abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30111500
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 22:05 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Klopt.... ik geef de wijnwarmte de schuld
Het is je vergeven.
pi_30111547
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:13 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Dieptepunt was wel een vlucht naar Zuid-Afrika, 14 uur met minder beenruimte dan in een Haagse tram, één kleine monitor in het gangpad die alleen nog maar de kleuren blauw en roze kende, een half werkend geluidssysteem, versleten stoelen die niet zonder geweld verstelbaar waren, onbeschoft personeel en een beperkte menukeuze... daar wordt je niet blij van als je 900 euro voor een ticket hebt betaald.

Wel slim van KLM om juist op deze route deze vliegtuigen in te zetten en deze prijs te vragen, omdat ze op deze route (net als bijvoorbeeld naar Suriname) niet hoeven te concurreren op prijs of kwaliteit. Een voordeel dat natuurlijk wel meer flagcarriers als AF, Iberia of Alitalia kennen.

Een andere KLM belevenis was een vlucht naar Kopenhagen, waar we zonder enige info van de gezagvoerder veel te laat naartoe vertrokken, wederom opvallend weinig beenruimte en onvriendelijk personeel.

Als je dan een keer met bijvoorbeeld BA of Singapore naar NYC of binnen Europa met een LCC gevlogen hebt, dan weetje dat het ook veel beter kan (en goedkoper, maar daar ging het nu even niet om). Sindsdien zijn mij verwachtingen van KLM, mede gevoed door verhalen van vrienden die 'verplicht' met KLM vliegen voor hun werk, niet erg hooggespannen meer.
Ik heb juist heel andere ervaringen met KLM. Ik ken KLM alleen van intercontinentale vluchten moet ik zeggen en ik vind het personeel juist altijd heel vriendelijk en attent. Dat is bij maatschappijen als Iberia wel anders.

KLM is ook altijd op tijd geweest, ik heb alleen wat irritaties over het FD/FB-programma. Na een upgrade na een hoger deelnemerniveau is het altijd eindeloos wachten en zeuren om de nieuwe card. Heb je een hoop voordelen waar ze eeuwig over blijven bazelen, kan ik er nog altijd geen gebruik van maken.

Mijn verwachtingen voor KLM zijn gewoon normaal, zeker omdat het ticket zeker niet duurder is dan andere tickets op de route. Vaak zijn anderen juist duurder omdat ze maar een zeer beperkt aantal tickets hebben voor hun voordeligste tarief, zoals bijvoorbeeld Alitalia of Iberia.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30111564
*nu uit nieuwsgierigheid op zoek gaat naar de Marokkaanse versie van TOTP

http://www.amazon.com/exe(...)398-4278416?v=glance

Zelfs een hele site met mp3 voorbeelden van verschillende muziek : http://www.mincom.gov.ma/english/gallery/music/music.html

En internetradio met de top 10's... opvallend dat zelfs in de categorie POP geen bekende artiesten staan geen Ali B dus :
http://www.maroc.net/rc/

[ Bericht 34% gewijzigd door DutchTrain op 30-08-2005 22:14:41 ]
pi_30111818
Cool! Ga gelijk even kijken! Dankjewel
pi_30111887
Ik heb goede en minder goede ervaringen met de KLM. Verschillende keren meegemaakt dat de maaltijden en de hoeveelheid drinken echt heel karig waren. Geen warme maaltijd, maar slechts 1 broodje op een avondvlucht van 3 uur vliegen bijvoorbeeld. Of echt helemaal niks op een vlucht van 1.5 uur. Maar ik heb ook een paar keer ijsjes meegemaakt tijdens een lekkere zomerdag, dat was dan weer leuk (en lekker).

Airmiles sparen is ook zo'n ramp. Ben al twee keer genaaid door de KLM hiermee. Een vlucht tussen Honh Kong en Amsterdam hebben ze niet meegerekend en toen het overzicht met de post kwam was ik te laat om te claimen en dit jaar hebben ze een vlucht naar Munchen maar voor de helft gerekend (alleen heen en niet terug). Mijn collega's hadden hetzelfde. En claimen kon niet want ze beweren op hun site dat die vlucht niet eens bestaat.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_30111969
En deze voor k_man: http://www.yradio.gov.ye/songs/abobakr.htm

*luistert weer verder naar de Estse popmuziek van Vanilla Ninja
pi_30112265
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 22:17 schreef DutchTrain het volgende:
En deze voor k_man: http://www.yradio.gov.ye/songs/abobakr.htm

*luistert weer verder naar de Estse popmuziek van Vanilla Ninja
Ehm, ik hoor niks?
pi_30112365
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 22:23 schreef k_man het volgende:
Ehm, ik hoor niks?
Je moet op die linkjes klikken onder الاغنية ... en je hebt er realplayer voor nodig
pi_30112452
Ja, ik was er inmiddels achter.

Ik ben in Jemen trouwens in de auto vrijwel onophoudelijk geconfronteerd met deze soort muziek, maar dat nodigde niet uit om me er verder in te verdiepen.
pi_30113871
Hmm, ik heb toch best wel wat aardige nummers gevonden Hoewel ik moet zeggen dat je erg lang moet zoeken voordat je wat "leuks" (naar enigszins Westerse maatstaven) gevonden hebt. Dat traditionele vind ik niets. Maar dat vind ik ook niet van traditionele Nederlandse muziek.
pi_30114316
Maar van welk land is de traditionele muziek nou wel 'leuk'?

't is toch al snel iets wat niet meer bij de hedendaagse belevenis van muziek past, tenzij je het ter plekke live uitgevoerd ziet worden waarschijnlijk.
pi_30114516
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 23:10 schreef DutchTrain het volgende:
Maar van welk land is de traditionele muziek nou wel 'leuk'?
Japans slagwerk?
pi_30114686
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 23:15 schreef k_man het volgende:
Japans slagwerk?
De meningen zullen verschillen
pi_30114736
Schotse of Ierse muziek?
pi_30114793
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 23:20 schreef Lucille het volgende:
Schotse of Ierse muziek?
Van die Celtic Myst cd's van het Kruidvat
pi_30114848
Doedelzakken.
pi_30114877
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 23:22 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Van die Celtic Myst cd's van het Kruidvat
Das een beetje nep, die muziek.
pi_30114911
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 23:23 schreef k_man het volgende:
Doedelzakken.
Original Irish Pub Songs

*bekent wel alle cd's van The Corrs en The Cranberries te hebben

[ Bericht 11% gewijzigd door DutchTrain op 30-08-2005 23:45:12 ]
pi_30115143
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 23:24 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Original Irish Pub Songs
Shane McGowan?

pi_30115824
ter compensatie van bovenstaande foto

[ Bericht 15% gewijzigd door DutchTrain op 31-08-2005 00:02:31 ]
pi_30115931
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 23:29 schreef k_man het volgende:
Shane McGowan?
[afbeelding]
waarschijnlijk geen familie ?
  woensdag 31 augustus 2005 @ 00:11:47 #122
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_30116680
KLM... Ik vlieg over twee weken KLM, maar de vlucht wordt uitgevoerd door Surinam Airways We zijn benieuwd! (Ik wil roti aan boord ) Mijn ticket is inmddels binnen en surprise! Mijn visum ook al!!!
Ze waren zelfs gísteren al langs geweest (maar toen was ik er niet). Betekent dus dat ze 'm vrijdag hebben ontvangen, gelijk hebben verwerkt en die zelfde dag nog terug hebben gebracht naar het postkantoor!
Paniek om niets dus... En het is een hele mooie sticker

Aan de mindere kant: mijn band ging vanavond lek ergens halverwege Den Haag en Rijswijk. Gelukkig was een tramchauffeur zo lief om me m'n fiets mee te laten nemen...

Ook idioot trouwens: heb al mijn vaccinaties al, maar moet voor de malariapillen tóch speciaal langs de GGD (consult á 24 euro, das snel verdient).
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_30121731
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 00:11 schreef Hik het volgende:
Ook idioot trouwens: heb al mijn vaccinaties al, maar moet voor de malariapillen tóch speciaal langs de GGD (consult á 24 euro, das snel verdient).
Ze moeten natuurlijk wel helemaal bepalen welke pillen je nodig hebt...
  woensdag 31 augustus 2005 @ 08:28:45 #124
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_30122158
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 07:43 schreef k_man het volgende:

[..]

Ze moeten natuurlijk wel helemaal bepalen welke pillen je nodig hebt...
Maar dat wéét ik al, omdat dat gewoon héél duidelijk op de infolijn wordt gezegd. Vaak is het natuurlijk een beetje onduidelijk, maar in dit geval niet.

Dus geef die pillen nou maar gewoon!

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_30126525
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 11:07 schreef Hik het volgende:
Toch, ik snap dat je moet zorgen dat je voldoende water drinkt, maar ergens wordt er vaak ook wel een béétje hysterisch over gedaan, vind ik.
(...)
Maar dat gesleur met flessen door de binnenstad van Parijs/Rio/Kaapstad is écht niet nodig. Iedere drie meter is er wel een supermarkt waar je een (goedkoop) drankje kopen kunt (ok, niet óp de Champs Elsysees nee ) In voornoemde steden kun je zelfs prima uit de kraan drinken...
Dus waarom toch die "als ik maar water bij me heb-paniek"?
Ja, maar je weet toch dat het tegenwoordig gewoon bij je trendy outfit hoort om in je ene hand een kleurrijk mobieltje te hebben en in je andere een flesje Spa Blauw?

En ja, ik haal ook altijd wel wat te eten en te drinken voor onderweg in de supermarkt als ik ergens door een stad loop, maar dan moet je niet vergeten dat in sommige landen op sommige dagen er echt helemaal niets open is (wat me eraan herinnert dat ik nog de laatste dagen in Finland in m'n reisverslag moet posten).

Bovendien kan het voor veel mensen erg eng zijn om zomaar een supermarkt binnen te lopen en in aanraking te komen met de lokale mensen die geen Engels / Nederlands spreken
Dan betaal je liever 3 euro voor een flesje water op straat / terras in Barcelona, dan dat je een flesje voor 15 cent in de supermarkt haalt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')