Zoveel problemen zijn er niet met Casillas hoor. Hij heeft nog geen nieuw contract getekend nee en er is iid een verschil tussen vraag en aanbod maar dat is niet zo ontzettend hoog. Verder weet toch bijna iedereen dat er bij Real de "sterren-salarissen" en de gewone salarissen zijn. Ik ben er bijna zeker van dat Real hem geen eens 3 miljoen per jaar aanbied. Als ie in Januari 2006 nog geen nieuw contract heeft getekend kan die met elke club gaan onderhandelen omdat z'n contract in Juni 2006 afloopt.
Als Arsenal een goeie keeper wil voor niks (ik bedoel, geef hem 4 jaar lang 3 mil en hij kost maar 12 in totaal
![]()
) dan kunnen ze hem denk ik wel halen.
Verder ziet het er naar uit dat Buffon misschien naar Real gaat, omdat Perez al zo'n 3 jaar op hem zit te geilen. Waarom begrijp ik niet omdat we met Casillas al een supertopper in huis hebben. Casillas zegt tot nu toe telkens dat ie hoopt dat ie bij Real blijft maar ik denk eerlijk gezegd dat als ie in januari nog niet verlengd is dat ie dan denk "fok! jullie, ik ga wel naar een club waar ze m'n kwaliteiten wel waarderen". Ik kan me niet voorstellen dat ie graag aan het lijntje gehouden wordt.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano