Lees jij de krant niet tijdens het neucken?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:26 schreef Frollo het volgende:
Ik vind dat er toch wel enigszins verschil is tussen een krantenadvertentie en thuis lastiggevallen worden tijdens het eten/tv-kijken/nuecken.
Gast, er werken toch alleen maar paupers bij een callcenter!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:13 schreef hanskepanske het volgende:
Je ziet ze eens in de zoveel tijd langs huppelen. Mensen die niks beters kunnen bedenken dan janken en zeiken over callcenters en hun medewerkers.
Naast de quasi-stoere (tevens onware) verhalen als " Ik vraag altijd naar hun leidinggevende" vooral de mensen die vinden dat ze " te vaak ongewenst lastig gevallen worden".
Die mensen moeten niet zo janken, dan sluit je toch lekker je telefoon af?
Of bel jij ook de uitgever van bijv. de Telegraaf (of welke krant je ook leest) omdat jij ongevraagd geconfronteerd wordt met een paginagrote advertentie van een supermarktketen?![]()
Ik ben het met mensen eens die zeggen dan de kwaliteit zorgvuldig bewaakt moet worden. Ik ben het er niet mee eens als mensen stellen dat telefonische verkoop of telefonische dienstverlening uitsluitend voor zwakzinnigen is.
Dat zijn trouwens dezelfde apen die meteen naar (bijvoorbeeld!) Versatel bellen omdat hun consumentenADSL het maar liefst 2 dagen niet doet. Die moeten voortaan lekker niet bellen want wij mogen hen ook niet bellen
Game on![]()
die vergelijking loopt zelfs totaal mank. En ja, telemarketeers zijn irritant.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:26 schreef Frollo het volgende:
Ik vind dat er toch wel enigszins verschil is tussen een krantenadvertentie en thuis lastiggevallen worden tijdens het eten/tv-kijken/nuecken.
Terecht toch. Of is versatel zo kut dat dat normaal is?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:13 schreef hanskepanske het volgende:
Dat zijn trouwens dezelfde apen die meteen naar (bijvoorbeeld!) Versatel bellen omdat hun consumentenADSL het maar liefst 2 dagen niet doet.
Nee ik werk bij een respectabel ICT-bedrijf dat geen verbindingen van 20 Mb belooftquote:
Ze hebben er het recht wel toe, ze schieten er alleen geen fuck mee op omdat zij geen service overeenkomst hebbenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:36 schreef kutvent het volgende:
Callcenters
Wat een kneus moet je zijn om daar te willen werken
Oh,
En als mensen bellen naar Versatel omdat hun ADSL het niet doet, hebben ze daar het volste recht toe. Ze Betalen immers voor een dienst die op dat moment niet geleverd wordt door een fout van Versatel.
Tele2?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:37 schreef hanskepanske het volgende:
[..]
Nee ik werk bij een respectabel ICT-bedrijf dat geen verbindingen van 20 Mb belooft
Wat een onzin. Alsof je verbinding zomaar 2 dagen dood mag zijn omdat je geen serviceovereenkomst hebt.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:37 schreef hanskepanske het volgende:
[..]
Ze hebben er het recht wel toe, ze schieten er alleen geen fuck mee op omdat zij geen service overeenkomst hebben
L-E-Z-E-N de vergelijking gaat niet om het medium of de advertentie an sich, het gaat er om dat je in beide gevallen zogenaamd "ongewenst geconfronteerd wordt met reclame"quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:35 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
die vergelijking loopt zelfs totaal mank. En ja, telemarketeers zijn irritant.
Dus als ik het goed begrijp vind je dat je mij wel mag bellen om iets te verkopen en als ik het dan gekocht heb en het werkt niet mag ik daar niet over bellen?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:13 schreef hanskepanske het volgende:
.....hoop geblaat.....
Dat zijn trouwens dezelfde apen die meteen naar (bijvoorbeeld!) Versatel bellen omdat hun consumentenADSL het maar liefst 2 dagen niet doet. Die moeten voortaan lekker niet bellen want wij mogen hen ook niet bellen
Game on![]()
Ik zit niet bij een callcenterquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:38 schreef Tique het volgende:
Sorry hoor, maar ik geef mijn nummer niet aan mensen van callcenters en toch wordt ik daardoor gebeld, vertel mij nu maar waarom callcenters niet kut zijn....
Je wordt gewoon lastig gevallen...ik ga aangifte doen! Dat doe ik!
TS jij zit vast ook bij een callcenter, hoe heet het callcenter en wat is het adres?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |