Ik ook, gezien de vreselijke verhalen uit zijn jeugd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 07:50 schreef DennisMoore het volgende:
Hoezo is zijn geboortedatum trouwens 1973?
Ik had het idee dat ie jaren ouder is/was...
Ik heb ff gezocht, maar initialen worden niet gegeven. Hij is wel 15 juli voorgeleid aan de rechter. Wellicht zijn daar documenten van, maar die heb ik niet kunnen vinden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 06:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij bent journalist, als jij nou achter de initialen kunt komen, kan ik zeggen of hij het is ja of nee, zo gaan we alleen maar zitten speculeren.
Achter mijn IP vind je mijn naam niet hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:17 schreef Diego27 het volgende:
Als er nou een ip trace wordt uitgevoerd op zijn account, dan kunnen ze toch zo natrekken wat zijn ip adres en aan de hand daarvan wat zijn naam is !!!
Lijkt mij de meest makkelijke oplossing.
Ik ben zo ook een keer op fok door een bedrijf opgezocht op het fok forum om zo mijn post te verwijderen op aandringen van het anders zullen volgen van een rechtzaak.
Dus dat lijkt me te moeten kunnen !!
Lees ff het hele topic?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:17 schreef Diego27 het volgende:
Als er nou een ip trace wordt uitgevoerd op zijn account, dan kunnen ze toch zo natrekken wat zijn ip adres en aan de hand daarvan wat zijn naam is !!!
Lijkt mij de meest makkelijke oplossing.
Ik ben zo ook een keer op fok door een bedrijf opgezocht op het fok forum om zo mijn post te verwijderen op aandringen van het anders zullen volgen van een rechtzaak.
Dus dat lijkt me te moeten kunnen !!
Ik heb het hele topic gelezen en ik weet dat jij weet dat Frank zijn naam is, maar is dat ook de Frank waar het nieuwsbericht over gaat, dat is een tweede en dat willen we nou net uitzoeken !!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lees ff het hele topic?
Ik weet al 3 jaar wat zijn naam is.
nee dus, zie mijn reactie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:26 schreef Diego27 het volgende:
[..]
Ik heb het hele topic gelezen en ik weet dat jij weet dat Frank zijn naam is, maar is dat ook de Frank waar het nieuwsbericht over gaat, dat is een tweede en dat willen we nou net uitzoeken !!
Lijkt mij toch een optie dan om dit te proberen.
"we"????quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:26 schreef Diego27 het volgende:
[..]
Ik heb het hele topic gelezen en ik weet dat jij weet dat Frank zijn naam is, maar is dat ook de Frank waar het nieuwsbericht over gaat, dat is een tweede en dat willen we nou net uitzoeken !!
Lijkt mij toch een optie dan om dit te proberen.
Pardonquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:36 schreef Diego27 het volgende:
Excuses hoor, ik probeer alleen maar te helpen, ik dacht dat een admin wel wat toegankelijker is, maar dat blijkt dus helaas niet zo te zijn !!!
Zal wel een ochtendhumeurtje zijn, gelukkig heb ik daar nooit last van...
Zout toch eens gewoon op. Het kan niet via IP en Yvonne IS er al mee bezig, zoals ze zei.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:36 schreef Diego27 het volgende:
Excuses hoor, ik probeer alleen maar te helpen, ik dacht dat een admin wel wat toegankelijker is, maar dat blijkt dus helaas niet zo te zijn !!!
Zal wel een ochtendhumeurtje zijn, gelukkig heb ik daar nooit last van...
Jep.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:59 schreef coolbabe het volgende:
Ik weet z`n voor en achternaam..maar ik zie net dat Yvonne dat ook al weet, toch?
Je lult uit je nek MM, alleen zn Live topic ging op slot, niks weg, is er nog gewoon.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:07 schreef MikeyMo het volgende:
Goh, heeft ie na ald ie jaren toch daad bij het woord gevoerd... Ik vraag me af of de crew nu ook al zijn posts (of iig topics) gaat zitten wissen net als destijds toen ie zelfmoord wilde plegen
Goh, daar waren we nog niet achter Einstein.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:19 schreef Elitefucker het volgende:
[PDD]
Ik moet jullie teleurstellen.
In het artikel dat boven staat, staat dat het om een 38-jarige man gaat.
Gboy27 is nu dus nogecht geen 38.
Case closed.
Het spijt me...
Trouwens, hij zou ons mee laten genieten via topics en dergelijke.
Wat een onzin, dat heeft *de crew* nooit gedaan..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:07 schreef MikeyMo het volgende:
Ik vraag me af of de crew nu ook al zijn posts (of iig topics) gaat zitten wissen net als destijds toen ie zelfmoord wilde plegen
Dat proberen ze nu dus uit te zoeken. Het enige wat niet klopt is de leeftijd, verder klopt alles wel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:29 schreef Rica het volgende:
Dus dan heeft hij zitten liegen dat hij vast heeft gezeten om die bedreigingen?
PDD kent hem volgens mij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat proberen ze nu dus uit te zoeken. Het enige wat niet klopt is de leeftijd, verder klopt alles wel.
In een aantal artikelen betreffende de bedreigingen van dát raadslid staat OOK dat het om een man van die leeftijd gaat...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:19 schreef Elitefucker het volgende:
[PDD]
Ik moet jullie teleurstellen.
In het artikel dat boven staat, staat dat het om een 38-jarige man gaat.
Gboy27 is nu dus nogecht geen 38.
Ok.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:29 schreef Elitefucker het volgende:
[PDD]
Common sense CW..
En nu ga ik weer WEL belangrijke dingen doen.
Doei!!.
.
.
http://forum.fok.nl/user/history/10813quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je lult uit je nek MM, alleen zn Live topic ging op slot, niks weg, is er nog gewoon.
Spreek voor jezelf.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:37 schreef wise het volgende:
aandachtstrekkerij met zijn zelfmoord
Als het een forum member is vinden we het allemaal zielig, als het iemand is die we niet kennen is het laf.
Je weet dat die postgeschiedenis alleen van 2005 is?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:35 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/10813
dan heeft hij enkel in een brad pitt topic gepost toen hij aan zijn zelfmoordtopic begon
Hij is al sinds 2002 gebandquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:39 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Je weet dat die postgeschiedenis alleen van 2005 is?
Dus?quote:
idd, eindelijk rust ofzo. (voor hemzelf dan)quote:
Allemaalquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:37 schreef wise het volgende:
aandachtstrekkerij met zijn zelfmoord
Als het een forum member is vinden we het allemaal zielig, als het iemand is die we niet kennen is het laf.
150 pillen slikken?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:29 schreef Elitefucker het volgende:
[PDD]
Common sense CW..
En nu ga ik weer WEL belangrijke dingen doen.
Doei!!.
.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |