ik iig niet, weet alleen vaag dattie een bij een torrentsite hielp.. maar geen reactie daarquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:21 schreef PrintScreen het volgende:
Is er iemand hier die buiten Fok! om contact met Mineo had?
We maken ons echt zorgen om hem.
Hij blijkt waarschijnlijk ook Gboy 27 te zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:24 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik iig niet, weet alleen vaag dattie een bij een torrentsite hielp.. maar geen reactie daar
ik ben zo slapentrusten PS en wonderer
Dat was zijn vorige naam hier jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hij blijkt waarschijnlijk ook Gboy 27 te zijn.
Nou ja, ik wacht wel af.
Trusten Peetsweet dreams
Je kende hem nieteensquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:21 schreef PrintScreen het volgende:
Is er iemand hier die buiten Fok! om contact met Mineo had?
We maken ons echt zorgen om hem.
Oy, ik kwam hier wel vaker, jij bent van 2002, zou je moeten wetenquote:
Alleen de leeftijd klopt nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 07:14 schreef DennisMoore het volgende:
't Zal 'm wel zijn dan.
Oh dat zeer zeker wel, lijkt me stug dat hij door hordes homo's bedreigd werdquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 07:23 schreef DennisMoore het volgende:
Mja, maar volgens mij was hij wel écht degene van de bedreigingen.
Lijkt me dat het typo is in geboortedatum.
Weinig, geloof ik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 07:26 schreef yvonne het volgende:
Zijn er eik nog mensen over uit die tijd Dennis?
Hier in deze reeks?
Ook af en toe.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 07:38 schreef yvonne het volgende:
Die ken ik allemaal nog :[
Twoflower nog?
Mja, er zitten nu zelfsquote:Godsamme Dennis, we zitten te lang op FOK
Brechtje?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 07:52 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ook af en toe.
[..]
Mja, er zitten nu zelfs14-jarigen
in deze reeks te posten!
Ik kom wel veel buiten Fok!, telt dat ook?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:03 schreef DennisMoore het volgende:
't Stomme is wel dat veel users in deze reeks nooit buiten deze reeks komen.
De knurften.
There is so much more!
We hebben nog geen uitsluitsel he :[quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:34 schreef Great_Expectations het volgende:
*teruglees*
Oh, kennelijk is het hem deze keer wel gelukt..
Tsja, maar deze keer heeft Frank het niet aangekondigd he.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:57 schreef Kugari-Ken het volgende:
Wat is dat toch met Fok en zelfmoord, jaren terug was Highlander ook bijna over het randje gegaan, en nu Mineo-nog-wat.
als je jezelf van kant maakt, doe het dan goed, doe het in stilte, al het andere is een roep om aandacht.
waarom wilde hij het de vorige keer doen dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tsja, maar deze keer heeft Frank het niet aangekondigd he.
Lang verhaal, privacy, ga ik echt niet uit de doeken doen hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:00 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
waarom wilde hij het de vorige keer doen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |