Het is je vergeven.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:05 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Klopt.... ik geef de wijnwarmte de schuld
Ik heb juist heel andere ervaringen met KLM. Ik ken KLM alleen van intercontinentale vluchten moet ik zeggen en ik vind het personeel juist altijd heel vriendelijk en attent. Dat is bij maatschappijen als Iberia wel anders.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:13 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dieptepunt was wel een vlucht naar Zuid-Afrika, 14 uur met minder beenruimte dan in een Haagse tram, één kleine monitor in het gangpad die alleen nog maar de kleuren blauw en roze kende, een half werkend geluidssysteem, versleten stoelen die niet zonder geweld verstelbaar waren, onbeschoft personeel en een beperkte menukeuze... daar wordt je niet blij van als je 900 euro voor een ticket hebt betaald.
Wel slim van KLM om juist op deze route deze vliegtuigen in te zetten en deze prijs te vragen, omdat ze op deze route (net als bijvoorbeeld naar Suriname) niet hoeven te concurreren op prijs of kwaliteit. Een voordeel dat natuurlijk wel meer flagcarriers als AF, Iberia of Alitalia kennen.
Een andere KLM belevenis was een vlucht naar Kopenhagen, waar we zonder enige info van de gezagvoerder veel te laat naartoe vertrokken, wederom opvallend weinig beenruimte en onvriendelijk personeel.
Als je dan een keer met bijvoorbeeld BA of Singapore naar NYC of binnen Europa met een LCC gevlogen hebt, dan weetje dat het ook veel beter kan (en goedkoper, maar daar ging het nu even niet om). Sindsdien zijn mij verwachtingen van KLM, mede gevoed door verhalen van vrienden die 'verplicht' met KLM vliegen voor hun werk, niet erg hooggespannen meer.
Ehm, ik hoor niks?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:17 schreef DutchTrain het volgende:
En deze voor k_man: http://www.yradio.gov.ye/songs/abobakr.htm
*luistert weer verder naar de Estse popmuziek van Vanilla Ninja
Japans slagwerk?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:10 schreef DutchTrain het volgende:
Maar van welk land is de traditionele muziek nou wel 'leuk'?
Van die Celtic Myst cd's van het Kruidvatquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:20 schreef Lucille het volgende:
Schotse of Ierse muziek?
Das een beetje nep, die muziek.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:22 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Van die Celtic Myst cd's van het Kruidvat![]()
Original Irish Pub Songsquote:
Ze moeten natuurlijk wel helemaal bepalen welke pillen je nodig hebt...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:11 schreef Hik het volgende:
Ook idioot trouwens: heb al mijn vaccinaties al, maar moet voor de malariapillen tóch speciaal langs de GGD (consult á 24 euro, das snel verdient).![]()
Maar dat wéét ik al, omdat dat gewoon héél duidelijk op de infolijn wordt gezegd. Vaak is het natuurlijk een beetje onduidelijk, maar in dit geval niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 07:43 schreef k_man het volgende:
[..]
Ze moeten natuurlijk wel helemaal bepalen welke pillen je nodig hebt...
Ja, maar je weet toch dat het tegenwoordig gewoon bij je trendy outfit hoort om in je ene hand een kleurrijk mobieltje te hebben en in je andere een flesje Spa Blauw?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:07 schreef Hik het volgende:
Toch, ik snap dat je moet zorgen dat je voldoende water drinkt, maar ergens wordt er vaak ook wel een béétje hysterisch over gedaan, vind ik.
(...)
Maar dat gesleur met flessen door de binnenstad van Parijs/Rio/Kaapstad is écht niet nodig. Iedere drie meter is er wel een supermarkt waar je een (goedkoop) drankje kopen kunt (ok, niet óp de Champs Elsysees nee) In voornoemde steden kun je zelfs prima uit de kraan drinken...
Dus waarom toch die "als ik maar water bij me heb-paniek"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |