Ik kan ook zo snel geen titels van Clark Gable opnoemenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:36 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en dan nog, heb je geen titel, dus KUN je t niet goed hebben
t is een brit
dat is geen brit en hij won en weigerde enkele jaren voordatquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:40 schreef Asap het volgende:
George Scott? weet niet eens of dit een brit is.... Met Patton?
idd t jaar dat taxi driver geen nominatie wist te verzilverenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:04 schreef ranja het volgende:
Jaren 70 denk ik.... Taxi driver, Chinatown? maar wie speet daar in die niet veel later dood ging? Geen idee.
Nu is het glashelder.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:20 schreef dolle_hond het volgende:
zijn voornaam is dezelfde als van de dominee, zijn achternaam is hetzelfde als t eerste deel van de achternaam van de maker van de ruimte voor paniek en het eerste deel van de naam van de film is hetzelfde als die computerfilm van SB en het tweede deel van de naam van de film is hetzelfde als het eerste deel van de naam van de film met HF en SW op kantoor.
Klaasquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:20 schreef dolle_hond het volgende:
zijn voornaam is dezelfde als van de dominee
John Fin in Network?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:50 schreef dolle_hond het volgende:
'I'M AS MAD AS HELL, AND I'M NOT GOING TO TAKE THIS ANYMORE!'
dan maarquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb Network niet gezien.
En ook niets van Peter Finch, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |