Het is hem vrijwel zeker geloof ik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 05:50 schreef milagro het volgende:
[..]
dat begrijp ik, maar Mineo zou dus 32/33 zijn nu.
Dat is dan iets dat niet klopt, maar wat dus wel vaker fout gaat in nieuwsberichten, de leeftijd.
verder komt er veel overeen, maar goed, het hoeft niet om Mineo t egaan
Nergens een persbericht met initialen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 05:59 schreef NorthernStar het volgende:
[afbeelding]
Is het oorspronkelijke bericht uit: Ik ben weer uit de gevangenis!
Dit is Mineo.
Jij bent journalist, als jij nou achter de initialen kunt komen, kan ik zeggen of hij het is ja of nee, zo gaan we alleen maar zitten speculeren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 05:49 schreef Nolius het volgende:
Het zou wat zijn...
Nee, maar het inmiddels verwijderde screenshot uit dat topic van Mineo had als bestandsnaam:quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 06:03 schreef dl3b het volgende:
[..]
Nergens een persbericht met initialen?
Dat verbaast me ook, als iemand veroordeeld is staat er toch meestal een voornaam met initiaal in pers?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 06:03 schreef dl3b het volgende:
[..]
Nergens een persbericht met initialen?
Oh jeequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 05:59 schreef NorthernStar het volgende:
[afbeelding]
Is het oorspronkelijke bericht uit: Ik ben weer uit de gevangenis!
Dit is Mineo.
Dan heeft hij of over zijn leeftijd of over dit topic ( Ik ben weer uit de gevangenis! ) gelogen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 06:06 schreef yvonne het volgende:
Zo, mogguh, GBoy/Mineo was uit 1973, leeftijd komt niet overeen.
nee, maar een 3 is al snel een 8 natuurlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 06:06 schreef yvonne het volgende:
Zo, mogguh, GBoy/Mineo was uit 1973, leeftijd komt niet overeen.
Echt heel triest.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 06:10 schreef milagro het volgende:
[..]
Oh jee
Tragisch toch wel.
Wat bezielde hem toch om die man zo te bedreigen, hè
gekwelde ziel
Ja, klopt, hè verdomme.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 06:13 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, maar een 3 is al snel een 8 natuurlijk
heb het zelf ondervonden hoe een gebeurtenis volkomen 'verdraaid' in de krant kan komen.
Mineo komt uit midden Limburg, was blijkbaar veroordeeld en ging in hoger beroep, althans volgens eigen zeggen dan.
Sorry, ben nog niet helemaal wakker, maar ik bedoel, vaag, niet zoals andere TT-berichtjes.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 06:23 schreef milagro het volgende:
RTV Oost staat er, dus...
ik denk dat het net 'binnen' is, en er dus weinig te melden valt verder of bedoel je dat ook nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 06:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sorry, ben nog niet helemaal wakker, maar ik bedoel, vaag, niet zoals andere TT-berichtjes.
Neequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 06:28 schreef milagro het volgende:
[..]
ik denk dat het net 'binnen' is, en er dus weinig te melden valt verder of bedoel je dat ook niet![]()
Ik zag je aanbod, maar je begrijpt dat ik huiverig ben z'n echte naam vrij te geven.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 06:13 schreef dl3b het volgende:
edit
oh nu ja, kweenie, ze doen het anders in het oostenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 06:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee
Als je normaliter een teletekst berichtje hier ziet, is het van een ander construct, verder weet ik ook niet hoe ik het uit moet leggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |