Dan heb je het mooiste gemistquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:56 schreef Mereltje het volgende:
Ze zijn behoorlijk melig of niet, ik schakel net in
Haha zo had ik t nog niet gezienquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Waarom ben jij nu uitgerekend de eerste die wat over die hand post ?![]()
Zo hebben ze zichzelf een uurtje of wat geleden gedoopt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:56 schreef Scope het volgende:
Iemand tijd om mij te vertellen waarom die 3 club Triest heten?!
Helluppp!! *zwaait met de armen*quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:56 schreef Maerycke het volgende:
Kan iemand streamen? Ik heb honger namelijk
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:49 schreef Scope het volgende:
1. Neem lucht in je mond.
2. blaas via je neus de rest van de lucht uit.
3. Adem nu weer lucht in door je neus terwijl je de lucht uit je mond uitblaast. Je ademt nu in en uit tegelijk.
Zéker leuker dan BB4. BB3 was toch ook behoorlijk specta.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Ben ik de enige die deze groep mensen een stuk leuker vindt dan die van BB3 en BB4
Sorry heb ff geen zin.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:59 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Helluppp!! *zwaait met de armen*
Yupz.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:01 schreef Dr_Greene het volgende:
Hebben jullie ook allemaal meegedaan met dat gelijktijdig in en uitademen net?
Whehehe.. ik vind het prima.. hij staat aan en ik luister mee, maar ik ga nu toch echt pizza etenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Sorry heb ff geen zin.
Desalniettemin waardering voor uw bijdraeghe.![]()
Ik loop een beetje blauw aan als ik het probeer...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:03 schreef Scope het volgende:
Ik kan het niet hoor, dat in en uitademen tegelijk...Ga er spontaan van hyperventileren
Ik vind het ook nog steeds bijzonder dat dat natuurkundig/biologisch gezien mogelijk is... maar ik kan het niet hoor.
Ja zo noemde Ingrid haar. Ze schijnt nogal lompe acties te hebben gehad...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:03 schreef Gert het volgende:
Hoe zit dat trouwens met "Lompe Lieske"?
Dat zag ik in de streamsverslagen vandaag.
Zo noemen ze haar. Waarom?
Ze heeft ook wel iets boers eigenlijk.
Die zit buiten geloof ik...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:03 schreef Gert het volgende:
Hoe zit dat trouwens met "Lompe Lieske"?
Dat zag ik in de streamsverslagen vandaag.
Zo noemen ze haar. Waarom?
Ze heeft ook wel iets boers eigenlijk.
maar geen uniform hequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:04 schreef milagro het volgende:
jezus die knul is echt fit
buikspieren!
Precies, en volgens mij bij nog minstens 5 fokkkers momenteel, als er echt wat gebeurt zijn we er wel bij. Eet smakelijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:02 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Whehehe.. ik vind het prima.. hij staat aan en ik luister mee
Nee, meestal switchen ze die weg. Er is geen aparte stream voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:06 schreef Wiehoe het volgende:
Kan je ook in de dagboekkamer kijken? is daar een stream voor?
Zal wel alleen zondag in de uitzending komenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:06 schreef Wiehoe het volgende:
Kan je ook in de dagboekkamer kijken? is daar een stream voor?
man je lag er gisteren ook al om 11 uur in. Hoe laat gaat de wekker dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:06 schreef Scope het volgende:
Dit is echt slecht, ik wou vanavond vroeg naar bed... Nou ja, kan nog steeds![]()
ja, nou moet ik kiezenquote:
7 uur.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:07 schreef Gert het volgende:
man je lag er gisteren ook al om 11 uur in. Hoe laat gaat de wekker dan?
wilde ik ook... zal wel weer half 4 worden zoals vannachtquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:06 schreef Scope het volgende:
Dit is echt slecht, ik wou vanavond vroeg naar bed... Nou ja, kan nog steeds![]()
huur een uniform voor die buikspieren....problem solvedquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:08 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, nou moet ik kiezen![]()
ik ga een didgeridoo kopen, goed voor de ademhaling!
Heb net echt hardop zitten lachen, hier, om Dido en Club Triest
Oh wacht eens even, ik heb helemaal geen dienst morgen, haha! Uitslapen!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:09 schreef Dr_Greene het volgende:
Weekenddienst Scope?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |