Hoezo niet te betalen?quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Iker is toch niet te betalen vrees ik en hij zal ook wel niet weggegaan daar.
Volgens mij was Iker niet meer 100% happy bij Real, contractperikelen geloof ik.quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Iker is toch niet te betalen vrees ik en hij zal ook wel niet weggegaan daar.
quote:Carragher: "Look at Arsenal. The best team I've ever played against. Better than any team we've had at Liverpool for a decade or more. The great Manchester United teams, the Chelsea of now, Juventus or Milan - I'd rather face any of them than Arsenal when they turn it on."
So why had Arsene Wenger's men fallen short? "Some teams, like Barcelona, are too attacking, too open. You only need one bad game defensively and you're out. Last season Arsenal had theirs in Munich."
Zijn salaris eisen zijn zelfs Real te gortig, lijkt mij niet dat Arsenal dat dan wel zomaar even kan ophoesten...quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hoezo niet te betalen?
Alsof ze 30 miljoen er voor vragen
OK,wist niet dat dat het probleem was.quote:Op maandag 26 september 2005 10:37 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Zijn salaris eisen zijn zelfs Real te gortig, lijkt mij niet dat Arsenal dat dan wel zomaar even kan ophoesten...
Wat negatief zeg, ze hebben gister toch een mooie prestatie neergezet!quote:Op woensdag 28 september 2005 00:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mogen jullie geen kampioen worden, Europees niets presteren en geen enkele beker winnen. Jammer dat Bergkamp bij zo'n ontiegelijke kutclub speelt
Frustiquote:Op woensdag 28 september 2005 00:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mogen jullie geen kampioen worden, Europees niets presteren en geen enkele beker winnen. Jammer dat Bergkamp bij zo'n ontiegelijke kutclub speelt
Prima voetballers voor erbij maar geen toppers imho. Die geven niets extraas in het spel, behalve dat ze het counterspelletje goed kunnen spelen - dat bleek gister weer. LFC kreeg vaak de kritiek dat het behoudend speelde in de CL, maar dat gebeurde dan wel tegen teams met een betere selectie. AFC speelde heel behoudend tegen een mindere selectie.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:42 schreef methodmich het volgende:
Nou, Doc... Pires, Ljungberg, Reyes en Fabregas zijn ook gewoon goede voetballers hoor.
Tegen tegenstanders met een selectie als Ajax is dat goed te doen, en voor hetzelfde geld hadden ze net pech gehad en was het 2-2 geworden, maar tegen betere tegstanders moet AFC het daar niet van hebben denk ik. Die maken da\n eerder een doelpunt dan AFC en dan zitten ze met hun countervoetbal.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:08 schreef methodmich het volgende:
Gewoon optimaal een fout van de tegenstander afstraffen en dan de match professioneel doodspelen. Ik wilde dat Ajax het kon.
Pires is juist een man die iets extra's brengt.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:22 schreef Doc het volgende:
[..]
Prima voetballers voor erbij maar geen toppers imho. Die geven niets extraas in het spel, behalve dat ze het counterspelletje goed kunnen spelen - dat bleek gister weer. LFC kreeg vaak de kritiek dat het behoudend speelde in de CL, maar dat gebeurde dan wel tegen teams met een betere selectie. AFC speelde heel behoudend tegen een mindere selectie.
?quote:
MM,stop toch met die verheerlijking van Pires.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
Pires is juist een man die iets extra's brengt.
Daar zijn we het over eens.quote:Op woensdag 28 september 2005 16:06 schreef DutchGooner het volgende:
Pires heeft na het geweldige 2003/2004 seizoen op een enkele wedstrijd na niets meer laten zien.
Wat dat eerste betreft: maar natuurlijk. Overigens is de discussie dat AFC een counterploeg is niet nieuw maar loopt al heel lang (Frenkie begon er in een ver verleden mee). Voorheen speelde ze ook al heel veel op de counter, maar speelden ook regelmatig puur op klasse. Nu die klasse toch behoorlijk weg lijkt te vallen blijft er niet veel dan de counter over.quote:Op woensdag 28 september 2005 16:06 schreef DutchGooner het volgende:
Ik geef er trouwens geen fuck om hoe de wedstrijden gewonnen worden,ALS ze maar gewonnen geworden.
Arsenal heeft enkele jaren lang het beste voetbal van Engeland gespeeld en nu loopt het allemaal wat minder en dan is Arsenal opeens een ordinaire counterploeg
Ik zie een verschil tussen een team dat op het veld minder kwaliteit heeft dan de tegenstander en daarom behoudend speelt en een team dat kwalitatief stereker is dan de tegenstander en behoudend speelt ...quote:Op woensdag 28 september 2005 16:08 schreef fanneke het volgende:
Zijn waarschijnlijk vergeten op wat voor een manier hun cluppie 3 jaar geleden de kwartfinale van de CL haalde...
In mijn opinie heeft Arsenal een team wat de counter zeer goed kan uitspelen en dat is wat anders dan een counterploeg zijn.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:30 schreef Doc het volgende:
). Voorheen speelde ze ook al heel veel op de counter, maar speelden ook regelmatig puur op klasse. Nu die klasse toch behoorlijk weg lijkt te vallen blijft er niet veel dan de counter over.
Je bedoelt die geweldige wedstrijd op Highburyquote:Op woensdag 28 september 2005 16:08 schreef fanneke het volgende:
Heerlijk dat commentaar van die gefrusteerde joden.![]()
Zijn waarschijnlijk vergeten op wat voor een manier hun cluppie 3 jaar geleden de kwartfinale van de CL haalde...
3 puntenquote:Op woensdag 28 september 2005 18:22 schreef ThomasBerge het volgende:
Boring, boring Arsenal
Meer heb ik niet te zeggen over het vertoonde spel van Arsenal gister.
En daar heb je helemaal gelijk in. Drie punten zijn drie punten, en die tellen!quote:Op woensdag 28 september 2005 18:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
3 punten
Meer heb ik niet te zeggen over gisteren
Ik blijf het een fantastische voetballer vinden. Natuurlijk wordt hij ouder, maar hij kan geniale dingen blijven doen.quote:Op woensdag 28 september 2005 16:06 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
MM,stop toch met die verheerlijking van Pires.
Pires heeft na het geweldige 2003/2004 seizoen op een enkele wedstrijd na niets meer laten zien.
Die jongen gaat dit seizoen zeker zijn basisplek verliezen.
nee ik bedoel alle 14 wedstrijden die ajax toen in de CLspeelde. en er slechts 3(!) van won...met dat anti-voetbal van ze.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je bedoelt die geweldige wedstrijd op Highbury
Heb je zoals zoveel joden nog steeds een geheel misplaatst superioriteitsgevoel?quote:Op woensdag 28 september 2005 19:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Studio Ajax
Nog steeds calimero?
Dat geloof ik best maar daar heb ik in dit geval schijt aan zoals je begrijpt,had wsl idem dito gereageerd als het andersom was geweest.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:27 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Maar het is ontzettend vervelend om naar te kijken.
quote:Op woensdag 28 september 2005 19:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik kijk alleen wat minder naar de andere ploegen dan dat supporters van andere clubs doen. Ik vind dat altijd een beetje sneu. Triest misschien wil. Even triest als ineens over intellect beginnen, dat geeft blijk van weinig zelfvertrouwen aangezien je probeert jezelf op dit moment beter te voelen dan mij. Lifelong Loser lijkt me beter op zn plek.
Ik ben nieuwsgierig. Het telt het % balbezit op de helft van de tegenstander? Is dat het percentage van de gehele wedstrijd? Dat lijkt me dat een onwaarschijnlijk aangezien ze ook balbezit op de eigen helft hebben en de tegenstander de bal vast ook nog wel eens heeft. Ik ben wel nieuwsgierig waar het dan het een percentge van is en welke percentages ander teams halen.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:38 schreef DutchGooner het volgende:
Een tijdje geleden heb ik ergens een overzicht gezien van alle PL clubs van afgelopen seizoen waar in procenten was aangegen hoeveel tijd men doorbracht op de helft van de tegenstander,in het geval van Arsenal was dat iets van 59,8%,niet slecht voor een counterploeg....
Zal eens kijken of ik dat overzicht ergens kan vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |