Warrior Within is 20 bij de Dixons..quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:46 schreef RaymanNL het volgende:
Zo, net gehaald:
Prince of Persia: Warior Within (NGC) 29.99
Bomberman DS (NDS) 29.99
Project Rub (NDS) 29.99
Totaal: 60 euro![]()
![]()
![]()
(ik betaalde trouwens voor het spel dat je gratis kreeg wel een eurocent![]()
]quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:04 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Warrior Within is 20 bij de Dixons..
Overigens vind ik het voor nieuwe spellen (60 Euro) nog steeds best duur eigenlijk..
Ubisoft's games zijn daarentegen meestal wel wat goedkoper. Kan me SC Chaos Theory voor 45 herinneren, en WW lag ook voor zoiets in de schappen dacht ik. (PC versies dan)quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:14 schreef Retarded het volgende:
[..]
]
duur is het niet... veel geld is het wel. Nieuwe spellen voor 40 euro vind je niet in de nederlandse winkels![]()
dat van die 3 dure of goedkope spellen klopt niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:59 schreef H.Flick het volgende:
Eigenlijk is het niet verstandig om zowel budget als full price artikelen in een combi te kopen. Je kunt beter of 3 dure of 3 goedkope halen...
Vond Sands of Time erg gaaf... WW wat minder, maar nog leuk genoeg voor 10 euroquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:56 schreef H.Flick het volgende:
Waarom haalt iedereen WW?! Dat is echt zo'n slecht spel.
Ik heb geregeld bij de Dixons dat ik een 3de game gratis krijg omdat ik ook al 2 spellen en een PSP daar had gereserveerdquote:Op donderdag 1 september 2005 10:48 schreef Retarded het volgende:
wie o wie gaat vandaag zijn psp-games bij FRS scoren?? Ben even benieuwd
Goedkoopste is gratis, dus 19.99 kortingquote:Op donderdag 1 september 2005 12:54 schreef SnapZ het volgende:
Kan iemand me vertellen wat je betaald als je drie spellen koopt met verschillende prijzen? Als ik een game van 59,99/54,99 en 19,99 koop, wat betaal ik dan? Kan nergens actievoorwaarden vinden!
lijkt me ook niet meer dan logisch...quote:Op donderdag 1 september 2005 12:55 schreef Tain het volgende:
[..]
Goedkoopste is gratis, dus 19.99 korting
ze zouden eens gek doen en de duurste gratis maken, dan had ik wel twee budget titels gepakt en 1 nieuwequote:Op donderdag 1 september 2005 19:31 schreef Retarded het volgende:
[..]
lijkt me ook niet meer dan logisch...
johquote:Op donderdag 1 september 2005 22:50 schreef Tain het volgende:
[..]
ze zouden eens gek doen en de duurste gratis maken, dan had ik wel twee budget titels gepakt en 1 nieuwe
quote:Op donderdag 1 september 2005 23:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze zouden eens 10 euro onder de concurrentie moeten gaan zitten, dan hadden ze deze acties niet nodig
Ik ga eerst een PSP kopen.quote:Op donderdag 1 september 2005 10:48 schreef Retarded het volgende:
wie o wie gaat vandaag zijn psp-games bij FRS scoren?? Ben even benieuwd
nee dat kan niet.. Je kunt wel 3 games via inet bestellen waarvan 1, 2 of 3 pre-orders. De games die niet in de pre-order staan worden dan eerst verstuurd en de pre-order krijg je later nagestuurd.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:13 schreef Black-Hole het volgende:
Weet iemand of deze actie geldt in combinatie met een pre-order via de site en een losse aankoop in de winkel? De algemene voorwaarden zijn namelijk nergens te vinden.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tot wanneer duurt de actie Retarded?
Thanks, dat dacht ik al maar ja, je weet nooit. Dan maar 3 pre-orders plaatsenquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:18 schreef Retarded het volgende:
nee dat kan niet.. Je kunt wel 3 games via inet bestellen waarvan 1, 2 of 3 pre-orders. De games die niet in de pre-order staan worden dan eerst verstuurd en de pre-order krijg je later nagestuurd.
Je kunt toch alvast games halen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik hoop dat mn PSP voor die tijd binnen is, anders zou dat zonde zijn![]()
Weet je hoe kut het is om games zonder console te hebbenquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:54 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Je kunt toch alvast games halen.
Nee hoor, ik heb een Ngage spel zonder dat ik een Ngage hebquote:Op zondag 25 september 2005 00:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Weet je hoe kut het is om games zonder console te hebben
Ngagequote:Op zondag 25 september 2005 00:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb een Ngage spel zonder dat ik een Ngage heb
= 30 euro voordeel. Brothers in Arms is 30 euro, en dus is die gratisquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:07 schreef Palau het volgende:
Ik heb GTA: San Andreas, MOH European Assault en Brothers in Arms road to hill gehaald.
=60 euro voordeel
Die stond nog voor 60 in de winkelquote:Op zondag 25 september 2005 11:26 schreef Retarded het volgende:
[..]
= 30 euro voordeel. Brothers in Arms is 30 euro, en dus is die gratis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |