Is het (wat het ook precies mag zijn) dan al zo lang bezig?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
na 4 jaar heb ik es n mailtje gestuurd jaop aandringen van mijn beste vriendin
Dat ken ik, op aanraden van anderen. Heb ook eens zoiets geprobeerd, nooit meer.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
na 4 jaar heb ik es n mailtje gestuurd jaop aandringen van mijn beste vriendin
Pffft...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:53 schreef Eix het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben blij dat mn ouders nu n beetje relax zijn nu ze nietmeer bijelkaar zijn.![]()
niet echt.. alleen soms geroepen dat ik mijn moeder en broer haat, maar wie neemt nou een 12-jarig kind serieus?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Is het (wat het ook precies mag zijn) dan al zo lang bezig?
Je hebt er toch al veel eerder over gepraat met iemand, mag ik hopen?
Mijn moeder is opnieuw getrouwd met n aardige vent (gelukkig...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:54 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Mja, ik dacht ook dat het meer relax zou worden. Maar ze bleven (op een paar dingen na) gewoon hetzelfde. Vooral mijn moeder. Met mijn vader kan ik het sinds de scheiding veel beter vinden.
Herkenbaarquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:56 schreef Imberr het volgende:
[..]
niet echt.. alleen soms geroepen dat ik mijn moeder en broer haat, maar wie neemt nou een 12-jarig kind serieus?![]()
Tsja, dat is ook weer zo.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:56 schreef Imberr het volgende:
[..]
niet echt.. alleen soms geroepen dat ik mijn moeder en broer haat, maar wie neemt nou een 12-jarig kind serieus?![]()
Euhh, inge heeft problemen thuis en wil het ergens rustig vinden, is het zat, heel erg zat.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:57 schreef --Christiaan-- het volgende:
Imberr, zou je mij ajb willen uitleggen waar het over gaat
ik ben aan het klagen over mijn moeder (en broer eig ook.) en de thuissituatie hierquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:57 schreef --Christiaan-- het volgende:
Imberr, zou je mij ajb willen uitleggen waar het over gaat
Wat is er dan mis met ze?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:58 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ben aan het klagen over mijn moeder (en broer eig ook.) en de thuissituatie hier![]()
precies jaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euhh, inge heeft problemen thuis en wil het ergens rustig vinden, is het zat, heel erg zat.
Mja, maar als je in een rotte situatie zit snappen ze niet hoe het is, en voel je je onbegrepen. Zo praat je er dus steeds minder met mensen over, want ze nemen je niet serieus, begrijpen je niet, ofzo. En andere 12jarigen kunnen niks aan jouw situatie doen, je kan alleen praten. En dan hebben sommige (onzekere) mensen er nog last van dat ze denken dat als ze over hun problemen praten, ze er mensen mee opzadelen, en dat willen ze niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tsja, dat is ook weer zo.
Maar je hebt er toendertijd toch wel met een leeftijds- / klasgenoot over gepraat? Want die nemen 12-jarigen wel serieus.
Ik vond je vroeger (in onz) altijd maar een oproerkraaier.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een antwoord...
De helft zul je wel niet kennenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zeker, ik ben in het gezelschap van enkele illustere fokkers!
Ik ken alleen Zhenar niet, ik begin steeds meer een oldbie te wordenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De helft zul je wel niet kennenmaar denk vooral aan het feit dat ik uiterst zorgvuldig omga met de selectie van zulke noemenswaardige citaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |