Oh dat zou wel goed kunnen jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:17 schreef Falco het volgende:
Waarschijnlijk hebben ze zojuist de weekopdracht gekregen.
Nu de mannen nog.... Ook mét screens aub...quote:
Er zullen wel dingen gebeuren die pas op tv voor het eerst te zien mogen zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:32 schreef flugeltje het volgende:
Ik snap het niet helemaal... Heb je VIER streams.... Ga je maar 2 ruimtes in beeld nemen...
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:53 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Last van een groeiende bult![]()
Kon hem niet laten liggen
Of in Tanja's wereld "Rempy & Stimpy"quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:55 schreef piertje2 het volgende:
Ren&Stimpyyyy
Diie hebben vanmiddag ook een hele tijd diep met elkaar geluld..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:56 schreef Remzz het volgende:
[..]
Joost is zich trouwens lekker aan het inlikken bij vooral Dido
Thx bw!quote:
Misschien is daar iets over gezegd toen de cams op de slaapkamer gingen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Thx bw!
Weet iemand waarom ze er allemaal zo opgetut bij lopen?
Ja dat vroeg ik me ook al af maar iemand zei hier dat ze 5 tegen 5 gingen doenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Thx bw!
Ok, thanxquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:59 schreef Remzz het volgende:
Dat is Dido.
Ik vind Joost trouwens een kneus
In het mededelingen aan Talpa topic stond deze reactie:quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Thx bw!
Dus wie weet lezen ze wel écht mee...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:24 schreef Troeta het volgende:
Ze lopen erbij als lapzwansen, badjassen, haar in de war, geen make-up.
Geen gezicht.
Kunnen ze niet verplicht worden om er wat verzorgder uit te zien?
Ik vind het wel leuk als ze er de hele tijd niet uit zienquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In het mededelingen aan Talpa topic stond deze reactie:
[..]
Dus wie weet lezen ze wel écht mee...
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ok, thanx
Joost beseft gewoon niet dat hij geen kans maakt bij haar
Joost dusquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:07 schreef Tha_T het volgende:
Die gast buiten (naam kwijt) heet nu Frodo bij de dames
Joost vind stukjes in de diarree heel viesquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:15 schreef flugeltje het volgende:
In de tuin hebben ze het over poep....
Jee zeg.... nu hadden ze het zelfs over de 'geur' van hun poep...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:16 schreef Remzz het volgende:
[..]
Joost vind stukjes in de diarree heel vies
En dat poep alleen ruikt als je iets wat heel sterk ruikt hebt gegetenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jee zeg.... nu hadden ze het zelfs over de 'geur' van hun poep...
Daarom dus de omwisseling van logoquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Streams zijn nu ook live te volgen voor iedereen die Versatel heeft!
Op tv dus![]()
Dat is toch al sinds afgelopen woensdag?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Streams zijn nu ook live te volgen voor iedereen die Versatel heeft!
Op tv dus![]()
denk het wel jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:24 schreef Blue Thunder het volgende:
vandaar de talpa logo's?
Het Big Brother logo kon ik al vinden in het versatel menu sinds woensdag, maar dan kreeg ik een melding dat de service nog niet beschikbaar was.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:25 schreef Darklight het volgende:
[..]
Dat is toch al sinds afgelopen woensdag?
AB!!! Dat gebruiken ze vooral veel in Groningen!!! zegt Lieske enthousiast.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:31 schreef Remzz het volgende:
Joost
Hij kan AB niet hebben.
En zei Lieske nu dat ze het woord AB niet kon "handelen"?
Afstandsbedieningquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:38 schreef Mereltje het volgende:
Ik kom uit Groningen maar wat betekent AB
zeker interessant, vooral de reacties verderop op die pagina.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:58 schreef Thieske het volgende:
Interessant topic: De verrassingen van Big Brother 5
Als ik het goed begrijp dan wéét de groep dus al dat Rob ergens in een kamertje zit?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:09 schreef harlingen het volgende:
Edit: iemand vraagt opeens wat Rob aan het eten is en ik hoor iemand roepen: spaghetti.
daar ken ik dus ook nie bij, want op tv is het nog niet. En ik denk dat niet heeel veel mensen al kijken via internetquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp dan wéét de groep dus al dat Rob ergens in een kamertje zit?
Wat is de hele point daarvan dan precies?
Nou, best wel veel eigenlijk. Maar die weten het nu dus ook al.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:05 schreef piertje2 het volgende:
[..]
daar ken ik dus ook nie bij, want op tv is het nog niet. En ik denk dat niet heeel veel mensen al kijken via internet![]()
Als nou één van de bewoners even flink ging hangen tegen de paarse muur récht tegenover de keuken, dan zullen ze versteld staan van de ruimte die er achter die muur zit... Ik verwacht dat vriend Rob daar zit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp dan wéét de groep dus al dat Rob ergens in een kamertje zit?
Dan is Menno goed bezigquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:20 schreef TheVulture het volgende:
Let erop mensen, Chantal en MennoDie gaan nog zoenen, op zijn minst!
Jij ook.quote:
misschien gebruiken ze de vierde stream voor de kamer met Robquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:25 schreef TheVulture het volgende:
Er werken bij nog maar drie streams, nog meer mensen hetzelfde probleem...
Ík wil het haar wel ff laten ervarenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:12 schreef BBscanner het volgende:
"Fistfucking doe je dat van voren of van achteren?" ; Ingrid
![]()
![]()
![]()
![]()
Die zitten toch binnen hequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:12 schreef BBscanner het volgende:
"Fistfucking doe je dat van voren of van achteren?" ; Ingrid
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is wel héél flauw ja.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:29 schreef BBscanner het volgende:
Zeker "Club Triest " is lekker bezig ja! Ingrid met dr lach therapie!
[afbeelding]
Mwoah, 2 dagen zonder tijd,quote:
Zeer zeker. Dichterbij als vanochtendquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:44 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
[..]
Mwoah, 2 dagen zonder tijd,
Ze zitten er dicht bij.
Dat dacht ik dus ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:18 schreef BBscanner het volgende:
Dat haat is zo meepraters; Ingrid (bedoel je Menno soms?)
Ik ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:17 schreef Falco het volgende:
Valt wel mee dat inlikken vind ik. Ik vind ze wel gezellig die Dido, Ingrid en Menno.
de oorbellen van Didoquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:22 schreef flugeltje het volgende:
Wat is dat getingel de hele tijd?
...alleen een tikkeltje jammer van die te grote oorbellen jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:22 schreef flugeltje het volgende:
Wat is dat getingel de hele tijd?
Heeft Milagro gelijk in denk ik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:13 schreef milagro het volgende:
Ik vind Ingrid wel leuk eigenlijk, en onzeker, ja ms, al was het maar vanwege De Duim
Ze wilt beschermd worden, geborgenheid, de moederschoot, sloeg milagro door
Potverdorie zeg, gisteren had ik Dido nog zo'n beetje voor mezelf, en nu loopt het halve Forum al op haar te ru. geilen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:23 schreef Scope het volgende:
Potverdorie zeg, die Dido is echt een lekker wijf. En ze is nog wel slim ook denk ik. En leuk..
Ah ja, dat zei ze idd, tegen Chantal 's middags.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Heeft Milagro gelijk in denk ik.![]()
Ingrid kan er slecht tegen dat zij niet weet hoe anderen over haar denken. En aangezien BB een "spel" is, waarbij mensen niet het achterste van hun tong laten zien, kan dit vrij snel overslaan in paranoia. Dat wordt vrij binnenkort al huilen en stennis schoppen. (y)
Maar volgens mij is ze ook wel OK hoor. Niet vals in ieder geval.
Je mag haar hebben....mompelt iets over vrij domme oogopslagquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Potverdorie zeg, gisteren had ik Dido nog zo'n beetje voor mezelf, en nu loopt het halve Forum al op haar te ru. geilen.
Hoe kom je daar nu bij?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:27 schreef BBscanner het volgende:
Dido = Tinkerbell? , ze wel leuk!
Jij altijd met je raadseltjesquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Orrbellen ...rinkelen...gaat er al een lichtje branden Scope ?![]()
Neenee, ga vooral door!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:32 schreef milagro het volgende:
Dido is een mooie meid, en slim ook, het lijkt wel alsof ze aan een constante introspectie aan het doen is, door heel veel met anderen te praten over hoe zij dingen zien, pijlen en aftasten en kijken of ze er dan zelf wat mee kan, BB als therapie
Blablabla ik hou al op
Ja dat heb je ervan als je met zo'n mooie vrouw te koop loopt, Gertquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Potverdorie zeg, gisteren had ik Dido nog zo'n beetje voor mezelf, en nu loopt het halve Forum al op haar te ru. geilen.
Sco-hooop. Hij bedoelde het zoals Jappie het bedoelde.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:33 schreef Scope het volgende:
Maar BBscanner, met aan zekerheidgrenzende waarschijnlijkheid kan ik je denk ik melden dat Tinkerbell NIET Dido is. Of andersom. Als we het tenminste over dezelfde Tinkerbell hebben.
Geeft niets Scope...in therapeutische sessies noemen "we" dat "enthousiasme"quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:35 schreef Scope het volgende:
Zit hier een beetje in mijn eentje commentaar te leveren...
Ja weet ik veel. Ik heb die antennes niet, weet je nogquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:37 schreef Gert het volgende:
Sco-hooop. Hij bedoelde het zoals Jappie het bedoelde.
heerlijk vind ik dat juistquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:40 schreef washandje het volgende:
Er gebeurt de hele dag echt he-le-maal niets. Briljant
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:40 schreef milagro het volgende:
Ik ga he tmeteen ook proberen!!!!!! Cool!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:43 schreef BBscanner het volgende:
Dido is aan het "pijpen"![]()
[afbeelding]
*is die-hard Ingrid fan... maar als Dido het lief zou vragen zou ik haar ook wel doen hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:54 schreef BBscanner het volgende:
Upload alles wel wat ik heb! Was eerst een Ingrid fan maar Dido is veel leuker & intellligenter , Maar "Club Triest" is wel ok.
Dan heb je het mooiste gemistquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:56 schreef Mereltje het volgende:
Ze zijn behoorlijk melig of niet, ik schakel net in
Haha zo had ik t nog niet gezienquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Waarom ben jij nu uitgerekend de eerste die wat over die hand post ?![]()
Zo hebben ze zichzelf een uurtje of wat geleden gedoopt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:56 schreef Scope het volgende:
Iemand tijd om mij te vertellen waarom die 3 club Triest heten?!
Helluppp!! *zwaait met de armen*quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:56 schreef Maerycke het volgende:
Kan iemand streamen? Ik heb honger namelijk
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:49 schreef Scope het volgende:
1. Neem lucht in je mond.
2. blaas via je neus de rest van de lucht uit.
3. Adem nu weer lucht in door je neus terwijl je de lucht uit je mond uitblaast. Je ademt nu in en uit tegelijk.
Zéker leuker dan BB4. BB3 was toch ook behoorlijk specta.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Ben ik de enige die deze groep mensen een stuk leuker vindt dan die van BB3 en BB4
Sorry heb ff geen zin.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:59 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Helluppp!! *zwaait met de armen*
Yupz.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:01 schreef Dr_Greene het volgende:
Hebben jullie ook allemaal meegedaan met dat gelijktijdig in en uitademen net?
Whehehe.. ik vind het prima.. hij staat aan en ik luister mee, maar ik ga nu toch echt pizza etenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Sorry heb ff geen zin.
Desalniettemin waardering voor uw bijdraeghe.![]()
Ik loop een beetje blauw aan als ik het probeer...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:03 schreef Scope het volgende:
Ik kan het niet hoor, dat in en uitademen tegelijk...Ga er spontaan van hyperventileren
Ik vind het ook nog steeds bijzonder dat dat natuurkundig/biologisch gezien mogelijk is... maar ik kan het niet hoor.
Ja zo noemde Ingrid haar. Ze schijnt nogal lompe acties te hebben gehad...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:03 schreef Gert het volgende:
Hoe zit dat trouwens met "Lompe Lieske"?
Dat zag ik in de streamsverslagen vandaag.
Zo noemen ze haar. Waarom?
Ze heeft ook wel iets boers eigenlijk.
Die zit buiten geloof ik...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:03 schreef Gert het volgende:
Hoe zit dat trouwens met "Lompe Lieske"?
Dat zag ik in de streamsverslagen vandaag.
Zo noemen ze haar. Waarom?
Ze heeft ook wel iets boers eigenlijk.
maar geen uniform hequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:04 schreef milagro het volgende:
jezus die knul is echt fit
buikspieren!
Precies, en volgens mij bij nog minstens 5 fokkkers momenteel, als er echt wat gebeurt zijn we er wel bij. Eet smakelijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:02 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Whehehe.. ik vind het prima.. hij staat aan en ik luister mee
Nee, meestal switchen ze die weg. Er is geen aparte stream voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:06 schreef Wiehoe het volgende:
Kan je ook in de dagboekkamer kijken? is daar een stream voor?
Zal wel alleen zondag in de uitzending komenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:06 schreef Wiehoe het volgende:
Kan je ook in de dagboekkamer kijken? is daar een stream voor?
man je lag er gisteren ook al om 11 uur in. Hoe laat gaat de wekker dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:06 schreef Scope het volgende:
Dit is echt slecht, ik wou vanavond vroeg naar bed... Nou ja, kan nog steeds![]()
ja, nou moet ik kiezenquote:
7 uur.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:07 schreef Gert het volgende:
man je lag er gisteren ook al om 11 uur in. Hoe laat gaat de wekker dan?
wilde ik ook... zal wel weer half 4 worden zoals vannachtquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:06 schreef Scope het volgende:
Dit is echt slecht, ik wou vanavond vroeg naar bed... Nou ja, kan nog steeds![]()
huur een uniform voor die buikspieren....problem solvedquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:08 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, nou moet ik kiezen![]()
ik ga een didgeridoo kopen, goed voor de ademhaling!
Heb net echt hardop zitten lachen, hier, om Dido en Club Triest
Oh wacht eens even, ik heb helemaal geen dienst morgen, haha! Uitslapen!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:09 schreef Dr_Greene het volgende:
Weekenddienst Scope?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |