Vraag dat aan de meeting-organiseer-meneren.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:14 schreef Camoth het volgende:
[..]
Wanneer, hoe laat, waar precies?![]()
Dan hebben we een briefje van je ouders nodig.quote:
Of ik lees gewoon even mijn eigen OP en besef dat er een apart topic voor isquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:15 schreef Timmah het volgende:
[..]
Vraag dat aan de meeting-organiseer-meneren..
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:16 schreef Timmah het volgende:
Dan hebben we een briefje van je ouders nodig..
Daar doen we niet aan.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:16 schreef Timmah het volgende:
[..]
Dan hebben we een briefje van je ouders nodig..
Dan kunnen we niks beloven.quote:
Dan maar geen dagje tussen de Sprookjes en de Paddosquote:
Hey je had de vraag in het vorige topic niet beantwoord..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan kunnen we niks beloven.
Ik heb tegen Vlarp gezegd dat het kan zijn dat ik wat later ben.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:21 schreef xman het volgende:
[..]
Hey je had de vraag in het vorige topic niet beantwoord..![]()
Laafse Lurk kan je krijgen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:22 schreef DennisMoore het volgende:
Verkopen ze in die Befteling wel bier?.
Ja echt kabouterbier gebrouwen door de 7 dwergen!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:22 schreef DennisMoore het volgende:
Verkopen ze in die Befteling wel bier?.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb tegen Vlarp gezegd dat het kan zijn dat ik wat later ben..
Zeg.. is jou BF neit toevallig een Fokker?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:23 schreef Camoth het volgende:
(Niemand vraagt zich ook af of mijn boyfriend toevallig een fokker is)![]()
Ik haat muizen, ik zou wel gek zijn om naar de Efteling toe te gaan, helemaal als er dan ook kinderen mee gaan. Ik ben geen rattenvanger.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:23 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik haat kinderen, ik zou wel gek zijn om naar de Efteling toe te gaan, helemaal als er dan ook nog kinderen meer gaan. Ik ben geen oppas..
Is je vriendje toevallig een fokker?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:23 schreef Camoth het volgende:
Maar jij wilt wel dat iemand het vraagtquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:23 schreef Camoth het volgende:
Dat kwam een beetje als mosterd na de maaltijdquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:25 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Maar jij wilt wel dat iemand het vraagt, dus bij deze: "IS JE NIEUWE BOY OM MEE TE TOY'EN EEN FOKKER?!?!" .
Navond mensen
Sorry.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:25 schreef Great_Expectations het volgende:
Bovendien, ga je een keertje mee, verslaapt de een zich, de andere heeft opeens iets met treinen die niet rijden en de rest komt anderhalf uur te laat door "file". Jaja. En intussen staat die arme G_E bij de ingang, omringd door kwijlerige kutkleuters die zijn mooie trendy broek onderdruipen..
Dat nooit meer!
Nou lekker toch.. mosterdquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:25 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Dat kwam een beetje als mosterd na de maaltijd
UH.. UH.. die had toch met blumchen uh? Ow......... OMGquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:26 schreef Camoth het volgende:
Nou, het is dat iedereen zo aandringt....
Roellio
![]()
Das nog een van de bekendste fokkers ook!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:26 schreef Camoth het volgende:
Nou, het is dat iedereen zo aandringt....
Roellio
![]()
Oeh spanning en intrigesquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:29 schreef TehRockstar het volgende:
Camoth, camoth camoth, wat heb je gedaan
Ja, in Utrecht.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:26 schreef TehRockstar het volgende:
Komt er nog een minimeet tussendoor?
*Meldt*quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, in Utrecht.
Maar ik weet nog niet met wie..
Leuk wonen daarquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, in Utrecht.
en dan gaat er ook nog iemand je de hele tijd aan zitten staren!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:25 schreef Great_Expectations het volgende:
Bovendien, ga je een keertje mee, verslaapt de een zich, de andere heeft opeens iets met treinen die niet rijden en de rest komt anderhalf uur te laat door "file". Jaja. En intussen staat die arme G_E bij de ingang, omringd door kwijlerige kutkleuters die zijn mooie trendy broek onderdruipen..
Dat nooit meer!
Ook meldtquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, in Utrecht.
Je haalt me de woorden uit de mondquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:33 schreef Timmah het volgende:
Uhoh.. moet ik nog elke dag wegvluchten uit U. na mn College ook..
Mjah. TFT.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:46 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond![]()
nee... daarvoor ben jij toch in dit topic?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:47 schreef TehRockstar het volgende:
DRINk JUh DAn OOk BACOWs?
Denk jij! Blackquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:46 schreef Cybart het volgende:
Niemand, Niemand, Niemand wint van mij in Smirnoff wedstrijd
Nou ik ken een mannetje..hier beneden in de goot..die zou zo'n uitdaging wel aangaan denk ik!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:46 schreef Cybart het volgende:
Niemand, Niemand, Niemand wint van mij in Smirnoff wedstrijd
Geef mij maar een kopje koffie met een heel klein scheutje Bailey's.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:47 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee... daarvoor ben jij toch in dit topic?
Oeh een man met smaak!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:49 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Geef mij maar een kopje koffie met een heel klein scheutje Bailey's.
laat maar komenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:48 schreef xman het volgende:
[..]
Nou ik ken een mannetje..hier beneden in de goot..die zou zo'n uitdaging wel aangaan denk ik!![]()
goh, dat dronk ik nou bij de aanvang van mijn pubertijd nooit....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:49 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Geef mij maar een kopje koffie met een heel klein scheutje Bailey's.
Jvt?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:50 schreef Cybart het volgende:
[..]
goh, dat dronk ik nou bij de aanvang van mijn pubertijd nooit....
JVT
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:48 schreef xman het volgende:
[..]
Nou ik ken een mannetje..hier beneden in de goot..die zou zo'n uitdaging wel aangaan denk ik!![]()
Stout.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:51 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jvt?
Aanvang, ben inmiddels al 3 jaar bezig hoor
sodeju....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:51 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jvt?
Aanvang, ben inmiddels al 3 jaar bezig hoor
Heb ook ooit een wedstrijd gedaan wie het snelst een paar glazen tequila op kon drinken.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:50 schreef Cybart het volgende:
[..]
laat maar komen
gisteren op mn werk weer mensen lopen uitdagen. als ze van me wonnen kregen ze hem gratis, anders was het dokken...
niemand heeft hem gratis gekregen
quote:
Ik ben IRL heel anders.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:55 schreef TehRockstar het volgende:
Dat moet jij nodig zeggen, meneer zonneschijn.
Wat doe je dan on-lief. Piepquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ben IRL heel anders..
ok, respect, want aan die rommel begin ik niet...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:53 schreef xman het volgende:
[..]
Heb ook ooit een wedstrijd gedaan wie het snelst een paar glazen tequila op kon drinken.
Nou ik heb ze flink ingemaakt.!
![]()
![]()
Alleen de volgende dag he..tja;..![]()
Dat onderschrijf ik.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:55 schreef Great_Expectations het volgende:
Nou ja, als jij er bij bent is leuk waarschijnlijk niet de juiste omschrijving..
Daar ben je nog te jong voor, kinderboontje.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:57 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat doe je dan on-lief. Piep
Ben jij IRL helemaal nie schattig enzo?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ben IRL heel anders..
Mensen hebben dan ook om een of andere reden Grote Verwachtingen van je!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ben IRL heel anders..
Verlang je daarnaar, smeerpens?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Daar ben je nog te jong voor, kinderboontje.
Nee hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:58 schreef xman het volgende:
Mensen hebben dan ook om een of andere reden Grote Verwachtingen van je!
Nou. Je schept wel Grote Verwachtingen zo.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat onderschrijf ik.
Ik denk aan woorden als intimiderend, indrukwekkend, magistraal, groots, etc.
Ik vond van wel!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:58 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ben jij IRL helemaal nie schattig enzo?!
Kyou Kara Maou gaat super trouwens.
zeg het is hier geen opvang tehuis voor oversexte monnikken en onschuldige priestertjesquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:58 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Verlang je daarnaar, smeerpens?
Enkel bij Armen van Geest.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:59 schreef Great_Expectations het volgende:
Nou. Je schept wel Grote Verwachtingen zo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |