Gewoon de link 'Bewerken' helemaal bovenaan de pagina gebruiken, dan krijg je de hele Wiki... ik zocht me eerst ook een breukquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Euhm domme en offtoppic vraag maar hoe weizig ik die zooi?
Als ik op weizigen klik krijg dit:
==== Wijzigingen in de OP ====
* Enkele rubrieken gebundeld en geplaatst op DASOO Wiki, links direct naar rubriek opgenomen in de OP.
[[Category:OP]]![]()
![]()
![]()
Kijken daarentegen is wel primaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:49 schreef Jor_Dii het volgende:
Alleen vanavond een lekkere pot voetbal voor de boeg, das wel een stuk minder met deze temperaturen
Combinatie van lage temperatuur -2 (op grond niveaue)quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Dag zomer. Hallo regen en lage temperaturen.
nou nou..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:26 schreef Xalopalyps het volgende:
29,8 graden nu, het koelt lekker af
Dat staat er ookquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:33 schreef Xalopalyps het volgende:
huhum, 29,8
Maar het koelt teminste wel afEn dat is lekker dus..
ben je gekquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:02 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Komop, dit is weer te warm, laat het maar gauw wat koeler worden.
neuh heb nu weer een aanleiding voor een topicquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
sommigen moet je gewoon negeren.
juistquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:41 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
neuh heb nu weer een aanleiding voor een topic
Warm weer huilies
Jij bent tof!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:41 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
neuh heb nu weer een aanleiding voor een topic
Warm weer huilies
Zolang het niet in 5 meter water staat kijk ik er eventjes niet naarquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:52 schreef Party_P het volgende:
In Spanje ontploft het flink, bij barcalona in de buurt
Kijk, als je nou de reden wist waarom ik zo klaagde had je recht om dat te zeggen, maar je weet de reden niet.quote:
Mijn reden: Warm weer is een beetje gewenning voor het land waar ik ook zal wonenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:05 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Kijk, als je nou de reden wist waarom ik zo klaagde had je recht om dat te zeggen, maar je weet de reden niet.
ach arme.. nou, morgen is het alweer over hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:59 schreef Xalopalyps het volgende:
Warm weer is zwaaaarrr klote!
Ik zit nou al de hele avond met barstende koppijn door die klote hitte![]()
Geef mij maar onweer!
Jij hebt hetzelfde probleem als mij zie ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:59 schreef Xalopalyps het volgende:
Warm weer is zwaaaarrr klote!
Ik zit nou al de hele avond met barstende koppijn door die klote hitte![]()
Geef mij maar onweer!
Doe aub eens niet zo negatief/humeurigquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ach arme.. nou, morgen is het alweer over hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |