemist zeker?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:02 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Wat???????????????????????????????/
En ik ben niet ouwelullerig genoeg voor 'gaatjesschoenen'quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat vind ik ook geen porum voor een vent nee
Enne... **HAP**![]()
Ik ben afgehaakt nadat -ie een 205 in Heerlen had gezien/gevonden....quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij hebt weer de helft gemist zeker?
Nee ik ook nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:02 schreef Xtreem het volgende:
[..]
En ik ben niet ouwelullerig genoeg voor 'gaatjesschoenen'
Ja, euh, ik heb honger. nou en.![]()
![]()
Nee, ik werd wel om 9 uur wakker.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zet jij geen wekker dan ofzo?
quote:
Beetje mager... heb nogsteeds honger.quote:En, was'tie lekker?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:03 schreef BoJo het volgende:
een witte 205 1.4 green line![]()
ach het rijd enne foto's misschien morgen als ik zin heb![]()
Witquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:03 schreef BoJo het volgende:
een witte 205 1.4 green line![]()
ach het rijd enne foto's misschien morgen als ik zin heb![]()
Of hij heeft gewoon zijn telefoon uitgezet met de gedachte: "Stik maar kutwijf"quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, ik werd wel om 9 uur wakker.
Maar toen had ik nog geen zin om op te staan "nog een uurtje slapen".! Ik zie wel dat ie een paar keer heeft gebeld
! Maar hem terugbellen kan niet, want hij heeft geen bereik ofzo
!
ECHT NIETquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Of hij heeft gewoon zijn telefoon uitgezet met de gedachte: "Stik maar kutwijf"
schuifdak op een 205?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:07 schreef BoJo het volgende:
Ik hoop met de Jeep naar concours te komen enne greenline is volgens mij alleen het groene interieur, groot schuifdak en elektrische ramen. En ja een witte
Nou, pak een steeksleutel en schroef de boel in elkaar!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:06 schreef ijsmeis het volgende:
Wat is er nou weer mis met wit!
Ik heb trouwens een halve auto op mijn kamer liggen!
Feuteux?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:06 schreef Hugster het volgende:
Willie Wonka heeft gruwelijke schoenen btw![]()
lasapparaat denk ik.... Heeft ze de voorste of de achterste helft op d'r kamer?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nou, pak een steeksleutel en schroef de boel in elkaar!
Elektrieke ruitenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:07 schreef BoJo het volgende:
Ik hoop met de Jeep naar concours te komen enne greenline is volgens mij alleen het groene interieur, groot schuifdak en elektrische ramen. En ja een witte
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:09 schreef Xtreem het volgende:
[..]
lasapparaat denk ik.... Heeft ze de voorste of de achterste helft op d'r kamer?
Alexxxxx
Zit er een radio in of wil je nog een jopie goeiekopie radio hebben?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:12 schreef BoJo het volgende:
Ik ga zo maar eens kijken of er speakers in de deur zitten en of ik een verloopstekker kan vinden voor m'n autoradio![]()
Och nee tochquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]!!
Ik heb lampjes gekregen gisteren! 'Xenon optik' .
Ik heb velgenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Och nee toch
Koop er dan ook gelijk een paar Action Spinners bij
Spuitenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb velgen!!
Maar ik wil denk ik andere.. Of ik ga ze donker spuiten!
zit helemaal niks in, in de hoedeplank 2 gaten en voor komen er een aantal draadjes uit met kroonsteentjes ofzoquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zit er een radio in of wil je nog een jopie goeiekopie radio hebben?
Ik zit me net te bedenken hoe lang jouw schoenen worden als je puntige kooptquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
nee kan ze niet vinden, die op de filmposter zijn andere.
Hij had hele mooie puntige
ik heb wieldoppenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb velgen!!
Maar ik wil denk ik andere.. Of ik ga ze donker spuiten!
bedankt maar ik heb er al 1quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je een autoradio wilt kun je er nog wel een gratis van mij krijgen, neem ik m mee naar de meeting.
Da's best prijzigquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
zit helemaal niks in, in de hoedeplank 2 gaten en voor komen er een aantal draadjes uit met kroonsteentjes ofzo
Ik heb nog een dikke Pioneer mp3 radio liggen die niet in m'n Jeep past maar die ik in m'n Alfa had (nieuw 350 euro)
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
ding ligt al sinds maart in m'n kast![]()
Maat 54?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zit me net te bedenken hoe lang jouw schoenen worden als je puntige koopt
ja maar ik had hem gelijk met m'n Alfa gekocht toen hoor, dus wel 2 jaar plezier al van gehadquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan is het helemaal een duur ding geweest ja
Ohwwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja maar ik had hem gelijk met m'n Alfa gekocht toen hoor, dus wel 2 jaar plezier al van gehad![]()
ik jank nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ohwwwwwwwwwwwwwwww
Jank dan niet![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:20 schreef hermandeperman het volgende:
Even wat aan de persoonlijke verzorging doen![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mooi, scheelt mij weer sjouwen en op zolder zoeken
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:22 schreef Fugie het volgende:
bo je moet ook nmog een versterker hebbe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |