Klopt, maar op dat andere forum had hij 11 Juni 1973 als geboortejaar.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:48 schreef PrintScreen het volgende:
Ik denk dat je hier of elders niet erop aan kan dat de leeftijden ook zijn die worden aangegeven
Velen hebben 0000 als geboortejaar.
Vluchten is geen oplossing, bovendien is dit uitermate respectloos voor het leven. Zo'n geschenk moet je waarderen niet verdoen alsof het een prul is. En ik weet enigszins waar ik over praat, een oom van mij heeft ook zelfmoord gepleegd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:49 schreef PrintScreen het volgende:
Sommige mensen zien zo een daad als de enige uitweg.
Oordeel niet over gevoelens die je zelf niet ken.
Waarom zouden ze dat doen? Zodat ze een krans kunnen gaan leggen of zo?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:19 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Wat gaan de Fok-bobo's doen? Toch proberen contact te zoeken?
nor the place nor the time to discuss that sort of things..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:48 schreef Steijn het volgende:
[..]
Jij vind het niet gestoord? Mensen die zelfmoord plegen gun ik geen blik waardig.
Jij hebt duidelijk nog nooit de zwarte kant van het leven gezien.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:52 schreef Steijn het volgende:
[..]
Vluchten is geen oplossing, bovendien is dit uitermate respectloos voor het leven. Zo'n geschenk moet je waarderen niet verdoen alsof het een prul is.
hij is nu 32 dan, dat zegt hij dus ook in die link die ik gaf..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:52 schreef APK het volgende:
[..]
Klopt, maar op dat andere forum had hij 11 Juni 1973 als geboortejaar.
Ik kan ook zeggen dat ik van 81 ben.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:52 schreef APK het volgende:
[..]
Klopt, maar op dat andere forum had hij 11 Juni 1973 als geboortejaar.
Hij heet Frank iig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:54 schreef dl3b het volgende:
@Teknomist,
is zijn echte naam bij jullie bekend,
ik heb familie in Roermond en die weten dit soort dingen vrij snel.
Zoja, mail me even.
Bedenk eens een reden waarom je het niet zou doen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:53 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat doen? Zodat ze een krans kunnen gaan leggen of zo?
Ik heb een oud emailadres van hem dat misschien duidelijkheid kan geven, maar zie geen emailadres in jouw profiel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:54 schreef dl3b het volgende:
@Teknomist,
Zoja, mail me even.
Geen idee, ik ben maar een moderator en de rest slaapt geloof ikquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:54 schreef dl3b het volgende:
@Teknomist,
Zoja, mail me even.
Omdat hij zelfmoord gepleegd heeft... Maar misschien heeft zijn familie wat aan zijn erfenis op Fok! dus in dat licht bezien is het wel goed om contact te zoeken denk ik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:56 schreef Nickthedick het volgende:
Bedenk eens een reden waarom je het niet zou doen.
Ok.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:57 schreef teknomist het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben maar een moderator en de rest slaapt geloof ik.
Das nog helemaal niet zekerquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:59 schreef Steijn het volgende:
[..]
Omdat hij zelfmoord gepleegd heeft...
Kan ik jou nu mailen op het adres in je profiel?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:57 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb een oud emailadres van hem dat misschien duidelijkheid kan geven, maar zie geen emailadres in jouw profiel.
Ik zou het zelf ook niet weten, net zoals ik ook eigenlijk niet weet wat het beste is met dit topicquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:57 schreef teknomist het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben maar een moderator en de rest slaapt geloof ik.
Ja.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 05:03 schreef dl3b het volgende:
Kan ik jou nu mailen op het adres in je profiel?
Wat heeft hij dan aan Fok bijgedragen wat de andere doden niet hebbenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:56 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Bedenk eens een reden waarom je het niet zou doen.
Als het niet constructief meer is, zou ik hem op slot gooien. Ik neem aan dat dit niet aan de crew voorbij gaat.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 05:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik zou het zelf ook niet weten, net zoals ik ook eigenlijk niet weet wat het beste is met dit topic
Is zijn voornaam dan Frank?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 05:06 schreef APK het volgende:
[..]
Ja.
Veel maakt het waarschijnlijk niet uit, omdat zijn voornaam er in staat.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |