Waarom neem jij foto's van homo's?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb die foto zelf genomen!!!!!!! Dat wijf sprong er gewoon snel achter.
Nou ja, ze had er wel lol in volgens mij. In Egypte heb ik ook 's een buikdans meegemaakt, die mevrouw was stukken mooier.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb die foto zelf genomen!!!!!!! Dat wijf sprong er gewoon snel achter.
Ze waren hun camera vergeten en ze vroegen mij om een foto van hen te maken en dan via de e-mail naar hen toe te sturen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:18 schreef sizzler het volgende:
[..]
Waarom neem jij foto's van homo's?
En dan gooi jij ze maar op internet...Marokkaanse ethiek zeker?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ze waren hun camera vergeten en ze vroegen mij om een foto van hen te maken en dan via de e-mail naar hen toe te sturen.
Die foto's komen uit MIJN fototoestel, dus nee, Nederlandse ethiek.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:21 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
En dan gooi jij ze maar op internet...Marokkaanse ethiek zeker?
Ik zit je maar te stangen hoor....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die foto's komen uit MIJN fototoestel, dus nee, Nederlandse ethiek.
Japanse ethiek.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die foto's komen uit MIJN fototoestel, dus nee, Nederlandse ethiek.
Verkapte "mag ik je mailadres"!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ze waren hun camera vergeten en ze vroegen mij om een foto van hen te maken en dan via de e-mail naar hen toe te sturen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:23 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Japanse ethiek.
Overigens mis ik de lekkere wijven, want het broeikaseffect speelt dit tandvlees behoorlijk parten;
[afbeelding]
Hmm, dan heb ik hun aanwijzing toch iets te serieus opgevat. Verkapte versiertruc dus...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:25 schreef sizzler het volgende:
[..]
Verkapte "mag ik je mailadres"!
Heb je de homo-encyclopedie al aangeschaft?
jezus, daar past zo'n paardenbit in. Ze mag wel uitkijken voor ivoorstropersquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:23 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Japanse ethiek.
Overigens mis ik de lekkere wijven, want het broeikaseffect speelt dit tandvlees behoorlijk parten;
[afbeelding]
is mijn vader in de jaren 80 voor ontslagenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:20 schreef George-Butters het volgende:
tering!
fla�tu�len�tie
de flatulentie (vrouwelijk)
opzetting van de buik door darmgassen
Werkte hij in een hotel als liftbediende ofzo?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:22 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
is mijn vader in de jaren 80 voor ontslagen![]()
Hij liet scheten in de lift, dat vonden de bezoekers niet fijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |