Gelijk heb jequote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:49 schreef _Arual_ het volgende:
Ik ga vannacht iig naar Barcelona, bij gebrek aan zomer hier...
nog steeds ziekjes?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:11 schreef melismay het volgende:
Ik ben even weg.....
In bed liggen en hopen dat alles zo over is
Doe de groetjes, ook al kent ze me niet. dat is altijd leuk.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:50 schreef QyRoZ het volgende:
De hele dag.
Ik heb mn zusje op bezoek, dus weinig FOK! tijd. Gezellig.
Das niet leukquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:44 schreef Twisted_fok het volgende:
Godver, donderdag naar school. programma duurt de hele dag. fokking great, anders zeg je even concreet tot hoe laat de hele dag is.![]()
Valt mee, ben gewoon een stomme trutquote:
Het zijn jouw woorden . . .quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:09 schreef melismay het volgende:
Valt mee, ben gewoon een stomme trut![]()
Klopt, het is waarheid...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:13 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Het zijn jouw woorden . . .![]()
![]()
Nee, je bent geen trut.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:09 schreef melismay het volgende:
[..]
Valt mee, ben gewoon een stomme trut
nee want jij moet eerder naar utreg komen die dag, maar ik weet dus niet hoe laat ik zelf weer aanwezig ga zijn in casa-twisted_fok.quote:
Een trut ben je niet, hoogtens enkel en alleen maar stom . . .quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:14 schreef melismay het volgende:
Klopt, het is waarheid...
Ik ook... mensen terugbellen op een nummer waarvan ik zou moeten realiseren dat ze het niet meer hebben en dan nog een voicemail achterlaten ook...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:09 schreef melismay het volgende:
Valt mee, ben gewoon een stomme trut
Misschien dat je op de dag zelf een programma krijgt? Het gaat vast wel lukken joh!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:19 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
nee want jij moet eerder naar utreg komen die dag, maar ik weet dus niet hoe laat ik zelf weer aanwezig ga zijn in casa-twisted_fok.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |