Tusten tek.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 05:08 schreef teknomist het volgende:
Ik ga ook slapen. Welterusten.
Homospam in NWS.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 05:07 schreef Poepoog het volgende:
Wat heeft hij dan aan Fok bijgedragen wat de andere doden niet hebben
Wat maakt dat nu weer uit? Dit is nu mogelijk een high profile dood op Fok, het is normaal dat mensen hier graag opheldering over willen (jij misschien niet, maar anderen wel).quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 05:07 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Wat heeft hij dan aan Fok bijgedragen wat de andere doden niet hebben
Damnquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 05:12 schreef APK het volgende:
[..]
Ja.
Ik denk dat dat wel genoeg is.....
Politie bellen lost denk ik weinig op, die hebben vast privacy richtlijnen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 05:09 schreef PrintScreen het volgende:
Wat zijn de stappen die nu verder ondernomen worden omduidelijkheid te krijgen?
Het kan bijna niet anders of het gaat om hemquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 05:12 schreef Glinzdorff het volgende:
[..]
Hier vind je info
http://66.102.9.104/search?q=cache:m3rfo-h7vW0J:www.fastfw.nl/forum/archive/index.php/t-886.html%3Fpda%3D1+Gboy+27+frank&hl=nl
Ben ik ook bang voorquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 05:16 schreef Steijn het volgende:
[..]
Politie bellen lost denk ik weinig op, die hebben vast privacy richtlijnen.
tja, de leeftijd klopt alleen niet met het teletekst bericht, maar dat zie je wel vaker, dat ze dat fout vermelden, dus het kan nog steeds om hem gaanquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 05:16 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het kan bijna niet anders of het gaat om hem
In ieder geval niet iemand die van halve maatregelen houdt.quote:ik kick echt op mooie jongens/mannen... Ik ben zo'n type die je nakijkt als je op je fietsje voorbij tuft...
Als homomedemens ben ik echt een mannetje, ik hou wel van het ruwere/kinky werk!!!Ik neuk dus (laat me niet neuken), ik hou van ruw (spanking, knijpen, kaarsen, cockringen) maar een lekkere massage (geven en ontvangen) vindt ik ook te gek! Verder kun je me in de zomer vinden op het naaktstrand en af en toe ga ik ook wel eens naar de sauna... Ik vindt het heerlijk om in mijn blootje rond te lopen!
Ik weet het, laatst hier nog iemand die als 32 werd afgeschilderd terwijl die 29 wasquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 05:19 schreef milagro het volgende:
[..]
tja, de leeftijd klopt alleen niet met het teletekst bericht, maar dat zie je wel vaker, dat ze dat fout vermelden, dus het kan nog steeds om hem gaan
De leeftijd doet dus anders vermoeden terwijl de voornaam het ergste doet denkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 05:20 schreef Glinzdorff het volgende:
Zijn leeftijd klopt dan ook niet met deze quote van die link die ik poste.
Dank je Lorelei
Toen ik op FOK! lid/user werd was ik 27 jaar... Ik was in de veronderstelling dat je je username kon veranderen... (hoe naïef)Ik zou dus nu Gboy29 heten, volgend jaar Gboy30 etc. Ik had me dus beter Gboy1973 kunnen noemen...
Wat geeft hij aan wat zijn leeftijd op fok is?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 05:22 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
De leeftijd doet dus anders vermoeden terwijl de voornaam het ergste doet denken
Het totaalplaatje lijkt me toch wel aardig in zijn richting wijzen. Ik zou er vanuit gaan dat hij het was tenzij zich nog ander bewijs aandient.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 05:25 schreef Glinzdorff het volgende:
[..]
Wat geeft hij aan wat zijn leeftijd op fok is?
Als dat verschilt met het geen wat hij op dat andere forum poste, dan is zijn leeftijd te verwaarlozen.
Ik zit iets anders in elkaar dan jou dusquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 05:24 schreef Steijn het volgende:
Draaf je niet wat door? [afbeelding] Het is Fok! niet je familie of vriendenkring.
Hier is 0000 zijn geboortejaarquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 05:25 schreef Glinzdorff het volgende:
[..]
Wat geeft hij aan wat zijn leeftijd op fok is?
Als dat verschilt met het geen wat hij op dat andere forum poste, dan is zijn leeftijd te verwaarlozen.
Doe maar niet nee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 05:29 schreef Glinzdorff het volgende:
Ik heb waarschijnlijk zijn email gevonden, maar lijkt me niet ok om dat hier te posten.
Als Fok! een naam tevoorschijn kan toveren wil de politie vaak nog wel zeggen of het wel of niet die persoon is als je bezord overkomt hoor (spreek uit ervaring). Probleem is zoals ik het nu lees dat alleen een voornaam bekend is en die overeen lijkt te komen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 05:16 schreef Steijn het volgende:
[..]
Politie bellen lost denk ik weinig op, die hebben vast privacy richtlijnen.
Die leeftijd (38 jaar) komt uit het Gay-krant bericht.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 05:19 schreef milagro het volgende:
[..]
tja, de leeftijd klopt alleen niet met het teletekst bericht, maar dat zie je wel vaker, dat ze dat fout vermelden, dus het kan nog steeds om hem gaan
dat begrijp ik, maar Mineo zou dus 32/33 zijn nu.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 05:44 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Die leeftijd (38 jaar) komt uit het Gay-krant bericht.
Het is wel dezelfde persoon als het TT bericht.
Het is hem vrijwel zeker geloof ik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 05:50 schreef milagro het volgende:
[..]
dat begrijp ik, maar Mineo zou dus 32/33 zijn nu.
Dat is dan iets dat niet klopt, maar wat dus wel vaker fout gaat in nieuwsberichten, de leeftijd.
verder komt er veel overeen, maar goed, het hoeft niet om Mineo t egaan
Nergens een persbericht met initialen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 05:59 schreef NorthernStar het volgende:
[afbeelding]
Is het oorspronkelijke bericht uit: Ik ben weer uit de gevangenis!
Dit is Mineo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |