Marokkanen die willen werken krijgen de kans niet eens vind je het gek dan als ze in de criminaliteit komen .quote:GroenLinks wil dat begeleiders van allochtone leerlingen extra aandacht geven aan de stage. Uit een onderzoek dat de partij heeft laten verrichten, blijkt dat met name Marokkaanse leerlingen maar moeilijk een stage-plek kunnen vinden in de bouw omdat werkgevers liever geen Marokkanen willen hebben.
Volgens GroenLinks werden jongeren met een Nederlandse achternaam die naar een bedrijf belden, veel vaker uitgenodigd voor een gesprek dan jongeren met een Marokkaanse naam. In de bouwsector hebben Marokkanen maar liefst 63% minder kans op een stage-plek. In de horeca en detailhandel daarentegen is er nauwelijks verschil.
Verder wil GroenLinks dat bedrijven die allochtonen een stage-plek weigeren, worden aangegeven bij de politie en de brancheorganisatie.
Alle Bouwbedrijven ??quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:16 schreef zoalshetis het volgende:
hebben we het hier over de bouw? misschien heeft een werkgever slechte ervaringen met jochies die nooit, maar dan ook helemaal nooit op tijd op hun werk komen...
neen slechts 63%quote:
GroenLinks moet opfokken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Marokkanen die willen werken krijgen de kans niet eens vind je het gek dan als ze in de criminaliteit komen .
Marokkanen krijgen overal minder kans op en dat is juist slecht Nederland moet voorbeeld nemen van Amsterdam die verplicht stelt om deze jongens alle Allochtonen stage te geven
ik vind dit een grote probleem dit werkt alleen averechts gelukkig niet in Amsterdam maar in andere steden kan dit een grote probleem wordenquote:
en waarom , Gun je Marokkanen geen stageplek ?quote:
IK ben ook wel eens geweigerd voor een stageplek. En wat nou het vreemde is ik ben niet in de criminaltiet terecht gekomen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Marokkanen die willen werken krijgen de kans niet eens vind je het gek dan als ze in de criminaliteit komen .
jah maar als je het goed inleest worden Alle Marokkanen geweigerdquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:21 schreef dewd het volgende:
[..]
IK ben ook wel eens geweigerd voor een stageplek. En wat nou het vreemde is ik ben niet in de criminaltiet terecht gekomen.![]()
En met solliciteren ben ik ook wel eens geweigerdquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:21 schreef dewd het volgende:
[..]
IK ben ook wel eens geweigerd voor een stageplek. En wat nou het vreemde is ik ben niet in de criminaltiet terecht gekomen.![]()
HOquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Marokkanen krijgen overal minder kans op en dat is juist slecht Nederland moet voorbeeld nemen van Amsterdam die verplicht stelt om deze jongens alle Allochtonen stage te geven
als die groep zelf verantwoordelijk is voor hun kansarme status in de maatschappij, dan vind ik niet dat GroenLinks daar tijd en geld in moet steken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:20 schreef Meki het volgende:
[..]
en waarom , Gun je Marokkanen geen stageplek ?
vind jij dat een groep wel kansen krijgt en de andere groep niet ???![]()
Onzin.quote:
In deze steekproef was er echter geen face to face interactie, maar werd de selectie blijkbaar vooral (alleen?) gemaakt op basis van de achternaam.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:23 schreef Loedertje het volgende:
Ze gaan doorgaans met een vriend naar een stageplek om te vragen of ze daar kunnen werken, kijken de bedrijfsleiders niet aan, staan wat dommig naar elkaar te kijken terwijl ze in gesprek zijn met zo'n chef of bedrijfsleider...en tjah..
maar denk jij dat alle Marokkanen / Turken zo zich gedragen als bovenste post ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:23 schreef Loedertje het volgende:
[..]
HO
Ben een paar keer betrokken geweest bij een sollicitatie van MBO-ers die op zoek waren naar een stageplek..
Veelvuldig werden zij afgewezen.
Waarom zul je je afvragen...
Ze gaan doorgaans met een vriend naar een stageplek om te vragen of ze daar kunnen werken, kijken de bedrijfsleiders niet aan, staan wat dommig naar elkaar te kijken terwijl ze in gesprek zijn met zo'n chef of bedrijfsleider...en tjah...
Houding is ERG belangrijk voor je zaak, dus wil je daar geen malloten hebben
Of je nu Marokkaan of Nederlander bent, de mening die mensen over je vormen komt dan toch ;echt voornamelijk voort uit je eigen houding.
Zodra ze zich DAAR bewust van zijn kunnen ze DAAR aan werken.
En dan komt het uiteindelijk wel goed met deze groep.
Dat lijkt me nou best wel vrij duidelijk....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:18 schreef zoalshetis het volgende:
overigens, hoe weet een persoon of ie met een marokkaanse achternaam te maken heeft?
tsja meki, we weten allebei dat er een flinke groep nederlanders is die helemaal niks meer met marokkanen te maken wil hebben, spijtig, maar toch niet echt te wijten aan de media...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:20 schreef Meki het volgende:
[..]
ik vind dit een grote probleem dit werkt alleen averechts gelukkig niet in Amsterdam maar in andere steden kan dit een grote probleem worden
je moet de oorzaak aanpakken en als je Marokkanen weigert dan maak je de probleem groter
Maar dat soort wereldvreemde economische chefjes die daarop al kiezen starten ook nochtans dit soort wereldvreemde topics: Callcenter bashersquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
In deze steekproef was er echter geen face to face interactie, maar werd de selectie blijkbaar vooral (alleen?) gemaakt op basis van de achternaam.
mij niet. algerijn, turk, en nog wat landen klinken bijna hetzelfde.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou best wel vrij duidelijk....
gisteren werd er een Nederlandse Oma opgepakt in AH omdat ze ging stelenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:24 schreef halion het volgende:
[..]
als die groep zelf verantwoordelijk is voor hun kansarme status in de maatschappij, dan vind ik niet dat GroenLinks daar tijd en geld in moet steken.
Laat ze eerst maar eens normaal Nederlands leren. Marokkanen krijgen kansen zat, maar als je zulke zinsfouten ook in sollicitatiebrieven maakt kan ik me voorstellen dat je niet uitgenodigd wordtquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:15 schreef Meki het volgende:
[..]
en juist dat is gevaarlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
tsja meki, we weten allebei dat er een flinke groep nederlanders is die helemaal niks meer met marokkanen te maken wil hebben, spijtig, maar toch niet echt te wijten aan de media...
eerst moet dan 60% van alle nederlandse oma's gaan jatten. ik denk dat je dan een betere vergelijking maakt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:28 schreef Meki het volgende:
[..]
gisteren werd er een Nederlandse Oma opgepakt in AH omdat ze ging stelen
moet AH alle Oma´s gaan weigeren ??
Het onderzoek ging erover dat ze op basis van hun achternaam niet eens werden uitgenodigd voor een gesprek. Er is dus nog niet eens een "eerste indruk" geweest. Naja, de achternaam alleen blijkt dus al eerste indruk genoeg te zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:24 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Onzin.
Heb ook een paar pupillen gehad die wel normaal konden functioneren en wisten hoe ze zich naar binnen moeste praten.
Nogmaals, ligt helemaal aan het puberale gedrag wat zij tentoonspreiden tijdens *het eerste indruk* gesprek..
Zou me dan ook niets verbazen als jongens met een Turkse, Tunesische of Algerijnse achternaam dezelfde afwijzingen te horen krijgen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:27 schreef zoalshetis het volgende:
mij niet. algerijn, turk, en nog wat landen klinken bijna hetzelfde.
voor wie?quote:
normaal Nederlands leren ??quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:28 schreef devv05 het volgende:
[..]
Laat ze eerst maar eens normaal Nederlands leren. Marokkanen krijgen kansen zat, maar als je zulke zinsfouten ook in sollicitatiebrieven maakt kan ik me voorstellen dat je niet uitgenodigd wordt
daarom vind ik dit onderzoekje van gl nogal dubieus... ze hebben het duidelijk over marokkanen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou me dan ook niets verbazen als jongens met een Turkse, Tunesische of Algerijnse achternaam dezelfde afwijzingen te horen krijgen.
Algerijnen wel, die zullen dus wel dezelfde problemen hebben. Turkse achternamen lijken er in de verste verte niet op. Net als Nederlandse niet op Finse, Franse of Poolse lijken. Als jij het verschil niet ziet zou je eens je huiswerk moeten doen in plaats van gelijk beginnen te blaffen elke keer...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mij niet. algerijn, turk, en nog wat landen klinken bijna hetzelfde.
dan stijgt de criminaliteit / Uitkering etc. in de andere stedenquote:
Lees je eigen zin nog eens na, knurft. Je kunt inderdaad geen normaal Nederlands.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:30 schreef Meki het volgende:
[..]
normaal Nederlands leren ??
denk jij dat Marokkanen geen Nederlands kunnen ??
wat voor onzin is dit ? zeg jij dat ook tegen Nederlanders die komen solliciteren ?'???
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Algerijnen wel, die zullen dus wel dezelfde problemen hebben. Turkse achternamen lijken er in de verste verte niet op. Net als Nederlandse niet op Finse, Franse of Poolse lijken. Als jij het verschil niet ziet zou je eens je huiswerk moeten doen in plaats van gelijk beginnen te blaffen elke keer...
Mja.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:30 schreef zoalshetis het volgende:
daarom vind ik dit onderzoekje van gl nogal dubieus... ze hebben het duidelijk over marokkanen.
ja en dat is makkelijk scoren voor gl.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mja.
Maar ik kan me daar ook wel weer iets bij voorstellen aangezien 'de Marokkanen' toch als belangrijkste groep probleemjongeren gezien worden.
Het is inderdaad natuurlijk wel een redelijk open deur. Maar persoonlijk zie ik er niets fouts in om die nog een keer in te trappen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:32 schreef zoalshetis het volgende:
ja en dat is makkelijk scoren voor gl.
Flikker toch op met je saamhorigheidsgevoel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:33 schreef Meki het volgende:
Gelukkig zijn er nog mensen die inzien wat gevaarlijk is aan deze zaak
en daarom nemen ze actie
Hulde aan GL , Job Cohen en Amsterdam
Wij Amsterdammers en niet Wij en Zij
ja hulde aan de doofpotters, die maken van nederland een plek om fijn te wonen (tenzij je uit je buurt geterroriseerd wordt natuurlijk, of in je huis verbrand, dan geeft niemand thuis)quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:33 schreef Meki het volgende:
Gelukkig zijn er nog mensen die inzien wat gevaarlijk is aan deze zaak
en daarom nemen ze actie
Hulde aan GL , Job Cohen en Amsterdam
Wij Amsterdammers en niet Wij en Zij
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:20 schreef Meki het volgende:
[..]
en waarom , Gun je Marokkanen geen stageplek ?
groep-kansen
Met name....alleen de onaangepaste puberale dus waarschijnlijk NIET.quote:dat met name Marokkaanse leerlingen maar moeilijk een stage-plek kunnen vinden in de bouw omdat werkgevers liever geen Marokkanen willen hebben.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:34 schreef halion het volgende:
[..]
Flikker toch op met je saamhorigheidsgevoel.
Kunnen allochtonen dan nooit iets individueel? Waarom willen jullie je overal aan vastklampen?
Geef mij maar een lijst met Marokkaanse en Turkse namen door elkaar. Ik haal ze er allemaal zo uit. En met mij iedereen die zich ook maar een beetje wenst te verdiepen in de materie wat betreft de multiculturele samenleving....quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
eerst moet dan 60% van alle nederlandse oma's gaan jatten. ik denk dat je dan een betere vergelijking maakt.
En jij denkt dat bazen van bouwbedrijven zich tot die zich verdiepende groep mogen rekenen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En met mij iedereen die zich ook maar een beetje wenst te verdiepen in de materie wat betreft de multiculturele samenleving....
Muhammet Aldaragaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Geef mij maar een lijst met Marokkaanse en Turkse namen door elkaar. Ik haal ze er allemaal zo uit. En met mij iedereen die zich ook maar een beetje wenst te verdiepen in de materie wat betreft de multiculturele samenleving....
ik denk dat je met je eigen belevingswereld niet eens dicht bij de echte wereld komt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Geef mij maar een lijst met Marokkaanse en Turkse namen door elkaar. Ik haal ze er allemaal zo uit. En met mij iedereen die zich ook maar een beetje wenst te verdiepen in de materie wat betreft de multiculturele samenleving....
Dat ligt aan de persoon zelf, DIE maakt keuzes in het leven, wij niet voor hem//haarquote:
Tegenwoordig *work first* (m.a.w. Jongeren zonder diploma krijgen geen uitkering maar gaan werkervaring opdoen, hop, de praktijk in, dagbesteding, structuur...bij.omscholen...klaarstomen voor de maatschappij en werken !quote:Uitkering etc. in de andere steden
gelukkig niet in Amsterdam
Oh, wéér generaliseren?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
En jij denkt dat bazen van bouwbedrijven zich tot die zich verdiepende groep mogen rekenen?
dat bedoel ik, als je geen baan krijgt begin je toch gewoon je eigen bouwbedrijf...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:40 schreef Meki het volgende:
zeg ik zal ook als de bouwbedrijven doen
als een Nederlander niet komt opdagen op zijn werk neem ik geen Enkele Nederlanders aan want ik ben bang dat ze allemaal hetzelfde zijn
Nederlanders zijn individuen. Dat hebben ze bewezen. Marokkanen niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:40 schreef Meki het volgende:
als een Nederlander niet komt opdagen op zijn werk neem ik geen Enkele Nederlanders aan want ik ben bang dat ze allemaal hetzelfde zijn
Individueel te handelenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:39 schreef halion het volgende:
Meki, kun je misschien antwoord geven op de volgende vraag:
Waarom zijn moslims niet in staat om individueel te handelen, te leven en te oordelen?
JIJ maakt er overigens nu een groepsprobleem van...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:40 schreef Meki het volgende:
En leven/oordelen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:42 schreef Meki het volgende:
[..]
Individueel te handelen
dat doen ze al de meeste beginnen eigen zaak / kleine supermarkt
de meesten?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:42 schreef Meki het volgende:
[..]
Individueel te handelen
dat doen ze al de meeste beginnen eigen zaak / kleine supermarkt
vooroordeel of heb je een bronquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:41 schreef halion het volgende:
[..]
Nederlanders zijn individuen. Dat hebben ze bewezen. Marokkanen niet.
laten we zeggen dat dat precies 63% is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:42 schreef Loedertje het volgende:
bepaalde mensen wat omgangsvormen moet worden bijgebracht omdat ze nog niet helemaal doorhebben hoe het werkt op de arbeids/stage markt..
ookquote:
Zeg ik dat?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:41 schreef Yildiz het volgende:
Oh, wéér generaliseren?
"Ik denk dat ik weet dat bouwbedrijven zich niet rekenen tot die groep, dus dat is zo."
Bah
Oh dat is je ontgaan vrees ikquote:
Je doet niet anders.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:44 schreef Meki het volgende:
[..]
ook
maar ik ga niet spreken voor een hele groep anders veroordeel ik
Bron?Mekiquote:
Heb je het al...quote:Volgens GroenLinks
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:45 schreef Meki het volgende:
en niet zeuren als de Uitkering-uitgaven omhoog gaan
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:45 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Oh dat is je ontgaan vrees ik
Radio gisteren.
1 of andere mafkees trok de conclusie dat MET NAME allochtonen sneller failliet gaan als ze een bedrijf hebben DUS moest DE OVERHEID maar gemakkelijker worden met het geven van BEDRIJFSLENINGEN.STARTKAPITAAL naar deze groep toe....
Snap de bedoeling niet zo...want dan gaan ze dus met overheidsleningen die veel groter zijn failliet.
Dan gaat de Bijstanduitkering omhoogquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:46 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Lees jij de postings wel
Jongeren krijgen geen uitkering meer in de nieuwe WWB
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:45 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Radio gisteren.
1 of andere mafkees trok de conclusie dat MET NAME allochtonen sneller failliet gaan als ze een bedrijf hebben DUS moest DE OVERHEID maar gemakkelijker worden met het geven van BEDRIJFSLENINGEN.STARTKAPITAAL naar deze groep toe....
Snap de bedoeling niet zo...want dan gaan ze dus met overheidsleningen die veel groter zijn failliet.
nee dan gaan die jankzakken gewoon door met solliciteren... net zoals de autochtoon dat moet doen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:48 schreef Meki het volgende:
[..]
Dan gaat de Bijstanduitkering omhoog
Welke echte wereld? De blanke streng katholieke middelbare school waarop ik heb gezeten? De blanke volkswijk waar ik ben opgegroeit of de zwarte achterbuurten waarin ik later heb gewoont? De HBO-instelling waarop ik later heb gestudeert en gedoceert? De softwarebedrijven waar ik voor heb gewerkt? Het reclamebureau waar ik heb gewerkt? De wetenschappelijk instelling waar ik nu werk? Of alle kut lopende band baantje die ik daarvoor heb gehad?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk dat je met je eigen belevingswereld niet eens dicht bij de echte wereld komt.
Bij de KvK kun je zo onderzoeken opvragen waaruit blijkt dat allochtonen veel vaker eigen bedrijven starten dan autochtonen. Dat zal niet de meerderheid zijn, maar Meki heeft hier wel degelijk een sterk punt.quote:
ik denk dat je ontzettend verkeerd zit door te denken dat alle nederlanders een achternaam direct kunnen plaatsen of onderscheid kunnen maken. het is gewoon een stigmatiserend, onjuist onderzoekje van een partij die wel vaker belachelijke uitspraken doet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Welke echte wereld? De blanke streng katholieke middelbare school waarop ik heb gezeten? De blanke volkswijk waar ik ben opgegroeit of de zwarte achterbuurten waarin ik later heb gewoont? De HBO-instelling waarop ik later heb gestudeert en gedoceert? De softwarebedrijven waar ik voor heb gewerkt? Het reclamebureau waar ik heb gewerkt? De wetenschappelijk instelling waar ik nu werk? Of alle kut lopende band baantje die ik daarvoor heb gehad?
De wereld met sociale contacten met "kut"Marokkaantjes en hoogopgeleide Marokkaantjes? Lonsdale-jongeren? Turkse, Russische en Engelse vrienden? Met mijn typische studentenvrienden? Mijn boeren-vrienden? Of gewoon m'n normale vrienden?
Ik denk dat mijn belevingswereld een stuk breder is dan de jouwe. En mijn echte wereld ook.......
dat kan ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee dan gaan die jankzakken gewoon door met solliciteren... net zoals de autochtoon dat moet doen.
ik snap niet waarom je dat terecht vindtquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:53 schreef Echo99 het volgende:
Terecht.
ja dat vind ik gek ja ... als je geen werk kunt krijgen dan krijg je een uitkering.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:15 schreef Meki het volgende:
[..]
behalve in de horeca en detailhandel danquote:Marokkanen krijgen overal minder kans op en dat is juist slecht Nederland moet voorbeeld nemen van Amsterdam die verplicht stelt om deze jongens alle Allochtonen stage te geven
ja ik ik ik en zelf men mede nederlanders kunnen stikken als het mij uitkomt persoontjesquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:41 schreef halion het volgende:
[..]
Nederlanders zijn individuen. Dat hebben ze bewezen. Marokkanen niet.
Of je doet het zoals 1 het hier in de buurt doet. heeft een petten en andere breezah atributen winkel geopend. ziet er echt heel mooi uit. voor een drugs onderpandquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:45 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Radio gisteren.
Zwervers zijn de grooste criminelen - laat je fiets 2 uur staan in Leidseplein en als ie daar nog staat dan heb je geluk -quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dat vind ik gek ja ... als je geen werk kunt krijgen dan krijg je een uitkering.
zo goed regelt Nederland alles nou voor je, zelfs zwervers krijgen er 1 en daar hoef je echt niet voor de criminaliteit voor in
[..]
behalve in de horreca dan
who fucking cares?quote:
Jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:57 schreef sould3mon het volgende:
[..]
vind je het gek dat die mensen kots misselijk van nederlandse maatschapij word er word sinds jaren 90 al flink tegen deze mensen aangeschopt is het niet om te figureren in grapjes dan wel om ergens over te zeiken .
zie je wel dat het wel meevalt met dat werkzoeken...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:00 schreef Meki het volgende:
Kijk ik ben een Marokkaan en werk meer dan 40 uur per week
Ik ga niet uit van alle Nederlanders. Ik ga uit van mensen die vaker in contact komen met ,of in het geval van de meeste fokkers: beweren dat ze alles weten van de problemen van, de 'multiculturele' samenleving, dus mensen die veel met allochtonen in contact komen het wel weten. En bij de P&O in de bouwwereld, waar je veel allochtonen hebt, lijkt me dat toch wel het geval.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk dat je ontzettend verkeerd zit door te denken dat alle nederlanders een achternaam direct kunnen plaatsen of onderscheid kunnen maken. het is gewoon een stigmatiserend, onjuist onderzoekje van een partij die wel vaker belachelijke uitspraken doet.
gewoon een goed slot kopen, ik heb mijn nieuwe moutainbike er al 2 weken staan en hijs taat er nog steedsquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:58 schreef Meki het volgende:
[..]
Zwervers zijn de grooste criminelen - laat je fiets 2 uur staan in Leidseplein en als ie daar nog staat dan heb je geluk -
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |