hoe doet ie dat?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:38 schreef Monidique het volgende:
Nou, ExtraWaskracht levert mij zo een bestand met daarin topicid/nick/datum. Daar kunnen we wel wat leuke dingen mee doen, denk ik.
naar help -> help gaan...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:41 schreef Monidique het volgende:
Weet iemand hoe ik die irritante paperclip uit Excel kan negeren en gewoon naar de normale help-functie kan gaan?
Láát maar.
maar toch, wat heeft 'harry's pleziertjes' daar mee te maken, ik ben nog steeds nieuwsgierigquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:42 schreef Monidique het volgende:
Hij heeft van mij een bestand met de nummers van de topics gekregen en die haalt hij door een JAVA-programmaatje van hem.
dat is wel een aantal keer gebeurd.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:46 schreef Monidique het volgende:
Omdat jij die nummervolgorde begon te fucken.
ik ben met wijnfles 2 begonnen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:51 schreef Monidique het volgende:
Ik pak nog maar een biertje.
Hm, knap als anderen de topicstarters zijn..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:46 schreef Monidique het volgende:
Omdat jij die nummervolgorde begon te fucken.
Morgen lekker opgeruimdquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:52 schreef George-Butters het volgende:
[..]
ik ben met wijnfles 2 begonnen.
O ja, maar toen stond het onderwerp centraal he. Dat was nou eenmaal belangrijk destijdsquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:56 schreef Monidique het volgende:
[POL-SC #457] Het einde der tijden is nabij !
wow daar heb ik gepost. Wellicht mijn sc beginquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:56 schreef Monidique het volgende:
[POL-SC #457] Het einde der tijden is nabij !
hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:01 schreef Monidique het volgende:
We zitten al zo rond topic #150...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |