De afgelopen jaren is alles richting het stadion gegaan en daarom was er in het verleden weinig geld voor transfers.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Er gaat toch veel geld in het nieuwe stadion zitten?
Zou van Bommel geen goede optie zijn voor de plaats van Vierra ?quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik erger mij kapot aan de laksheid van AW/bestuur na het vertek van Viieira.
De terugval na het vertrek van Paddy is veel groter dan ik verwachtte en daar ben ik van geschrokken.
Ik hoop dat er een belletje gaat rinkelen bij AW/bestuur nu het niet zo vanzelfsprekend is dat TH zal bijtekenen.
Hebben we voor het eerst sinds jaren goed te besteden wordt er verdomme zo weinig meegedaan
Vierra is volgens mij veel verdedigender ingesteld.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:13 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Zou van Bommel geen goede optie zijn voor de plaats van Vierra ?
Ik had toen al wel verwacht dat ie daarheen zou gaan, wel ongeveer zelfde type voetballer...
Absoluut maar het gaat me meer om het feit dat het al de 2e speler is in korte tijd die er door interlandvoetbal voor langere tijd uitligtquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:01 schreef Gunner het volgende:
Clichy is toch ook goed?
En wie gaat de schade betalen aan Arsenal?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Kan gebeuren, interlands horen er gewoon bij.
Hoe zit het met die zaak? Hebben ze zich terug getrokken na dreigementen van Blatter en consorten?quote:
Volgens mij had KBVB de opdracht gekregen van de FIFA om Charleroi eens aan te spreken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:05 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hoe zit het met die zaak? Hebben ze zich terug getrokken na dreigementen van Blatter en consorten?
Laat het einde dan maar zoek zijn maar het is gewoon belachelijk dat een club geen beroep kan doen op een speler die geblesseerd is geraakt bij het nationale team maar wel voor de kosten moet opdraaien.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Als er schadevergoedingen moeten worden betaald dan is het einde zoek.
Nou we zien er maar weinig vanquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:06 schreef DutchGooner het volgende:
Volgens diverse Engelse media heeft AW de beschikking over maar liefst 63 miljoen pond om spelers aan te trekken...
Verkeerde vrienden ( weet ik uit vertrouwelijke bronnen).quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:18 schreef methodmich het volgende:
DG, hoe ben jij eigenlijk Gunner geworden?
Daar kan elke topclub mee te maken krijgen, is een risico van het vak vind ik.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Laat het einde dan maar zoek zijn maar het is gewoon belachelijk dat een club geen beroep kan doen op een speler die geblesseerd is geraakt bij het nationale team maar wel voor de kosten moet opdraaien.
26.05.1989quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:18 schreef methodmich het volgende:
DG, hoe ben jij eigenlijk Gunner geworden?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:20 schreef methodmich het volgende:
0-2 winst bij Liverpool (en dus titel)?
Net als deze zomer? (Toen Patrick vertrok en Hleb kwam?)quote:Volgens diverse Engelse media heeft AW de beschikking over maar liefst 63 miljoen pond om spelers aan te trekken...
Ah, een successupporter dus ...quote:
quote:Jay-Z wil Arsenal
Jay-Z wilt zijn imperium uitbreiden. Na zijn succesvolle rapcarričre, zijn kledinglijn 'Roc-a-Wear', zijn aandeel in het NBA-team New Jersey Nets en zijn presidentschap bij platenmaatschappijen 'Def Jam' en 'Roc la Familia', wil de succesvolle businessman nu ook de succesvolle Engelse voetbalclub Arsenal kopen. Jay-Z is volgens bronnen al in onderhandeling met de Londense club. Bij Arsenal zijn onder andere Dennis Bergkamp, Quincy Owusu en Robin van Persie actief.
Who cares,alsof hij uberhaupt genoeg geld heeft om de boel over te nemen en de familie Hill-Wood gaat er toch niet mee akkoordquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:47 schreef Gunner het volgende:
bron?
Die Ieren zijn handelaars pur sang en hebben voor de rest geen enkele binding met de club,op het financiele na.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:59 schreef fernando_redondo het volgende:
Dachten ze van die Ieren van MU niet hetzelfde?
Uiteindelijk wel helaas alleen ik acht de kans kleiner als de club in het bezit is van een familie die er al meer dan een eeuw zit dan een club die in het bezit is van ik weet niet hoeveel aandeelhouders.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:40 schreef fernando_redondo het volgende:
Geld komt altijd voor sentiment DG
Dat zou een vaste volger van het voetbal toch moeten weten
Nope,als ik me niet vergis is Bendtner afgelopen zomer overgekomen van een Deense club,Brondby of Kopenhagen als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:13 schreef fernando_redondo het volgende:
Was Bendtner die speler die Arsenal van volgens mij Schalke op hun 14e kocht?
Da's voor hem lunchgeld man, even Arsenal overnemen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Who cares,alsof hij uberhaupt genoeg geld heeft om de boel over te nemen en de familie Hill-Wood gaat er toch niet mee akkoord
Bogarde en Cisse naar Arsenalquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:15 schreef methodmich het volgende:
Jay-Z, wel lachen. Allemaal negers met kettingen en oorringen en tattoos in Arsenal 1 dan.
Shawn Carter (Jay-Z) $286 millionquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Who cares,alsof hij uberhaupt genoeg geld heeft om de boel over te nemen en de familie Hill-Wood gaat er toch niet mee akkoord
Hij zal het wsl ook wel met een of andere constructie overnemen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:01 schreef Suijk het volgende:
Voor hoeveel is Chelsea bijv. gekocht? Ik denk dat je toch wel minstens miljardair moet zijn om zo'n team zonder al te veel problemen te kopen...
'Yo, listen up. You get my zeedees for free, I buy your team!'quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij zal het wsl ook wel met een of andere constructie overnemen.
Lijkt mij niet dat ie handje contantje doe boel gaat overkopen.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:01 schreef Suijk het volgende:
Voor hoeveel is Chelsea bijv. gekocht? Ik denk dat je toch wel minstens miljardair moet zijn om zo'n team zonder al te veel problemen te kopen...
quote:Russian businessman buys Chelsea
Chelsea football club is to be bought by Russian billionaire Roman Abramovich in a deal worth £140m ($233m).
The surprise takeover - the biggest in British football history - was finalised late on Tuesday after talks with long-time chairman Ken Bates. He bought the club in 1982 for just £1, while taking on debts of £1.5m.
Although the club has prospered, debts have grown and it is estimated the new owner will stump up £80m to cover them. On top of that, Mr Abramovich is buying just over half the shares of Chelsea Village, which owns the football club, for 35 pence each - putting the total value of the club's shares at £59.3m.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |