ik iig niet, weet alleen vaag dattie een bij een torrentsite hielp.. maar geen reactie daarquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:21 schreef PrintScreen het volgende:
Is er iemand hier die buiten Fok! om contact met Mineo had?
We maken ons echt zorgen om hem.
Hij blijkt waarschijnlijk ook Gboy 27 te zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:24 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik iig niet, weet alleen vaag dattie een bij een torrentsite hielp.. maar geen reactie daar
ik ben zo slapentrusten PS en wonderer
Dat was zijn vorige naam hier jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hij blijkt waarschijnlijk ook Gboy 27 te zijn.
Nou ja, ik wacht wel af.
Trusten Peetsweet dreams
Je kende hem nieteensquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 04:21 schreef PrintScreen het volgende:
Is er iemand hier die buiten Fok! om contact met Mineo had?
We maken ons echt zorgen om hem.
Oy, ik kwam hier wel vaker, jij bent van 2002, zou je moeten wetenquote:
Alleen de leeftijd klopt nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 07:14 schreef DennisMoore het volgende:
't Zal 'm wel zijn dan.
Oh dat zeer zeker wel, lijkt me stug dat hij door hordes homo's bedreigd werdquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 07:23 schreef DennisMoore het volgende:
Mja, maar volgens mij was hij wel écht degene van de bedreigingen.
Lijkt me dat het typo is in geboortedatum.
Weinig, geloof ik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 07:26 schreef yvonne het volgende:
Zijn er eik nog mensen over uit die tijd Dennis?
Hier in deze reeks?
Ook af en toe.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 07:38 schreef yvonne het volgende:
Die ken ik allemaal nog :[
Twoflower nog?
Mja, er zitten nu zelfsquote:Godsamme Dennis, we zitten te lang op FOK
Brechtje?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 07:52 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ook af en toe.
[..]
Mja, er zitten nu zelfs14-jarigen
in deze reeks te posten!
Ik kom wel veel buiten Fok!, telt dat ook?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:03 schreef DennisMoore het volgende:
't Stomme is wel dat veel users in deze reeks nooit buiten deze reeks komen.
De knurften.
There is so much more!
We hebben nog geen uitsluitsel he :[quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:34 schreef Great_Expectations het volgende:
*teruglees*
Oh, kennelijk is het hem deze keer wel gelukt..
Tsja, maar deze keer heeft Frank het niet aangekondigd he.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:57 schreef Kugari-Ken het volgende:
Wat is dat toch met Fok en zelfmoord, jaren terug was Highlander ook bijna over het randje gegaan, en nu Mineo-nog-wat.
als je jezelf van kant maakt, doe het dan goed, doe het in stilte, al het andere is een roep om aandacht.
waarom wilde hij het de vorige keer doen dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tsja, maar deze keer heeft Frank het niet aangekondigd he.
Lang verhaal, privacy, ga ik echt niet uit de doeken doen hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:00 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
waarom wilde hij het de vorige keer doen dan?
zeg maar dat Danger een teleurstellende story-arc is en hij zijn tweede jaar op Astonishing X-men beter moet doen als de tweede helft van zijn eerste 12 nummersquote:
Ik snap je, maar mijn vriendin snapt dat niet..sorryquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:02 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
zeg maar dat Danger een teleurstellende story-arc is en hij zijn tweede jaar op Astonishing X-men beter moet doen als de tweede helft van zijn eerste 12 nummers
No shit?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:37 schreef Kugari-Ken het volgende:
kuche kuche kuch kuch
Wat de neuk, homo's zijn erg!
Okay, ik kom al niet meer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:45 schreef Cybart het volgende:
*meets nu helemaal van lijstje afstreep*
ging om eerder (en ge edite post)quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Okay, ik kom al niet meer.
ja blijkbaar welquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:50 schreef Cybart het volgende:
[..]
ging om eerder (en ge edite post)
blijkt het toch om 1 ding te gaan....
Jetlaggerig en zoquote:
ben je weer thuis dan ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jetlaggerig en zo
En blij dat ik heelhuids thuis ben gekomen vanuit Miami (aangezien daar nu een orkaantje genaamd Katrina aan het huishouden is)
as IFquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:11 schreef creno het volgende:
[..]
ben je weer thuis dan ?
ik dacht dat je de [homo]-meet in NY mee zou pakken ?
quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb dooie krokodillen gezien!!!![]()
(het graf van meneer en mevrouw Lacoste)
Ja, ik lees het ook net....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:25 schreef LuQas het volgende:
Ik hoor net pas over de dood van gboy27/mineo39-76...
Heel triest...
Gecondoleerd iedereen die hem wat beter kende...
Volgens mij moet ik ff ergens terug gaan lezen/scrollen of zoquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, ik lees het ook net....Is dat ook Gellarboy ofzo? Die hier in vroeger tijden wel eens was, toen zelfs ik alleen nog maar lurkte...?
Hier begint het: FOK! user dood?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik ff ergens terug gaan lezen/scrollen of zo
Ok, ja ik kwam hem wel eens terloops in een topic tegen, vandaar dat ik de usernaam ken.... Verder geen band mee, maar het is wel.... typisch om zoiets te horen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:04 schreef LuQas het volgende:
Nee het is niet Gellarboy, die is wel ooit met veel kabaal weggegaan heb ik begrepen, maar gboy27/mineo was iemand anders. Vond hem altijd wel interessante poster, bijzonder figuur.
Ja 't icoontje kwam me bekend voor nu je't zegt, dat zwart/witte. Maar verder nooit echt iets mee te maken gehadquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ok, ja ik kwam hem wel eens terloops in een topic tegen, vandaar dat ik de usernaam ken.... Verder geen band mee, maar het is wel.... typisch om zoiets te horen.
Oké, korte samenvatting:quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:17 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow.. je bent al terug..
WELCOME HOME!!!Hoe was het daar?.. zeker STOUT
Da's pas komende maand tijdens Southern Decadencequote:
wow.. klinkt wel als een vette reisquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oké, korte samenvatting:
New York --> Stressy, hoog, druk, classy, stinkerig en vies
New Orleans --> Broeierig, geil, zwoel, stout, sexy en gay
Orlando --> Pretparken
Naples --> Rijk, luxe, strand, water, zon
Miami --> Trendy, kak, glitter, gay, strand
Klaar
Ik heb de verleiding weerstaanquote:
Heb ik niet veel gemist dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nu is het hier iig een beetje minder saai.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nu is het hier iig een beetje minder saai.
We hebben allleen 2 nieuwelingen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:12 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz, dus geen sappige details? Die heeft het met die gedaan ondertussen? Dinges heeft een ban en we hebben 3 nieuwelingen?
Oh, ik zweer bij keukenpapierquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, ik ben mij er ééntje.
is dat nieuws voor jou ? dat DP een ban heeft ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:12 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz, dus geen sappige details? Die heeft het met die gedaan ondertussen? Dinges heeft een ban en we hebben 3 nieuwelingen?
een lelijk eentjequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, ik ben mij er ééntje.
Mijn excuus dat ik van deze historische conversatie niet op de hoogte was.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:26 schreef creno het volgende:
[..]
Koe 1:
Ja dat is me er ééntje.
Koe 2:
Ja een lelijk eendje.
bron
des te leuker was je opmerking: ja ik ben me er eentjequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mijn excuus dat ik van deze historische conversatie niet op de hoogte was.
Kijk ik ook een beetje van op, een van de starters van deze reeks, heel lang, heel veel gepost hier.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:36 schreef petre86 het volgende:
oja angel.. mineo is dood
die roddel vergeten ze hier..
Ik denk dat dat nog voor de tijd van velen is die er nu veel posten, vandaar dat er weinig op gereageerd word. Sorry voor de mensen die hem wel kenden/"kenden" en gecondoleerd, maar mij zegt het eerlijk gezegd vrij weinig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kijk ik ook een beetje van op, een van de starters van deze reeks, heel lang, heel veel gepost hier.
Dus het is nu zeker?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:36 schreef petre86 het volgende:
oja angel.. mineo is dood
die roddel vergeten ze hier..
ik wordt er persoonlijk niet zo warm of koud door.. maar ja.. op zijn andere site's is hij ook al 11 dagen afwezig, had net zijn taken neergelegd etc. ..quote:
Ik vraag me of dat je het goed bedoelt maar het erg gevoelloos lijkt of dat je het gevoelloos bedoelt en het goed bedoeld lijktquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog voor de tijd van velen is die er nu veel posten, vandaar dat er weinig op gereageerd word. Sorry voor de mensen die hem wel kenden/"kenden" en gecondoleerd, maar mij zegt het eerlijk gezegd vrij weinig.
wie?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ze zijn aan t voetballen..
in BBquote:
Ik doelde eigenlijk op yvonne's opmerking dat er zo weinig op gereageerd werd en dat het niet werd gemeld als "groot nieuws" toen ik vroeg of er nog wat gebeurd was tijdens mijn vakantie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:19 schreef error het volgende:
[..]
Ik vraag me of dat je het goed bedoelt maar het erg gevoelloos lijkt of dat je het gevoelloos bedoelt en het goed bedoeld lijkt
quote:
Mjah, die had ik nog voor hem getekend, in de begintijd van dit topic, samen met een icoon voor Gellarboy, Dave en Dennismoore.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja 't icoontje kwam me bekend voor nu je't zegt, dat zwart/witte.
op internet is het aan de gang, op tv pas vanaf zondag !quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]dat niemand me dan ff meldt dat dat aan de gang is al!!!
www.bigbrother.tvquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:31 schreef Ang3l het volgende:
Kan ik 't op die talpa crap site volgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |