Als je lief doet tegen UIO wil ie 'm vast wel wijzigen hoor... waarom geef ik deze aanbeveling weinig kans van slagenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:36 schreef k_man het volgende:
Stomme titel.
Ow wacht, er is niet eens een titel.
Ik heb een fanquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:29 schreef UIO_AMS het volgende:
Schitterende TT.
Precies. Nou loop ik m'n naamtopic mis.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:32 schreef Douwe het volgende:
UIO had toch al een treffende titel verzonnen?
Kan iemand 'm wijzigen in HTL #47 - Sans k-man/Ohne k_man/No k_manquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:37 schreef k_man het volgende:
[..]
Precies. Nou loop ik m'n naamtopic mis.
Ik begin jou met de dag minder liev te vinden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:40 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Kan iemand 'm wijzigen in HTL #47 - Sans k-man/Ohne k_man/No k_man
(ik lees toch net dat je geband wordt vanwege de rode pijltjes
En ik heb weer een fan minderquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:42 schreef k_man het volgende:
Ik begin jou met de dag minder liev te vinden.
quote:(BRU) - Luxor (LXR)
zon,28 aug 05 V: 06:00 A: 11:40
Vlucht TUB7463 Euro 69,00
( basis 47,64 + luchthaventaks 21,36 )
--------------------------------------------------------------------------------
Vluchturen onder voorbehoud.
Luchthaventaksen en brandstoftoeslag inbegrepen.
--------------------------------------------------------------------------------
Luxor (LXR) - Brussel (BRU)
zon, 4 sep 05 V: 12:30 A: 17:55
Vlucht TUB7464 * Euro 129,00
( basis 118,79 + luchthaventaks 10,21 )
* met tussenlanding op CAIRO (CAI)
Vluchturen onder voorbehoud.
Luchthaventaksen en brandstoftoeslag inbegrepen.
Geboekt bij www.jetonly.com zekerquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Morgen om 0600 vlieg ik naar Luxor in Egypte om een weekje cultuur te snuiven!Ik heb het net 2 uurtjes geleden geboekt en vannacht zit ik dus al in het vliegtuig.
![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2005 09:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Vandaag mijn examen Woningfinanciering 2 gehaald.
KPMG is geen verkeerde werkgever toch?quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:29 schreef DutchTrain het volgende:
Anti money laundering... klinkt als een aparte studie
Of wilde je bij KPMG gaan werken ( http://www.nu.nl/news/581(...)nse_justitie%27.html )
Als je van maatpakken, leaseauto's en skivakanties met collega's houdt wel... als je liever een sociaal leven wilt houden, het aantal uren wilt werken wat er in je contract staat en meer wil verdienen, dan zou ik toch ergens anders een baan zoeken.quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
KPMG is geen verkeerde werkgever toch?
Zeven ronden.quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:37 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Als je van maatpakken, leaseauto's en skivakanties met collega's houdt wel... als je liever een sociaal leven wilt houden, het aantal uren wilt werken wat er in je contract staat en meer wil verdienen, dan zou ik toch ergens anders een baan zoeken.![]()
Ook leuk om te weten: de solicitatieprocedure voor het traineeship bestaat uit zeven ronden![]()
Nee, een vriendin van me heeft er gesolliciteerd en is er aangenomen. Sinds dat ze er werkt niet meer gezien, alleen af en toe een excuusmailtje... maar het past wel bij 'rquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zeven ronden.Dan hebben we het nog maar over een traineeship. Heb jij er weleens gesolliciteerd eigenlijk?
Een sociaal leven kun je dan wel op een lager pitje zetten met al die uren die je extra moet draaien. Die vriend van me ging ook geregeld met collega's op vakantie, dat vond Nashuatec allemaal prima, zolang je je targets maar had gehaald. Je omgeving bestaat uit workaholics, dus zo raar is het niet dat die lui constant met elkaar op vakantie gaan. Het sociale leven staat op een laag pitje namelijk.quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:54 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nee, een vriendin van me heeft er gesolliciteerd en is er aangenomen. Sinds dat ze er werkt niet meer gezien, alleen af en toe een excuusmailtje... maar het past wel bij 'r
Ervaring in het solliciteren bij KPMG? Bovengenoemde punten ben ik namelijk nog niet tegengekomen. Maar ik werk hier dan ook pas 6,5 jaarquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:37 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Als je van maatpakken, leaseauto's en skivakanties met collega's houdt wel... als je liever een sociaal leven wilt houden, het aantal uren wilt werken wat er in je contract staat en meer wil verdienen, dan zou ik toch ergens anders een baan zoeken.![]()
Ook leuk om te weten: de solicitatieprocedure voor het traineeship bestaat uit zeven ronden![]()
Inderdaad, ik kwam laatst bij een consultancy binnen en daar hadden ze dus de skivakantie foto's opgehangen in de wachtruimte...quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een sociaal leven kun je dan wel op een lager pitje zetten met al die uren die je extra moet draaien. Die vriend van me ging ook geregeld met collega's op vakantie, dat vond Nashuatec allemaal prima, zolang je je targets maar had gehaald. Je omgeving bestaat uit workaholics, dus zo raar is het niet dat die lui constant met elkaar op vakantie gaan. Het sociale leven staat op een laag pitje namelijk.
Dat wordt vaak wel als lokkertje gebruikt om geïnteresseerden enthousiast te maken om er komen te werken. Zo ken ik ook wel bedrijven waar vertegenwoordigers een weekje naar NY gaan als de targets zijn gehaald.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:08 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Inderdaad, ik kwam laatst bij een consultancy binnen en daar hadden ze dus de skivakantie foto's opgehangen in de wachtruimte...![]()
Ja, ik dacht al, waar blijf jequote:Op maandag 29 augustus 2005 14:08 schreef flipsen het volgende:
Ervaring in het solliciteren bij KPMG? Bovengenoemde punten ben ik namelijk nog niet tegengekomen. Maar ik werk hier dan ook pas 6,5 jaar![]()
Foto's van consultants in beschonken après ski toestand zijn voor mij geen reden omquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat wordt vaak wel als lokkertje gebruikt om geïnteresseerden enthousiast te maken om er komen te werken. Zo ken ik ook wel bedrijven waar vertegenwoordigers een weekje naar NY gaan als de targets zijn gehaald.
Een tripje naar NY als beloning voor behaalde targets (naast een bonus) is voor sommige mensen wel een leuk extraatje.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:13 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Foto's van consultants in beschonken après ski toestand zijn voor mij geen reden om
1. het bureau in te huren
2. er ooit te gaan werken
Een tijdje werken voor een Amerikaans bedrijf in Amerikaanse stijl lijkt mij een leuke en leerzame ervaring.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:10 schreef Vogue het volgende:
En jou lijkt het leuk bij zo'n bedrijf te werken??
Als je 20% meer verdient en 20% minder werkt, kun je zelf kiezen wanneer en met wie je naar NYC gaatquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een tripje naar NY als beloning voor behaalde targets (naast een bonus) is voor sommige mensen wel een leuk extraatje.
Ik zou niet zo snel met collega's op vakantie gaan, maar andere mensen vinden dat weer geweldig. Hier op het werk gaan ook weleens collega's met elkaar op vakantie.
De mensen die ik ken die voor zo'n bedrijf werken, krijgen vrij aardig betaald. Alleen zit je met het aantal uren dat je draait. Aan de andere kant, niemand verplicht je om met collega's op vakantie te gaan. Je kan ook gewoon op eigen houtje naar NY gaan.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:20 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Als je 20% meer verdient en 20% minder werkt, kun je zelf kiezen wanneer en met wie je naar NYC gaat
Aan de accountantskant, dus bij de stoffige herenquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:12 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ja, ik dacht al, waar blijf je
Ik begrijp hieruit dat het wel ligt of je bij de accountantskant of de bussiness solution / consultancy (of hoe dat ook mag heten) kant zit ?
Ik heb een paar jaar voor de grootste concurrent van KPMG gewerkt. Het eerste (en enige) sollicitatiegesprek met de partner waaronder ik zou komen te werken eindigde met zijn vraag, "zal ik je maar een contract opsturen dan?"quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:37 schreef DutchTrain het volgende:
quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:38 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar voor de grootste concurrent van KPMG gewerkt. Het eerste (en enige) sollicitatiegesprek met de partner waaronder ik zou komen te werken eindigde met zijn vraag, "zal ik je maar een contract opsturen dan?"![]()
quote:De mist verdwijnt de komende uren en ook de wolkenvelden lossen geleidelijk op. Verder is het vandaag een zonnige dag, vanmiddag ontstaat hooguit een enkel stapelwolkje. De temperatuur loopt op tot 21 graden in het Waddengebied en 27 in het zuidoosten. Ook aan de stranden van de westkust wordt het warm, ongeveer 25 graden. Eerst is er weinig wind. In de loop van de dag draait de wind naar oost tot noordoost en neemt hij toe tot zwak of matig, kracht 2 tot 3, langs de kust tot 4 Bft. Op de stranden kan de wind later vanmiddag even van zee waaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |