Wat is hier niet mooi aan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:44 schreef UIO_AMS het volgende:
Arghhhhh, m'n ogen!!!!
Tja. Voor jongedames in nood doe ik veel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:46 schreef k_man het volgende:
Vijf van de laatste tien berichten uit het vorige deeltje ge-edit door UIO.
leuk die opmaak die ze bij FOK ooit eens verzonnen hadden, eigenlijk best wel leuker dan wat jij er nu van maaktquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:53 schreef k_man het volgende:
De meningen over wat lime green is verschillen trouwens nogal.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jaja, ik had al ge-edit. Zeurkous.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:54 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
leuk die opmaak die ze bij FOK ooit eens verzonnen hadden, eigenlijk best wel leuker dan wat jij er nu van maakt
Daarop worden ze aangenomen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:57 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
't zijn ook altijd dezelfde hè
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:01 schreef Douwe het volgende:
Mijn god, dit loopt echt vreselijk uit de hand
Ja, ik vond het een rotopmerking, maar ik had hem ook wel zien aankomen eigenlijk, ook een beetje stom van me dat op je vraag ingingquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:48 schreef k_man het volgende:
Ow, Vogue, was het echt zo'n kutopmerking? Was zeker niet zo bedoeld. beetje beduusd dat je volgens jou van mij wel kutopmerkingen kunt verwachten trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |