Kan je nog spijbelen nu je je werk hebt opgezegd? Bij mij zijn ze al ontdaan als ik 's ochtends een half uurtje later ben, ook al werk ik dan een uur langer door. Dat kon ik wel doen toen ik nog niet had laten weten dat ik weg wildequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:48 schreef Hik het volgende:
Aicha!![]()
Cheb Kaled heeft wel meer mooie muziek hoor! (Maar vraag me niet naar titels ajb)
Ik ga de komende dagen zo hier en daar wat spijbelen heb ik besloten. Dingen afronden gaat veel beter wanneer het regent!![]()
Over een uurtje ga ik naar huis.quote:
Het Maasstrand of het 'echte' strand?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:02 schreef DutchTrain het volgende:
[afbeelding]
Net geluncht met uitzicht op het strand
*zingt verder: 'En we gaan nog niet naar huis....'
Morgen wordt het nog mooier. Maar daarna wat meer bewolking. Hopelijk wel droog dit weekend voor de Wereldhavendagen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:00 schreef Litman het volgende:
[..]
Over een uurtje ga ik naar huis.Dit zouden wel eens de laatste écht mooie dagen van het jaar kunnen zijn.....
Scheveningen - Hoek v Holland kon ik ook zien, maar ik bedoelde het Strand aan de Maasquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:04 schreef Litman het volgende:
Het Maasstrand of het 'echte' strand?
donderdag in Den Haag is![]()
Daar ben ik nog nooit geweest, ik wil graag een keer op zo'n mammoettanker kijken, kan dat?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:04 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Hopelijk wel droog dit weekend voor de Wereldhavendagen.
Ja, er zijn echt veel soorten excursies in de haven. Zie www.wereldhavendagen.nl. Je kan kaarten reserveren of ter plekke kopen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:07 schreef Litman het volgende:
Daar ben ik nog nooit geweest, ik wil graag een keer op zo'n mammoettanker kijken, kan dat?
Diego kun je beter mailen, die is er 'even' niet...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:17 schreef flipsen het volgende:
Zeg Diego,
Heb jij je eigenlijk laten uitschrijven in NL? Of je laten naturaliseren tot Argentijn? Zo niet, hoe doe je dat dan met belastingdienst bijvoorbeeld, of ziektekostenverzekering?
Er zijn de laatste maand weer wat zaken veranderd, waardoor ik misschien toch naar BsAs ga, voor lange(re) tijd...
Diego zul je op een andere manier moeten proberen te bereiken. Die is een tijdje weg van het forum.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:17 schreef flipsen het volgende:
Zeg Diego,
Heb jij je eigenlijk laten uitschrijven in NL? Of je laten naturaliseren tot Argentijn? Zo niet, hoe doe je dat dan met belastingdienst bijvoorbeeld, of ziektekostenverzekering?
Er zijn de laatste maand weer wat zaken veranderd, waardoor ik misschien toch naar BsAs ga, voor lange(re) tijd...
Dank! Er is een boottocht naar een raffinaderij in Europoort, maar het is me niet duidelijk of je een mammoettanker kunt bezoeken. Ik heb al gebeld naar de organisatie van de wereldhavendagen, maar die ambtenaren zitten nog steeds te lunchen..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:14 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ja, er zijn echt veel soorten excursies in de haven. Zie www.wereldhavendagen.nl. Je kan kaarten reserveren of ter plekke kopen.
Ik had gehoopt dat ze dit jaar ook weer de rondvluchten van VLM zouden doen, maar die kan ik nergens vinden.
Als je echt een tanker wilt bezoeken moet je daar zijn. Wat ik uit het programma begrijp is ook de Berge Stahl in de buurt, het grootste schip om kolen / ijzererts te vervoeren...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:27 schreef Litman het volgende:
Dank! Er is een boottocht naar een raffinaderij in Europoort, maar het is me niet duidelijk of je een mammoettanker kunt bezoeken. Ik heb al gebeld naar de organisatie van de wereldhavendagen, maar die ambtenaren zitten nog steeds te lunchen..
Net even gebeld en je kunt geen mammoettanker bezoeken. Áls er al een ligt, want dat weten ze op dit moment ook nog niet......quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:31 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Als je echt een tanker wilt bezoeken moet je daar zijn. Wat ik uit het programma begrijp is ook de Berge Stahl in de buurt, het grootste schip om kolen / ijzererts te vervoeren...
Ik denk dat ik vrijdagavond de lichtjestour ga doen, als er nog plaats over is...
Das dan weer jammer, maar gezien de hoeveelheid legermaterieel dat vanochtend al mijn weg naar werk versperde zijn er nog genoeg andere dingen te doen hier.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:58 schreef Litman het volgende:
Net even gebeld en je kunt geen mammoettanker bezoeken. Áls er al een ligt, want dat weten ze op dit moment ook nog niet......
Pfff, wat een gezeik. Ik vond het eigenlijk wel weer meevallen in TRV de laatste tijd? Of was ik één van de weinigen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:22 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Diego kun je beter mailen, die is er 'even' niet...
bron
Ik denk dat je een hoop niet (meer) gezien hebtquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:21 schreef flipsen het volgende:
Pfff, wat een gezeik. Ik vond het eigenlijk wel weer meevallen in TRV de laatste tijd? Of was ik één van de weinigen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |