Heb je zoals zoveel joden nog steeds een geheel misplaatst superioriteitsgevoel?quote:Op woensdag 28 september 2005 19:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Studio Ajax
Nog steeds calimero?
Dat geloof ik best maar daar heb ik in dit geval schijt aan zoals je begrijpt,had wsl idem dito gereageerd als het andersom was geweest.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:27 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Maar het is ontzettend vervelend om naar te kijken.
quote:Op woensdag 28 september 2005 19:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik kijk alleen wat minder naar de andere ploegen dan dat supporters van andere clubs doen. Ik vind dat altijd een beetje sneu. Triest misschien wil. Even triest als ineens over intellect beginnen, dat geeft blijk van weinig zelfvertrouwen aangezien je probeert jezelf op dit moment beter te voelen dan mij. Lifelong Loser lijkt me beter op zn plek.
Ik ben nieuwsgierig. Het telt het % balbezit op de helft van de tegenstander? Is dat het percentage van de gehele wedstrijd? Dat lijkt me dat een onwaarschijnlijk aangezien ze ook balbezit op de eigen helft hebben en de tegenstander de bal vast ook nog wel eens heeft. Ik ben wel nieuwsgierig waar het dan het een percentge van is en welke percentages ander teams halen.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:38 schreef DutchGooner het volgende:
Een tijdje geleden heb ik ergens een overzicht gezien van alle PL clubs van afgelopen seizoen waar in procenten was aangegen hoeveel tijd men doorbracht op de helft van de tegenstander,in het geval van Arsenal was dat iets van 59,8%,niet slecht voor een counterploeg....
Zal eens kijken of ik dat overzicht ergens kan vinden
Ik erger mij kapot aan de laksheid van AW/bestuur na het vertek van Viieira.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:52 schreef Gunner het volgende:
Explain? De boel = arsenal bestuur om (betere) spelers te kopen?
De afgelopen jaren is alles richting het stadion gegaan en daarom was er in het verleden weinig geld voor transfers.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Er gaat toch veel geld in het nieuwe stadion zitten?
Zou van Bommel geen goede optie zijn voor de plaats van Vierra ?quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik erger mij kapot aan de laksheid van AW/bestuur na het vertek van Viieira.
De terugval na het vertrek van Paddy is veel groter dan ik verwachtte en daar ben ik van geschrokken.
Ik hoop dat er een belletje gaat rinkelen bij AW/bestuur nu het niet zo vanzelfsprekend is dat TH zal bijtekenen.
Hebben we voor het eerst sinds jaren goed te besteden wordt er verdomme zo weinig meegedaan
Vierra is volgens mij veel verdedigender ingesteld.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:13 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Zou van Bommel geen goede optie zijn voor de plaats van Vierra ?
Ik had toen al wel verwacht dat ie daarheen zou gaan, wel ongeveer zelfde type voetballer...
Absoluut maar het gaat me meer om het feit dat het al de 2e speler is in korte tijd die er door interlandvoetbal voor langere tijd uitligtquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:01 schreef Gunner het volgende:
Clichy is toch ook goed?
En wie gaat de schade betalen aan Arsenal?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Kan gebeuren, interlands horen er gewoon bij.
Hoe zit het met die zaak? Hebben ze zich terug getrokken na dreigementen van Blatter en consorten?quote:
Volgens mij had KBVB de opdracht gekregen van de FIFA om Charleroi eens aan te spreken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:05 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hoe zit het met die zaak? Hebben ze zich terug getrokken na dreigementen van Blatter en consorten?
Laat het einde dan maar zoek zijn maar het is gewoon belachelijk dat een club geen beroep kan doen op een speler die geblesseerd is geraakt bij het nationale team maar wel voor de kosten moet opdraaien.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Als er schadevergoedingen moeten worden betaald dan is het einde zoek.
Nou we zien er maar weinig vanquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:06 schreef DutchGooner het volgende:
Volgens diverse Engelse media heeft AW de beschikking over maar liefst 63 miljoen pond om spelers aan te trekken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |