abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29955625
Je ziet ze eens in de zoveel tijd langs huppelen. Mensen die niks beters kunnen bedenken dan janken en zeiken over callcenters en hun medewerkers.

Naast de quasi-stoere (tevens onware) verhalen als " Ik vraag altijd naar hun leidinggevende" vooral de mensen die vinden dat ze " te vaak ongewenst lastig gevallen worden".

Die mensen moeten niet zo janken, dan sluit je toch lekker je telefoon af?
Of bel jij ook de uitgever van bijv. de Telegraaf (of welke krant je ook leest) omdat jij ongevraagd geconfronteerd wordt met een paginagrote advertentie van een supermarktketen?

Ik ben het met mensen eens die zeggen dan de kwaliteit zorgvuldig bewaakt moet worden. Ik ben het er niet mee eens als mensen stellen dat telefonische verkoop of telefonische dienstverlening uitsluitend voor zwakzinnigen is.

Dat zijn trouwens dezelfde apen die meteen naar (bijvoorbeeld!) Versatel bellen omdat hun consumentenADSL het maar liefst 2 dagen niet doet. Die moeten voortaan lekker niet bellen want wij mogen hen ook niet bellen

Game on
===
Blasphemy is bliss
===
pi_29955954
Stormleaup
===
Blasphemy is bliss
===
pi_29955978
Callcenters zijn zielig.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 14:26:48 #4
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_29956098
Ik vind dat er toch wel enigszins verschil is tussen een krantenadvertentie en thuis lastiggevallen worden tijdens het eten/tv-kijken/nuecken.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 14:28:44 #5
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_29956155
Beroepsdeformatie
Lang leve mij! *O*
  donderdag 25 augustus 2005 @ 14:30:27 #6
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_29956208
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:26 schreef Frollo het volgende:
Ik vind dat er toch wel enigszins verschil is tussen een krantenadvertentie en thuis lastiggevallen worden tijdens het eten/tv-kijken/nuecken.
Lees jij de krant niet tijdens het neucken?
Lang leve mij! *O*
pi_29956218
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:13 schreef hanskepanske het volgende:
Je ziet ze eens in de zoveel tijd langs huppelen. Mensen die niks beters kunnen bedenken dan janken en zeiken over callcenters en hun medewerkers.

Naast de quasi-stoere (tevens onware) verhalen als " Ik vraag altijd naar hun leidinggevende" vooral de mensen die vinden dat ze " te vaak ongewenst lastig gevallen worden".

Die mensen moeten niet zo janken, dan sluit je toch lekker je telefoon af?
Of bel jij ook de uitgever van bijv. de Telegraaf (of welke krant je ook leest) omdat jij ongevraagd geconfronteerd wordt met een paginagrote advertentie van een supermarktketen?

Ik ben het met mensen eens die zeggen dan de kwaliteit zorgvuldig bewaakt moet worden. Ik ben het er niet mee eens als mensen stellen dat telefonische verkoop of telefonische dienstverlening uitsluitend voor zwakzinnigen is.

Dat zijn trouwens dezelfde apen die meteen naar (bijvoorbeeld!) Versatel bellen omdat hun consumentenADSL het maar liefst 2 dagen niet doet. Die moeten voortaan lekker niet bellen want wij mogen hen ook niet bellen

Game on
Gast, er werken toch alleen maar paupers bij een callcenter!
feest
  donderdag 25 augustus 2005 @ 14:31:58 #8
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_29956258
Hij werkt bij Versatel.
Lang leve mij! *O*
pi_29956321
Wat een ontzettend slecht topic, vooral die vergelijking met een Telegraafadvertentie is echt lachwekkend
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_29956346
Wat een kansloze OP .
Tslaat werkelijk als een tang op het achterend van een varken.
pi_29956375
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:26 schreef Frollo het volgende:
Ik vind dat er toch wel enigszins verschil is tussen een krantenadvertentie en thuis lastiggevallen worden tijdens het eten/tv-kijken/nuecken.
die vergelijking loopt zelfs totaal mank. En ja, telemarketeers zijn irritant.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_29956388
kansloze nerd
pi_29956408
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:13 schreef hanskepanske het volgende:

Dat zijn trouwens dezelfde apen die meteen naar (bijvoorbeeld!) Versatel bellen omdat hun consumentenADSL het maar liefst 2 dagen niet doet.
Terecht toch. Of is versatel zo kut dat dat normaal is?

Groetjes,

veldmuis
  donderdag 25 augustus 2005 @ 14:36:57 #14
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_29956423
Give me a B
Give me an A
Give me a G
Give me a G
Give me an E
Give me a R

BAGGER BAGGER BAGGER BAGGER
Lang leve mij! *O*
pi_29956426
Callcenters

Wat een kneus moet je zijn om daar te willen werken

Oh,
En als mensen bellen naar Versatel omdat hun ADSL het niet doet, hebben ze daar het volste recht toe. Ze Betalen immers voor een dienst die op dat moment niet geleverd wordt door een fout van Versatel.
I am the greatest man on earth.
pi_29956435
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:31 schreef Echo99 het volgende:
Hij werkt bij Versatel.
Nee ik werk bij een respectabel ICT-bedrijf dat geen verbindingen van 20 Mb belooft
===
Blasphemy is bliss
===
pi_29956461
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:36 schreef kutvent het volgende:
Callcenters

Wat een kneus moet je zijn om daar te willen werken

Oh,
En als mensen bellen naar Versatel omdat hun ADSL het niet doet, hebben ze daar het volste recht toe. Ze Betalen immers voor een dienst die op dat moment niet geleverd wordt door een fout van Versatel.
Ze hebben er het recht wel toe, ze schieten er alleen geen fuck mee op omdat zij geen service overeenkomst hebben
===
Blasphemy is bliss
===
  donderdag 25 augustus 2005 @ 14:38:10 #18
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_29956468
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:37 schreef hanskepanske het volgende:

[..]

Nee ik werk bij een respectabel ICT-bedrijf dat geen verbindingen van 20 Mb belooft
Tele2?
Lang leve mij! *O*
  donderdag 25 augustus 2005 @ 14:38:39 #19
101860 Tique
strictly seated concert
pi_29956483
Sorry hoor, maar ik geef mijn nummer niet aan mensen van callcenters en toch wordt ik daardoor gebeld, vertel mij nu maar waarom callcenters niet kut zijn....
Je wordt gewoon lastig gevallen...ik ga aangifte doen! Dat doe ik!
TS jij zit vast ook bij een callcenter, hoe heet het callcenter en wat is het adres?
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
pi_29956499
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:37 schreef hanskepanske het volgende:

[..]

Ze hebben er het recht wel toe, ze schieten er alleen geen fuck mee op omdat zij geen service overeenkomst hebben
Wat een onzin. Alsof je verbinding zomaar 2 dagen dood mag zijn omdat je geen serviceovereenkomst hebt.
Bij welk bedrijf werk je?

Groetjes,

veldmuis
  donderdag 25 augustus 2005 @ 14:39:20 #21
71678 Badmeester
Waneer komen de golven?
pi_29956512
ik vrees dat ts zelf bij een call center werkt en elke dag wordt uitgescholden. Maar hij heeft niemand omzich heen om bij uit te huilen. Zelfs zijn goudvis vindt hem kut
pi_29956517
Er is dunkt me ook nog wel een niet onbelangrijk verschil tussen een callcenter en een helpdesk.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_29956526
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:35 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

die vergelijking loopt zelfs totaal mank. En ja, telemarketeers zijn irritant.
L-E-Z-E-N de vergelijking gaat niet om het medium of de advertentie an sich, het gaat er om dat je in beide gevallen zogenaamd "ongewenst geconfronteerd wordt met reclame"
===
Blasphemy is bliss
===
pi_29956534
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:13 schreef hanskepanske het volgende:

.....hoop geblaat.....

Dat zijn trouwens dezelfde apen die meteen naar (bijvoorbeeld!) Versatel bellen omdat hun consumentenADSL het maar liefst 2 dagen niet doet. Die moeten voortaan lekker niet bellen want wij mogen hen ook niet bellen

Game on
Dus als ik het goed begrijp vind je dat je mij wel mag bellen om iets te verkopen en als ik het dan gekocht heb en het werkt niet mag ik daar niet over bellen?
-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
pi_29956562
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:38 schreef Tique het volgende:
Sorry hoor, maar ik geef mijn nummer niet aan mensen van callcenters en toch wordt ik daardoor gebeld, vertel mij nu maar waarom callcenters niet kut zijn....
Je wordt gewoon lastig gevallen...ik ga aangifte doen! Dat doe ik!
TS jij zit vast ook bij een callcenter, hoe heet het callcenter en wat is het adres?
Ik zit niet bij een callcenter
===
Blasphemy is bliss
===
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')