die fossil vind ik niet lekker. karamal chu chu ofzo is lekkerquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Karamel Sutra en Fossil Fuel moet je eens proberen Jettje
oki. maar je blijft van mij EN me b&j afquote:
Met van jou af blijven kan ik leven. Maar van b&jquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:21 schreef Jett het volgende:
[..]
oki. maar je blijft van mij EN me b&j af
Verzin dan in ieder geval wat ik moet eten ik heb echt totaal geen idee en alleen op B&J ijs overleef ik niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:28 schreef Klonk het volgende:
godver, ik met de broek op de knieen, tegenvaller.......
ik mail ze gratisquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:38 schreef Houzer het volgende:
bij mij 35 euro ex btw
kiezersbedrogquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Al ruim 200 views en niet zo veel posts dat valt me tegenik snap niet hoe dat kan
![]()
Ik moet ook alleen kijkers trekken dus ik ben wel blij met die nerdsquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:49 schreef rotskibo het volgende:
Al die topics worden tegenwoordig verpest door die pc-nerds die op Jett geilen![]()
ga deraf![]()
je gaat kijkers trekkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik moet ook alleen kijkers trekken dus ik ben wel blij met die nerds![]()
quote:
wie nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:06 schreef renz0r het volgende:
IK WIL DIE NAAKTFOTO'S!!!!!!(
![]()
: (((: :
![]()
![]()
![]()
((
wil je nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:06 schreef renz0r het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
((
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Too obvious!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:14 schreef Dribbel_ het volgende:
lekkere dingen die snel klaar te maken zijn![]()
Ik heb wel een babyfoto van Jettquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:06 schreef renz0r het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
((
Posten die hapquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb wel een babyfoto van Jettmag dat ook ?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:16 schreef Klonk het volgende:
broek op de knieen en sjor idee
Foto's van IJsmeis, Jett en Yvonne samen
![]()
of brechtje natuurlijk, maar dat is niet helemaal legaal gok ikquote:
Brechtje ook nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
of brechtje natuurlijk, maar dat is niet helemaal legaal gok ik![]()
Jou smaak slaat echt allesquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
of brechtje natuurlijk, maar dat is niet helemaal legaal gok ik![]()
Die heeft geen vriendinquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
net zoals de vriendin van vaderjacob![]()
![]()
bierquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Mensen ik moet zo toch echt naar de supermarkt maar wat moet ik nou gaan eten....HELP!!!!
Ga friet halen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Mensen ik moet zo toch echt naar de supermarkt maar wat moet ik nou gaan eten....HELP!!!!
Als je ze ziet heb je toch geen honger meerquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En hoe krijg ik het dan op mijn bord![]()
Haal pizzaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik leef al 5 dagen op frituur het komt me nu een beetje me strot uit.
Heb moet ook gezond zijn, en ga nou niet ouwhoeren dat er op pizza tomaat zit en dat tomaat gezond isquote:
Haal een roerbak iets dat is meestal wel lekkerquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heb moet ook gezond zijn, en ga nou niet ouwhoeren dat er op pizza tomaat zit en dat tomaat gezond is![]()
tomaat op de puzza is ook gezondquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heb moet ook gezond zijn, en ga nou niet ouwhoeren dat er op pizza tomaat zit en dat tomaat gezond is![]()
Tomaat is lekkerquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:31 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Haal een roerbak iets dat is meestal wel lekker
tomaat is gezond
sla met appelmoes, ik zou er toch dressing voor gebruikenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:40 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Met aardappelen en appelmoes natuurlijk
goeie optiequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Misschien toch maar een bak shoarma kopen![]()
En shoarma is gezond want dat komt van een schaap, en schaap eet gras, gras is groen, groen is gezond.quote:
jetsers van jett, jett op een jetski what everquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:59 schreef Klonk het volgende:
klaar, opgelost en nu weer terug naar de keiharde naaktfoto's met de jetsers van jett
ik heb niets tegen siliconen in de tieten, maar dit is wel erg plasticquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
jetsers van jett, jett op een jetski what ever
enjoy
[afbeelding]
Dit is verkloot een quote nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb niets tegen siliconen in de tieten, maar dit is wel erg plastic![]()
Ach het is allemaal 1 pot natquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:13 schreef Klonk het volgende:
typen binnen een quote bedoel je offe ?
Jett is lekkerquote:
ik wacht met smart op jouw foto'squote:
quote:
ik zou ook niet weten hoe je in dit topic serieus zou kunnen antwoordenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:31 schreef Dribbel_ het volgende:
al richting de 700 views en nog geen zinnig antwoord....gaat lekker![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:28 schreef VaderJacob het volgende:
792 keer bekeken 103 keer gepost![]()
Er geilen er wel heel veel op jett
jaahh, in een plastic doos met een paarse dekselquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:55 schreef tho_Omas het volgende:
Jodenkoeken kopen man!
Die hebben ze alleen bij de Plus Benders ofzo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
jaahh, in een plastic doos met een paarse deksel![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:57 schreef Mailbox het volgende:
Jet : jet. IK BEN RIJK!!11!!ONE!1111!!!! over een paar dagen. zegt:
ik ga op je zitten hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |