Ik hou me altijd in als ik moet huilen, vooral in de buurt van vreemden. Je voelt je dan nóg rotter, omdat je zit te huilen tegenover iemand die je niet kent en alleen maar zegt dat het kut is.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:14 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
JA precies, wil je je verhaal doen, maar zo iemand ken je niet en dan moet je tog ff janken ofzo. Nou heb ik niet echt fijngevoelige vrienden maarja.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:14 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik was het zat. Altijd de pispaal, altijd de schuld krijgen, het gezeik moeten aanhoren. Wilde weg.
Ik had/heb hem.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook de debiele cheerleadersmilie? Combinatie van,
en
.
Ik heb hemquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had/heb hem.
Sowieso bij mijn photobucket-account volgens mij. Maar die kan ik nu dus niet bereiken (kut-internet).
Groningerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik herken niets in wat je zegt, het lijkt me zo ongelovelijk...,
Ik kreeg er vroegah zelfs een stickytopic door toen Inso hem zocht, maar nu heb ik hem zelf niet meer...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had/heb hem.
Sowieso bij mijn photobucket-account volgens mij. Maar die kan ik nu dus niet bereiken (kut-internet).
Als je je woede niet mag uiten, en als je er niet over praat, kan je flippen ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik herken niets in wat je zegt, het lijkt me zo ongelovelijk...,
Ja, en wie zijn dan de newbies.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
Je kunt mooi de newbie's onderscheiden door te zien wie ruksmiley's plaatst, en wie vulgaire animaties.
*aait* Dat vind ik echt kut om te horen eigenlijk..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:16 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik herken mezelf heel erg in jou..
Muse-Darkshines heb ik nu op.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
In Muse - Time is running out kun je, het klinkt misschien raar, veel energie kwijt
Het spijt me zeer, Chriz.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik kreeg er vroegah zelfs een stickytopic door toen Inso hem zocht, maar nu heb ik hem zelf niet meer...
Maar dan zit je elkaar uiteindelijk toch maar een beetje voor de gek te houden denk ik. Dus niet met vreemden praten vind ik. Ook al zegt iedereen dat ze je kunnen helpen. Ik heb meer aan mezelf (en me moederquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:15 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik hou me altijd in als ik moet huilen, vooral in de buurt van vreemden. Je voelt je dan nóg rotter, omdat je zit te huilen tegenover iemand die je niet kent en alleen maar zegt dat het kut is.
Volgende keer beterquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het spijt me zeer, Chriz.Ik had je graag willen helpen en verblijden met het tonen van die smiley!
Maar het mocht niet zo zijn...
Ik ben er een...maar waar ie et dan aan ziet?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, en wie zijn dan de newbies.??
Mja, mensen die close met je zin in blije en droevige tijden kennen je, en kunnen beter met je omgaan dan mensen die ervoor gestudeerd hebben.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:17 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Maar dan zit je elkaar uiteindelijk toch maar een beetje voor de gek te houden denk ik. Dus niet met vreemden praten vind ik. Ook al zegt iedereen dat ze je kunnen helpen. Ik heb meer aan mezelf (en me moeder) dan wie dan ook hoor...
VAT DIT NIET VERKEERD OP, maar volgens mij hebben een heleboel mensen het gevoel dat ze altijd de schuld krijgen. Zo zegt mijn zusje altijd dat zei de schuld van alles krijgt, terwijl ik vind dat ik het krijgquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:16 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik herken mezelf heel erg in jou..
heb ik ook es gedaan.. maar dan eindig ik huilend in een hoekje van me kamerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:19 schreef Eix het volgende:
Trouwens, Imberr, je kan t ook s van je af schrijven. Ik heb dat ook s gedaan (heel verhaal, wat ik ff niet vertel) en ik kwam erachter dat sommige dingen me toch meer dwars zaten dan ik dacht...
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:18 schreef -Mo- het volgende:
He, ik heb ook altijd problemen thuis.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook de debiele cheerleadersmilie? Combinatie van,
en
.
Als mensen letterlijk tegen je zeggen dat jij de schuldige bent (terwijl dat niet zo is) is het gevoel terecht, toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:20 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
VAT DIT NIET VERKEERD OP, maar volgens mij hebben een heleboel mensen het gevoel dat ze altijd de schuld krijgen. Zo zegt mijn zusje altijd dat zei de schuld van alles krijgt, terwijl ik vind dat ik het krijg
ja oke, maar t is niet alleen datquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:20 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
VAT DIT NIET VERKEERD OP, maar volgens mij hebben een heleboel mensen het gevoel dat ze altijd de schuld krijgen. Zo zegt mijn zusje altijd dat zei de schuld van alles krijgt, terwijl ik vind dat ik het krijg
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:20 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat maak ik hier toch ook vaak mee hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:21 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Als mensen letterlijk tegen je zeggen dat jij de schuldige bent (terwijl dat niet zo is) is het gevoel terecht, toch?
pannnekquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:22 schreef Eix het volgende:
[..]
Dat komt me ook wel n beetje bekend voor, terwijl me zus me voor maanlandschap uitscheld gaat ze snel mn moeder bellen as ik terug zeg dat ze n pannekoek is. En 3x raden wie t weer gedaan heeft...![]()
Naar boven schreeuwen kon nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:21 schreef Renesite het volgende:
* Renesite is weggies.
werd gebeld door mijn vader als ik chips wou hebben beneden moest komen.
Chips
Voeg mij toe op msn:quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:20 schreef Gabry het volgende:
en ik dan!!![]()
Ik heb ook problemen hoor!!
Als iemand letterlijk zegt dat je het schuld bent, krijg je al snel een gevoel van ongewenstheid en dat je het ook echt schuld bent.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:22 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat maak ik hier toch ook vaak mee hoor
Ik ben het met jou eenschquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:23 schreef Chriz2k het volgende:
Pubers zijn ook zo fucking labiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |