quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:02 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Komop, dit is weer te warm, laat het maar gauw wat koeler worden.
hebbie er meer geopend dan 1?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:47 schreef paultjuhhh het volgende:
zie ook hier --> Ik ben moe en heb het heet als vb
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hebbie er meer geopend dan 1?
doe dan je korte broek aan en petje opquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:48 schreef The_S het volgende:
werk jij met dit weer ook buiten pal in de zon, dan had je wel wat anders te huilen
neequote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:47 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
kon je geen les buiten krijgen dan![]()
ik snap je even nietquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
of was dat andere van iemand anders? ik heb niet geklikt![]()
dan doe je iets verkeerd of moet je gewoon afvallen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:00 schreef Myers het volgende:
Vandaag is het gewoon te warm, zweet me de pleuris terwijl ik niks anders doe dan op een stoel zitten.
Nee ik doe niks verkeerd en nee ik hoef niet af te vallen, het is gewoon te warm.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan doe je iets verkeerd of moet je gewoon afvallen.
* indahnesia.com mompelt: Nederlanders... altijd zeurenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:03 schreef Myers het volgende:
[..]
Nee ik doe niks verkeerd en nee ik hoef niet af te vallen, het is gewoon te warm.
Je zeurt zelf man....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
* indahnesia.com mompelt: Nederlanders... altijd zeuren![]()
Daarnaast discrimineer je ook nog eens, en je scheert iedereen over 1 kam...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
* indahnesia.com mompelt: Nederlanders... altijd zeuren![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |