Farfan speelde idd erg goed deze wedstrijd.....Ik vond hem wel een beetje te vergelijken met de Park van vorig jaarquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Fysieke problemen geloof ik...
Lekker potje deze keer, Farfan maakte idd een goede indruk, hoe lang loopt zijn contract eigenlijk nog?
Zou mooi zijn !quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:59 schreef Radegast het volgende:
Ik denk dat Erik Edman jullie nieuwe linksback gaat worden.
Farfan stond vandaag al in het centrumquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:45 schreef endr0me het volgende:
Ik zeg: Farfan moet in het centrum, en niet meer op de vleugel
quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:50 schreef WooZ het volgende:
[..]
Farfan stond vandaag al in het centrum
Ik zeg, naar het 4-3-3 systeem, en dan met Koné - Róbert - Farfan
quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:50 schreef WooZ het volgende:
[..]
Farfan stond vandaag al in het centrum
Ik zeg, naar het 4-3-3 systeem, en dan met Koné - Róbert - Farfan
Óf hij creërde er juist veelquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:52 schreef Suijk het volgende:
Ik zag alleen de samenvatting, maar het leek mij dat Farfan eigenlijk heel veel kansen mistte?
quote:'PSV raakt Wilfred Bouma kwijt aan Aston Villa'
29/8/2005 8 :59
De leegloop bij PSV is nog niet voorbij. Naast Young-Pyo Lee zal ook Wilfred Bouma maandag naar Engeland reizen om te tekenen bij een club uit het Premiership. De Brabander vertrekt naar Aston Villa, zo meldt De Telegraaf.
Bouma pakt maandag het vliegtuig naar Birmingham, waar hij een medische keuring zal ondergaan en volgens planning zal tekenen bij The Villans. Over de hoogte van de transfersom die Villa neerlegt voor Bouma, is nog niets bekend. Maar hij schijnt in zijn contract een clausule te hebben die de hoogte van de transfersom bepaalt.
De twintigvoudig international staat nog tot medio 2008 onder contract bij de Eindhovense club. De 27-jarige verdediger is bezig aan zijn twaalfde seizoen als prof, zjin tiende als PSV'er.
Mocht Bouma de landskampioen verlaten, dan is hij de vijfde basiskracht na Mark van Bommel, Johann Vogel, Ji-Sung Park en Young-Pyo Lee die de ploeg van coach Guus Hiddink de rug toekeert.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 09:38 schreef Crudus het volgende:
Of zitten zij ook met de handen in het haar?
Dat zou dan betekenen dat de spelers ook niet helemaal duidelijk zijn geweest, want de intentie om weg te gaan was blijkbaar wel aanwezig.quote:
Jawel hoor, Bouma/Lucius/Ooijer/Lee hebben allen aangegeven weg te willenquote:Op maandag 29 augustus 2005 09:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat zou dan betekenen dat de spelers ook niet helemaal duidelijk zijn geweest, want de intentie om weg te gaan was blijkbaar wel aanwezig.
Kone dan! niet zeikenquote:Op maandag 29 augustus 2005 10:11 schreef DIJK het volgende:
Als het waar is vind ik het wel een beetje flauw van fred. Dat hij graag naar engeland wil begrijp ik best, maar was dan eerder gegaan. Niet zo na het begin van de competitie en vlak voor de transferdeadline.
Ehm, nee...quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:06 schreef Crudus het volgende:
Maar komop. Dit scenario zal Hiddink toch ook wel hebben zien aankomen. Denken jullie niet dat hij stiekem alles al geregeld heeft en woensdag alles uit de doeken doet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |