quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 03:44 schreef milagro het volgende:
[..]
yep dat is Mineo, dacht ik
teruggekomen onder een andere nick, vanwege dat Live suicide gedoe toen.
Gezien de uitspraken van de heer hofte zal mineo niet de enige zijn die hem heeft bedreigt.quote:
Zelfdestructie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 03:50 schreef milagro het volgende:
gezien zijn posthistorie zal het wel zelfmoord zijn, dan
tjeetje
Hoeveel lui denk jij, hebben die kerel nog meer bedreigd dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 03:51 schreef Duncan-Death het volgende:
Het lijkt me alsnog zeer sterk dat Mineo degene is waarover deze teletekstpagina bericht.
en die, mochten ze er zijn, zijn ook aangeklaagd?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 03:54 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Gezien de uitspraken van de heer hofte zal mineo niet de enige zijn die hem heeft bedreigt.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 03:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
en die, mochten ze er zijn, zijn ook aangeklaagd?
Nieuwsberichten hebben het over 1 bedreiger.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 03:57 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Waarom niet?
Is mineo een uitzondering op de regel?
Het zou niet de eerste zelfmoord zijn geloof ik...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 03:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zelfdestructie.Damn hier schrik ik van. De 1e keer al en dit kan ik echt niet meer snappen?
![]()
Nope, maar bedreigingen voert niet iedereen zomaar uit, en als je dat al doet doe je dat vrij anoniem lijkt me.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 03:57 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Waarom niet?
Is mineo een uitzondering op de regel?
Dan nog, geen hard bewijs dat het gaat om mineo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 03:58 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Nieuwsberichten hebben het over 1 bedreiger.
Of je negeert die domme opmerkingen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 03:59 schreef APK het volgende:
Als het om Gboy27/Mineo mocht gaan dan moet ik geloof ik maar een preventieve ban aanvragen wegens onbeheersbare reacties mijnerzijds tegen 'opgeruimd staat netjes' posters.![]()
![]()
Het is niet zo tot 't tegendeel bewezen is maar ik vrees 't ergste.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:01 schreef milagro het volgende:
hij postte ook iets over een raadslid uit Roermond, zie ik... zou dus zomaar kunnen dat het hem idd is, wel erg toevallig allemaal anders dan.
Ik weet niet waar hij woont/woonde maar er zijn twee topics met de combinatie "mineo39-76 roermond"quote:
Dat was ook een niet zo prettige Fokforumdag.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:03 schreef Libris het volgende:
Het zou me ook niet verbazen, laatste keer (GBoy) was ook een vreemde zaak...
Dat is vrij lastig als je het vorige topic -en de daaropvolgende topics- gelezen hebt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:02 schreef PrintScreen het volgende:
Of je negeert die domme opmerkingen.
Statistiekenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:03 schreef typtypo het volgende:
Dit zou zijn laaste post zijn dan.
Katholieke moraalridder valt van zijn paard
Hij zou dan een dag of tien gelegen moeten hebben.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:05 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is vrij lastig als je het vorige topic -en de daaropvolgende topics- gelezen hebt.
Huhquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat was ook een niet zo prettige Fokforumdag.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |