volgens mij niet vanavond, maar gistermiddag al als het aan haar ligtquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:53 schreef joris007 het volgende:
[..]
idd, dat wordt daten vanavond!!!
damn, dat wordt echt vanavond nog daten volgens mijquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:04 schreef DaMart het volgende:
Ik heb maar een smsje gestuurd... ben benieuwd of ze daar ook op gaat reageren...... terwijl ik dat typte kreeg ik dus al een antwoord![]()
heb je nou al een date of hoe zit dat?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:04 schreef DaMart het volgende:
Ik heb maar een smsje gestuurd... ben benieuwd of ze daar ook op gaat reageren...... terwijl ik dat typte kreeg ik dus al een antwoord![]()
Nee, maar wel een gezellig MSN gesprekquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:53 schreef joris007 het volgende:
[..]
heb je nou al een date of hoe zit dat?
dan heb je toch wel ook jouw nummer gegeven he?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:50 schreef DaMart het volgende:
ze lijkt me in ieder geval een leuke meid!
Hoezo, hebben ze dat uitgeschakeld op Lexa? Lijkt me in ieder geval geen groot gemis. Ik heb die interesseknoppen nog nooit gebruikt. Een persoonlijk en origineel berichtje typen geeft veel meer voldoening.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:52 schreef Sylvana het volgende:
klinkt goed hoor DaMart
nou mannen geen interesseberichtjes meer kunnen sturen is het wel een stuk rustiger hiero, maar goed, niet dat ik dat erg vind hoor, maar geeft wel aan dat de meeste mannen erg makkelijk zijn
nee, ik kwam er achter dat je dat zelf in je profiel in kunt stellen, dat ze dat niet meer kunnen doenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoezo, hebben ze dat uitgeschakeld op Lexa? Lijkt me in ieder geval geen groot gemis. Ik heb die interesseknoppen nog nooit gebruikt. Een persoonlijk en origineel berichtje typen geeft veel meer voldoening.
Op Relatieplanet welquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:22 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Op lexa kan dat niet, persoonlijke berichten lezen als je niet betalend bent
1 ding moet je hem wel nageven. hij komt er tenminste eerlijk voor uit... ken er zat die het doen maar altijd onder het mom van pijn in mijn rug en kan daarom niet werken.. tja... ik heb ook pijn in mijn rug ofzo maar ik werk welquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:14 schreef Sylvana het volgende:
ik heb dus een berichtje gekregen van die man waar ik het een tijd geleden over had, die een hekel heeft aan werken, nou sorry, maar zulke types hoef ik echt niet
Ik ben jaloersquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:32 schreef Chewbacca het volgende:
Heb weer 6 berichten gekregen van dames die echt leuk zijn. Tja weet niet wat ik aan mijn profiel heb aangepast maar heb op knuz inmiddels een 9! direct uitgeschakeld oppervlakkig gekneutel. Ben, vind ik zelf niet knap. Ik fitness alleen, dat zal het verschil maken. Verder nu ook via RP een aantal leuke berichten gekregen. Maar uiteindelijk stuur ik een reactie en denk ik, wat moet ik ermee. 1 dame spreekt mij echt aan, dan is het niet eerlijk om andere als reserve aan te houden. Dan kan wat mij betreft absoluut niet.
Wat vinden jullie? Je kan toch niet op iedereen reageren die oprecht interesse toont?
Ik ben een moraalridder, maar dit gehele online daten begint mij een beetje zwaar op de maag te voelen. Krijg constant berichten maar vind het moeilijk om af te wijzen.
kijk, dat vind ik nou es een leuk berichtje om te krijgenquote:Onderwerp: Wil je bijten....??
Heej hallo daar!
Nadat ik vrijgezel ben geworden werd mij verteld “jongen er zwemmen meer vissen in de vijver” dus maak je geen zorgen. Zodoende ben ik terecht gekomen in deze “vijver” en aan het kijken of er ook een leuk visje tussen zwemt!!
Tijdens het vissen zag ik jou zwemmen tussen al die profieltjes en je sprak me wel aan!! Dus bij deze werp ik mijn hengel uit, hopende dat je wilt bijten!! (om in de metafoor te blijven).Nou kan ik me voorstellen dat voordat je bijt je wilt weten wat voor vlees/vis je in kuip hebt dus zal ik kort vertellen wie ik ben:
quote::::: GEZOCHT :::: GEZOCHT :::: GEZOCHT :::: GEZOCHT ::::
Voor onze opdrachtgever, een leuke spontane jongen van 25 zijn we opzoek naar:
FULLTIME LEUK/ LIEF PERSOON (V)
Voor de functie van maatje, maar met doorgroei mogelijkheden tot vaste vriendin.
Dat bericht heb ik ook een keer gekregenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 08:57 schreef Sylvana het volgende:
[..]
kijk, dat vind ik nou es een leuk berichtje om te krijgenVoor het eerst dat ik zoiets origineels krijg
En in zijn profiel heeft ie:
[..]
idd, zoiets vind ik veel leuker om te lezen dan "hey, alles goed? ik vind dat je wel een leuk profiel hebt, dit is me msn: "quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:06 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Dat bericht heb ik ook een keer gekregenLeuk verzonnen inderdaad
dat krijg ik nu wel vaak, sinds ik me eisen heb aangepast en mensen daar op wijs als ze toch een berichtje sturenquote:tsssss
dan niet
nou, hij ging dus eerst wat over zichzelf vertellen, en daarna ging hij nog wel ff in op mijn profiel hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:21 schreef Mickeys het volgende:
idd leuk zo'n bericht, maar zoals blijkt stuurt hij dat naar meerdere..... ineens niet meer origineel en niet echt ingaand op jouw profiel
maar ik ben een zeurpiet.... drom ben ik ook single hihi
Ben benieuwd wat je van hem terug krijgtquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:07 schreef Sylvana het volgende:
net uitgebreide mail gestuurd naar die vis die hoopt dat ik bijt, dus ben benieuwdIs wel leuke jongen en hijs wel origineel
Opzich is dat natuurlijk wel waar. Echt op dingen uit je eigen profiel gaat hij niet in, maar geeft wel een duidelijk beeld van zichzelf op een leuke manier. En als je 'hapt' neem ik aan dat hij dan wél op jou/je profiel ingaat.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:21 schreef Mickeys het volgende:
idd leuk zo'n bericht, maar zoals blijkt stuurt hij dat naar meerdere..... ineens niet meer origineel en niet echt ingaand op jouw profiel
maar ik ben een zeurpiet.... drom ben ik ook single hihi
Fantastisch, mailtje heen, mailtje terug, date. Ik zou het speeddating gaan noemen ofzo.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:22 schreef pino.in.disguise het volgende:
Jippie.....ik lijk wel weer een puber, haha.
Vannacht met mijn dronken hoofd gereageerd op een berichtje van echt een leuk meisje.....vanmorgen alweer bericht terug gekregen met prive email-adres.![]()
Ik moet niet te hard van stapel lopen geloof ik.....eerst maar eens in real-life afspreken. Ben van plan haar mee te nemen naar een concertje in A'dam, na eerst bij de sushi-boer te genieten van het lekkerste eten dat er is.
Pffft voel me helemaal![]()
Ja, dat klopt. Ze lijkt me in ieder geval een erg leuke meid, en ik heb aangegeven dat ik het erg leuk zou vinden om haar eens te ontmoeten. Even dacht zij dat ik bedoelde dat ik dat nu al wilde, maar toen ik zei dat ik bedoelde om dat in de toekomst een keer te doen gaf ze aan dat haar dat ook wel wat lijkt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:55 schreef Sylvana het volgende:
leuk dat het zo goed klikt, en ik zou der idd wel iets beter leren kennen voordat jullie gaan daten, nou al gaan daten zou idd wel erg snel zijn
Twee weken lijkt me wel een acceptabele tijd alvorens af te spreken. Het moet ook niet te lang duren denk ik, anders ga je een beeld creeren in je hoofd wat misschien negatief kan uitpakken. Zit al een enige tijd mee te lurken hier maar nog geen reactie geplaatst. Tijdje terug kwam ik dit topic tegen en toen eens aangemeld op relatieplanet.nl. Was eigenlijk nooit in me opgekomen om zoiets te doen. Ben zelf iemand die weinig tot niet uitgaat, bioscoop wel en soms naar café met wat vrienden, maar eerder kennissen. Tja, dan ontmoet je ook niet zoveel nieuwe mensen en als je van jezelf al beetje verlegen bent dan is zoiets toch wel een uitkomst.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:55 schreef Sylvana het volgende:
leuk dat het zo goed klikt, en ik zou der idd wel iets beter leren kennen voordat jullie gaan daten, nou al gaan daten zou idd wel erg snel zijn
Ik ben benieuwd naar jouw profielquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:32 schreef Sylvana het volgende:
hhhm, ik krijg wel minder berichtjes dan eerst van mannen die totaal niet aan me profiel voldoen, maar er zijn nog steeds mannen die een persoonlijk berichtje sturen, ook al voldoen ze totaal niet aan me criteria. Verspilde moeite voor ze dus.
1 van me leuke mannen gaat dinsdag voor 15 dagen op valantie naar Maleisie, en nou sturen we elke dag echt vet veel berichtjes naar elkaar, dus dat wordt afkicken
Zo herkenbaar, je vraagt je af waar je meebezig bent..!!! Tja dat heb ik dus precies zo..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:22 schreef pino.in.disguise het volgende:
Jippie.....ik lijk wel weer een puber, haha.
Vannacht met mijn dronken hoofd gereageerd op een berichtje van echt een leuk meisje.....vanmorgen alweer bericht terug gekregen met prive email-adres.![]()
Ik moet niet te hard van stapel lopen geloof ik.....eerst maar eens in real-life afspreken. Ben van plan haar mee te nemen naar een concertje in A'dam, na eerst bij de sushi-boer te genieten van het lekkerste eten dat er is.
Pffft voel me helemaal![]()
Ik had twee leuke contacten, de date waar ik gisteren over had verteld was diegene die ik ook eerder had ontmoet. Het tweede contact ging ook erg leuk, alleen heb ik wel verteld dat ik ook nog ander, serieus, contact had. Ik moet haar nu nog even een e-mail sturen dat ik op date ben geweest en dat ik graag verder wil met eerste contact. Wil het al twee dagen doen maar weet niet zo goed wat te zeggen. Ze vond me erg leuk namelijk, wel moeilijk dan.quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:16 schreef Chewbacca het volgende:
Wat doen jullie als je meerdere contacten hebt? Keuze maken op basis van een eventuele date? Een meisje zegt dat ze het rustig aan wil doen, en dan alles op wil bouwen. Ik vind dat snel gaan, je kent de persoon aan de andere kant van de lijn niet eens! Ik blijf openminded en zie wel wat er van terecht komt.
Same herequote:Op zondag 28 augustus 2005 03:19 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Zo herkenbaar, je vraagt je af waar je meebezig bent..!!! Tja dat heb ik dus precies zo..
Wat leuk zeg! Dit is zeker een succesverhaal jaquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:37 schreef Mannekino het volgende:
[..]
Enfin, paar dagen daarna niet meer gesproken. Ik besloot om nog weer even een e-mail te sturen en zijn we direct weer gaan chatten. Klikte wederom super goed en aan haar vorige date zat geen vervolg. Afgelopen donderdag bij mij thuis afgesproken. Omdat het via Internet zo super ging hadden waren we allebei al beetje stoutmoedig geworden. We hebben afgesproken om te gaan eten en als het in het echt net zo goed ging als via Internet zou ze blijven voor een bezoek aan de bioscoop, wat zou betekenen dat ze moest blijven slapen i.v.m. langere reistijd. Zo is het gegaan, ik heb voor ons gekookt ging ook helemaal goed gelukkig. Vier uur lang gepraat en film gepakt van rond 22:00. En de rest ging helemaal vanzelf… zeker weten een succesverhaal hier. Aanstaande maandag weer afgesproken
.
Ik date gewoon met allemaal, en dan maak ik daarna een keus welke ik IRL het leukst vind, met hem ga ik proberen vaker af te spreken, en dan zien of er een relatie uitkomt, en met de anderen wil ik wel gewoon contact blijven houden als vrienden, maar eerst maar es zien of dat luktquote:Op zondag 28 augustus 2005 03:16 schreef Chewbacca het volgende:
Wat doen jullie als je meerdere contacten hebt? Keuze maken op basis van een eventuele date? Een meisje zegt dat ze het rustig aan wil doen, en dan alles op wil bouwen. Ik vind dat snel gaan, je kent de persoon aan de andere kant van de lijn niet eens! Ik blijf openminded en zie wel wat er van terecht komt.
Een dame is en blijft toch het leukst, ook al hebben wij nog niet veel gesproken. Is het dan het beste om de andere gesprekken af te kappen? Wat vinden jullie?
Het is helemaal top inderdaadquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:11 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Wat leuk zeg! Dit is zeker een succesverhaal ja
Ik ben ook vooral op zoek naar vrienden, heb nou 3 mannen in me lijst waar ik wel wat meer mee zou willen dan alleen vrienden zijn, en die ga ik dus ook eerst daten, en de rest wil ik gewoon alleen vriendschappelijk contact mee, beetje leuke dingen doen enzo, en dat heb ik ook tegen hun gezegd en dat vonden ze geen probleemquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:22 schreef Mannekino het volgende:
[..]
Maar jij hebt wel aardig wat contacten zegstraks jaag je de leuke er nog mee weg, ik weet niet precies wat de 'ongeschreven regels' zijn van dit alles, maar twee leuke contacten lijkt mij wel voldoende.
Mhoaw, misschien is ze wel gewoon heel eerlijk. Ik ga ook niet in mijn profiel zetten dat ik het stiekum wel cool vind om een Chuck Norris film te kijkenquote:Op zondag 28 augustus 2005 20:41 schreef CvB het volgende:
Kzat net iemands profiel te bekijken, zag er wel leuk uit, tot ik bij haar favoriete films kwam.....White Chicks!!!
Afknapper dus.
hhmmm, geeft maar weer aan dat mannen dus echt weinig berichtjes krijgen jaquote:owe ja mensen stuur eens berichtje! al vind je me bagger! zet het er dan gewoon in! maar ik wil gewoon eens berichtje!
Word je niet gek van jezelf? Niet vervelend bedoeld hoor, maar een half uur is toch helemaal niet zo lang en misschien heeft ie nog helemaal geen berichtjes gelezen. Misschien niet zo ongeduldig.quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:23 schreef Sylvana het volgende:
hhmm, mijn ene leuke man is wel online, maar hij heeft mijn berichtje van een half uur geleden nog niet gelezen, weird
[..]
hhmmm, geeft maar weer aan dat mannen dus echt weinig berichtjes krijgen ja
quote:Er zijn geen resultaten opgehaald op basis van je zoekcriteria.
Wijzig de zoekopdracht en probeer het opnieuw.
ja, ik word wel eens gek van mezelf, maar als ik een man leuk vind en hij reageert niet terwijl hij online is, of hij heeft mijn berichtje wel gelezen maar stuurt dan niets terug, dan word ik dus echt gek van ongeduld jaquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:32 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Word je niet gek van jezelf? Niet vervelend bedoeld hoor, maar een half uur is toch helemaal niet zo lang en misschien heeft ie nog helemaal geen berichtjes gelezen. Misschien niet zo ongeduldig.
Blij dat je het zelf ook inziet.quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:43 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, ik word wel eens gek van mezelf, maar als ik een man leuk vind en hij reageert niet terwijl hij online is, of hij heeft mijn berichtje wel gelezen maar stuurt dan niets terug, dan word ik dus echt gek van ongeduld ja
hij heeft een berichtje gestuurdquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:45 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Blij dat je het zelf ook inziet.
Haha.....dat wordt dan 3 op een rij. Dat leuke meisje dat reageerde op mijn profiel, daar heb ik vannacht tot 5 uur mee gechat, na eerst veel heen en weer gemaild te hebben. En we hebben donderdag een date. In Amsterdam en met sushiquote:Op maandag 29 augustus 2005 12:52 schreef super_honda het volgende:
ik heb geen datingsites meer nodig![]()
![]()
al een week of 2 veel gemsnt en gesmst met een meid die ik via datenu heb leren kennen, en gister eindelijk "gedate" bij haar thuis. om een lang verhaal kort te makenik heb n vriendin
![]()
Daten?quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:43 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik wil ook wel weer daten eigenlijk, maar ja dan moet er wel een geschikte kandidaat zijn.
Moet ik dat zien als een tweede date of toch als een eerste?quote:
Ja ik dacht laat ik dat concept eens nieuw leven in blazen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:53 schreef Mickeys het volgende:
Ziet mijn oog nu dat we gestart zijn met dating.fok.nl? hihihi
Zit niet op Lexa......Knuz is altijd sloomquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:24 schreef Sylvana het volgende:
hhhm, lexa is erg vaak down en traag vandaag
meer mensen last of ben ik de enige?
Ik ook!quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:55 schreef Sylvana het volgende:
[..]
WoehoeSpannend man
Hoop dat het klikt
quote:ik heb oto. leftijd niet zo blangrijk voor mij jij bent heerlijk .ik an veel diengen doen vooor jou .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |