Idd, ik wil wel een man hebben die een beetje ambities heeftquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:33 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
tsjaaa.......hoe kansloos kan je worden.
wow, dies snelquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:47 schreef DaMart het volgende:
Ik weet niet wat me overkomt... krijg een eerste reactie op een berichtje dat ik heb gestuurd... inclusief mobiel telefoonnummer
idd, dat wordt daten vanavond!!!quote:
volgens mij niet vanavond, maar gistermiddag al als het aan haar ligtquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:53 schreef joris007 het volgende:
[..]
idd, dat wordt daten vanavond!!!
damn, dat wordt echt vanavond nog daten volgens mijquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:04 schreef DaMart het volgende:
Ik heb maar een smsje gestuurd... ben benieuwd of ze daar ook op gaat reageren...... terwijl ik dat typte kreeg ik dus al een antwoord![]()
heb je nou al een date of hoe zit dat?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:04 schreef DaMart het volgende:
Ik heb maar een smsje gestuurd... ben benieuwd of ze daar ook op gaat reageren...... terwijl ik dat typte kreeg ik dus al een antwoord![]()
Nee, maar wel een gezellig MSN gesprekquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:53 schreef joris007 het volgende:
[..]
heb je nou al een date of hoe zit dat?
dan heb je toch wel ook jouw nummer gegeven he?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:50 schreef DaMart het volgende:
ze lijkt me in ieder geval een leuke meid!
Hoezo, hebben ze dat uitgeschakeld op Lexa? Lijkt me in ieder geval geen groot gemis. Ik heb die interesseknoppen nog nooit gebruikt. Een persoonlijk en origineel berichtje typen geeft veel meer voldoening.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:52 schreef Sylvana het volgende:
klinkt goed hoor DaMart
nou mannen geen interesseberichtjes meer kunnen sturen is het wel een stuk rustiger hiero, maar goed, niet dat ik dat erg vind hoor, maar geeft wel aan dat de meeste mannen erg makkelijk zijn
nee, ik kwam er achter dat je dat zelf in je profiel in kunt stellen, dat ze dat niet meer kunnen doenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoezo, hebben ze dat uitgeschakeld op Lexa? Lijkt me in ieder geval geen groot gemis. Ik heb die interesseknoppen nog nooit gebruikt. Een persoonlijk en origineel berichtje typen geeft veel meer voldoening.
Op Relatieplanet welquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:22 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Op lexa kan dat niet, persoonlijke berichten lezen als je niet betalend bent
1 ding moet je hem wel nageven. hij komt er tenminste eerlijk voor uit... ken er zat die het doen maar altijd onder het mom van pijn in mijn rug en kan daarom niet werken.. tja... ik heb ook pijn in mijn rug ofzo maar ik werk welquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:14 schreef Sylvana het volgende:
ik heb dus een berichtje gekregen van die man waar ik het een tijd geleden over had, die een hekel heeft aan werken, nou sorry, maar zulke types hoef ik echt niet
Ik ben jaloersquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:32 schreef Chewbacca het volgende:
Heb weer 6 berichten gekregen van dames die echt leuk zijn. Tja weet niet wat ik aan mijn profiel heb aangepast maar heb op knuz inmiddels een 9! direct uitgeschakeld oppervlakkig gekneutel. Ben, vind ik zelf niet knap. Ik fitness alleen, dat zal het verschil maken. Verder nu ook via RP een aantal leuke berichten gekregen. Maar uiteindelijk stuur ik een reactie en denk ik, wat moet ik ermee. 1 dame spreekt mij echt aan, dan is het niet eerlijk om andere als reserve aan te houden. Dan kan wat mij betreft absoluut niet.
Wat vinden jullie? Je kan toch niet op iedereen reageren die oprecht interesse toont?
Ik ben een moraalridder, maar dit gehele online daten begint mij een beetje zwaar op de maag te voelen. Krijg constant berichten maar vind het moeilijk om af te wijzen.
kijk, dat vind ik nou es een leuk berichtje om te krijgenquote:Onderwerp: Wil je bijten....??
Heej hallo daar!
Nadat ik vrijgezel ben geworden werd mij verteld “jongen er zwemmen meer vissen in de vijver” dus maak je geen zorgen. Zodoende ben ik terecht gekomen in deze “vijver” en aan het kijken of er ook een leuk visje tussen zwemt!!
Tijdens het vissen zag ik jou zwemmen tussen al die profieltjes en je sprak me wel aan!! Dus bij deze werp ik mijn hengel uit, hopende dat je wilt bijten!! (om in de metafoor te blijven).Nou kan ik me voorstellen dat voordat je bijt je wilt weten wat voor vlees/vis je in kuip hebt dus zal ik kort vertellen wie ik ben:
quote::::: GEZOCHT :::: GEZOCHT :::: GEZOCHT :::: GEZOCHT ::::
Voor onze opdrachtgever, een leuke spontane jongen van 25 zijn we opzoek naar:
FULLTIME LEUK/ LIEF PERSOON (V)
Voor de functie van maatje, maar met doorgroei mogelijkheden tot vaste vriendin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |