abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30006387
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 19:33 schreef pino.in.disguise het volgende:

[..]

tsjaaa.......hoe kansloos kan je worden.
Idd, ik wil wel een man hebben die een beetje ambities heeft
  Moderator vrijdag 26 augustus 2005 @ 19:47:15 #77
42184 crew  DaMart
pi_30006825
Ik weet niet wat me overkomt... krijg een eerste reactie op een berichtje dat ik heb gestuurd... inclusief mobiel telefoonnummer
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_30006969
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 19:47 schreef DaMart het volgende:
Ik weet niet wat me overkomt... krijg een eerste reactie op een berichtje dat ik heb gestuurd... inclusief mobiel telefoonnummer
wow, dies snel
  Moderator vrijdag 26 augustus 2005 @ 19:52:16 #79
42184 crew  DaMart
pi_30006997
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 19:51 schreef Sylvana het volgende:

[..]

wow, dies snel
Ja, dat dacht ik ook al
pi_30007049
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 19:51 schreef Sylvana het volgende:

[..]

wow, dies snel
idd, dat wordt daten vanavond!!!
... en dat de mensen liever zoenen, dan dat ze vechten op 't journaal
pi_30007194
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 19:53 schreef joris007 het volgende:

[..]

idd, dat wordt daten vanavond!!!
volgens mij niet vanavond, maar gistermiddag al als het aan haar ligt :p
  Moderator vrijdag 26 augustus 2005 @ 20:04:57 #82
42184 crew  DaMart
pi_30007408
Ik heb maar een smsje gestuurd... ben benieuwd of ze daar ook op gaat reageren...... terwijl ik dat typte kreeg ik dus al een antwoord
pi_30007427
nou zeg, je mag niet eens " kut" zeggen in persoonlijke berichtjes, wordt eruit gefilterd Ik wilde zeggen dat me rijles de laatste 40 minuten kut gingen, maar dat mocht ik dus niet zeggen
pi_30007445
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 20:04 schreef DaMart het volgende:
Ik heb maar een smsje gestuurd... ben benieuwd of ze daar ook op gaat reageren...... terwijl ik dat typte kreeg ik dus al een antwoord
damn, dat wordt echt vanavond nog daten volgens mij
pi_30008921
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 20:04 schreef DaMart het volgende:
heb je nou al een date of hoe zit dat?
  Moderator vrijdag 26 augustus 2005 @ 20:59:45 #86
42184 crew  DaMart
pi_30009082
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 20:53 schreef joris007 het volgende:

[..]

heb je nou al een date of hoe zit dat?
Nee, maar wel een gezellig MSN gesprek
  Moderator vrijdag 26 augustus 2005 @ 21:50:36 #87
42184 crew  DaMart
pi_30010771
Ik kan nog geen (geplande) date melden, maar wel een gezellig MSN gesprek (zoals ik al aangaf in mijn vorige post). We hebben in ieder geval veel gemeen (beroep, en wat karakter eigenschappen) en ze eindigde met te zeggen dat ze blij was dat ze haar nummer had gegeven...

Dus wie weet wat de toekomst nog gaat brengen... ze lijkt me in ieder geval een leuke meid!
pi_30010816
klinkt goed hoor DaMart

nou mannen geen interesseberichtjes meer kunnen sturen is het wel een stuk rustiger hiero, maar goed, niet dat ik dat erg vind hoor, maar geeft wel aan dat de meeste mannen erg makkelijk zijn
pi_30010863
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 21:50 schreef DaMart het volgende:
ze lijkt me in ieder geval een leuke meid!
dan heb je toch wel ook jouw nummer gegeven he?
  Moderator vrijdag 26 augustus 2005 @ 21:53:28 #90
42184 crew  DaMart
pi_30010873
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 21:52 schreef Sylvana het volgende:
klinkt goed hoor DaMart

nou mannen geen interesseberichtjes meer kunnen sturen is het wel een stuk rustiger hiero, maar goed, niet dat ik dat erg vind hoor, maar geeft wel aan dat de meeste mannen erg makkelijk zijn
Hoezo, hebben ze dat uitgeschakeld op Lexa? Lijkt me in ieder geval geen groot gemis. Ik heb die interesseknoppen nog nooit gebruikt. Een persoonlijk en origineel berichtje typen geeft veel meer voldoening.
pi_30010903
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 21:53 schreef DaMart het volgende:

[..]

Hoezo, hebben ze dat uitgeschakeld op Lexa? Lijkt me in ieder geval geen groot gemis. Ik heb die interesseknoppen nog nooit gebruikt. Een persoonlijk en origineel berichtje typen geeft veel meer voldoening.
nee, ik kwam er achter dat je dat zelf in je profiel in kunt stellen, dat ze dat niet meer kunnen doen En een persoonlijk en origineel berichtje is veel leuker ja, maar blijkbaar is dat voor de meeste mannen teveel moeite

Maar krijg nou iig geen berichtjes meer van mannen die totaal niet aan me profiel voldoen, dus dat scheelt een stuk
pi_30011295
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 19:22 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Op lexa kan dat niet, persoonlijke berichten lezen als je niet betalend bent
Op Relatieplanet wel
pi_30015843
Krijg net een leuk bericht van iemand hoe arrogant hij me vindt en dat hij liever reageert op iemand die andere mensen wel in hun waarde laat (waarom reageer je dan, sukkel) omdat ik in mijn profiel heb gezet dat ik niet geinteresseerd ben in rokers, oude kerels en mensen die als hobby in de bijstand zitten. Nah ja!
Hij is echt de eerste die daar iets over te zeuren heeft (van de 450 tot nu toe). Vraag me af hoe zo iemand mijn tekst op dergelijke wijze kan opvatten. Jammer dat ik momenteel geen betalend lid ben, hier had ik wel een fijne reactie op willen geven!
pi_30015910
wat een eikel zeg suikerzoet

ik heb in me profiel staan dat ik afknap op mensen die mijn profiel niet lezen en toch reageren ook al voldoen ze niet aan me criteria en dat ik afknap op mannen die de Nederlandse taal niet goed machtig zijn. Kreeg ik dus een berichtje van een man die totaal niet aan me criteria voldoet, ik dat gestuurd naar hem, kreeg ik een berichtje terug met " krijg de tering"
pi_30016065
Da's nog een grotere eikel dan!
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 00:46:28 #96
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30017410
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 19:14 schreef Sylvana het volgende:
ik heb dus een berichtje gekregen van die man waar ik het een tijd geleden over had, die een hekel heeft aan werken, nou sorry, maar zulke types hoef ik echt niet
1 ding moet je hem wel nageven. hij komt er tenminste eerlijk voor uit... ken er zat die het doen maar altijd onder het mom van pijn in mijn rug en kan daarom niet werken.. tja... ik heb ook pijn in mijn rug ofzo maar ik werk wel
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_30019951
Heb weer 6 berichten gekregen van dames die echt leuk zijn. Tja weet niet wat ik aan mijn profiel heb aangepast maar heb op knuz inmiddels een 9! direct uitgeschakeld oppervlakkig gekneutel. Ben, vind ik zelf niet knap. Ik fitness alleen, dat zal het verschil maken. Verder nu ook via RP een aantal leuke berichten gekregen. Maar uiteindelijk stuur ik een reactie en denk ik, wat moet ik ermee. 1 dame spreekt mij echt aan, dan is het niet eerlijk om andere als reserve aan te houden. Dan kan wat mij betreft absoluut niet.

Wat vinden jullie? Je kan toch niet op iedereen reageren die oprecht interesse toont?

Ik ben een moraalridder, maar dit gehele online daten begint mij een beetje zwaar op de maag te voelen. Krijg constant berichten maar vind het moeilijk om af te wijzen.
pi_30021393
Yes, ik heb nu een bericht gehad....spontaan.....out of the blue.....van zo'n leuk meisje. Man ik ben gelijk serieus......ze is zo leuk.......hmmmmm ben wel dronken....morgen maar weer checken . Nee.... ze is echt gaaf
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
pi_30021756
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 02:32 schreef Chewbacca het volgende:
Heb weer 6 berichten gekregen van dames die echt leuk zijn. Tja weet niet wat ik aan mijn profiel heb aangepast maar heb op knuz inmiddels een 9! direct uitgeschakeld oppervlakkig gekneutel. Ben, vind ik zelf niet knap. Ik fitness alleen, dat zal het verschil maken. Verder nu ook via RP een aantal leuke berichten gekregen. Maar uiteindelijk stuur ik een reactie en denk ik, wat moet ik ermee. 1 dame spreekt mij echt aan, dan is het niet eerlijk om andere als reserve aan te houden. Dan kan wat mij betreft absoluut niet.

Wat vinden jullie? Je kan toch niet op iedereen reageren die oprecht interesse toont?

Ik ben een moraalridder, maar dit gehele online daten begint mij een beetje zwaar op de maag te voelen. Krijg constant berichten maar vind het moeilijk om af te wijzen.
Ik ben jaloers
pi_30021935
quote:
Onderwerp: Wil je bijten....??

Heej hallo daar!

Nadat ik vrijgezel ben geworden werd mij verteld “jongen er zwemmen meer vissen in de vijver” dus maak je geen zorgen. Zodoende ben ik terecht gekomen in deze “vijver” en aan het kijken of er ook een leuk visje tussen zwemt!!

Tijdens het vissen zag ik jou zwemmen tussen al die profieltjes en je sprak me wel aan!! Dus bij deze werp ik mijn hengel uit, hopende dat je wilt bijten!! (om in de metafoor te blijven).Nou kan ik me voorstellen dat voordat je bijt je wilt weten wat voor vlees/vis je in kuip hebt dus zal ik kort vertellen wie ik ben:
kijk, dat vind ik nou es een leuk berichtje om te krijgen Voor het eerst dat ik zoiets origineels krijg

En in zijn profiel heeft ie:
quote:
:::: GEZOCHT :::: GEZOCHT :::: GEZOCHT :::: GEZOCHT ::::

Voor onze opdrachtgever, een leuke spontane jongen van 25 zijn we opzoek naar:

FULLTIME LEUK/ LIEF PERSOON (V)

Voor de functie van maatje, maar met doorgroei mogelijkheden tot vaste vriendin.

[ Bericht 20% gewijzigd door _Hestia_ op 27-08-2005 09:05:22 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')