Gebeurt heel vaak hoor .....is gewoon tegenwoordig uit voorzorg! Maar goed tis goed dat je er wel vroeg bij bentquote:Op maandag 29 augustus 2005 01:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, is goed afgelopen. Ze hebben schijnbaar wel een flink stuk weggesneden.
Ik nog geen dag. Wat een dramamens.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:21 schreef pfaf het volgende:
't Is en blijft een zeikwijf, ik zou het nog geen week uithouden met haar.
Hey Tom !quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik nog geen dag. Wat een dramamens.
Sure, als je van frigide uitzendburo trutten die nog altijd op hun ex geilen houdt....quote:
Of dat ze probeerde de roddel te verspreiden dat Ralph in het bubbelbad aan haar slip zat.quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:40 schreef twentemeisje het volgende:
Wat een ongelooflijke gleuf... die kop die ze herhaaldelijk trok tijdens dat etentje met Ralph... en dan de vragen die ze hem stelde. Damn wat hoop ik dat ze eerder gaat dan Ralph.
En zag d'r gisteren eens haar best doen om niet naast Ralph op de bank te hoeven gaan zitten (toen ze terugliepen van het uitzwaaien van Rikkert...).
Ze staat bij mij met stip op 1 om te moven!
Joost: "Mwa neej ja nee mjah mnhee dat is typisch Nathalie, die is zo"quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:47 schreef Natalie het volgende:
Als 't nu zonder tussen -h gespeld was, dan was ik het geheel met je eens dat zewas.
Ik had er aanvankelijk ook dag staan, maar ze ziet er wel leuk uit.quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik nog geen dag. Wat een dramamens.
Gestolen pik.... gestolen pik zeg ik je. Nog in geen miljoen jaar!!!!quote:Op zondag 18 september 2005 11:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Nathalie over liefdesdrankjes![]()
http://www.thelovefactory(...)ove_drankjes.mp3.wma
Idd, verschrikkelijkquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:06 schreef NY_Giant het volgende:
Wat trok ze trouwens een gore rotkop, toen ze moest nomineren...
Nee, dat is een magnum.quote:
Nee, echt geen fakequote:
Volgens mij was Endemol daar niet zo gecharmeerd van, dus ze zullen hem ook wel de verdere toegang tot de live-uitzendingen ontzegd hebben.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:29 schreef Gert het volgende:
Die vriend van Nathalie zien we ook nooit meer in de studio hè, sinds-ie met z'n brandweerwagentje over de schutting kwam koekeloeren.
Of effe d'r stembanden een beetje inknippen .. zodat er wat meer bass in die stem komt ...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:45 schreef Giggio het volgende:
Schrik me steeds het apezuur als ik Nattelie door mijn koptelefoon binnenkrijg... heb hier helaas alleen geluid en geen beeld dus ik zie haar niet aankomen...
En dat wil jij die kinderen aandoen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:56 schreef Bluezz het volgende:
Naat's stem kan zo gebruikt worden in tekenfilms
Laat je nakijken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:14 schreef Tragedy het volgende:
Maar Nathalie is leuk, ze mag van mij winnen!
En dan nog 44% die voor haar gebeld/gesmst had hé...quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:19 schreef Peter6000 het volgende:
Typerend eigenlijk dat dit nog maar het eerste deeltje is van Nathalie.
Waarschijnlijk komt dit omdat ze zo nietszeggend is
Ach, als je tegenwoordig ergens een half jaartje blijft hangen als verkoper binnendienst krijg je al de titel 'accountmanager'.quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:15 schreef JohnDope het volgende:
Nathalie is volgens de wetenschappelijke theorie een lekkerwijf, maar in de praktijk is ze best wel on aantrekkelijk, maar ik denk dat haar karakter en manier van lachen daar ook een rol bij speelt.
Toen ik haar cv las had ik echt een topbeeld van haar...... ze bleek accountmanager te zijn, maar nu vraag ik me af welk bedrijf zo'n huppeltje in dienst wilt als accountmanager
zit dat tegenwoordig zo.....quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ach, als je tegenwoordig ergens een half jaartje blijft hangen als verkoper binnendienst krijg je al de titel 'accountmanager'.
perfect omschreven, ze gedraagt zich inderdaad als een gemiddelde amerikaanse.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:28 schreef BB5kijker het volgende:
ze gedraagd zich als een Amerikaanse (overdreven, nep, geen mening etc.).
Ik begin me steeds meer aan die gezichtstrekken van haar te ergeren.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:33 schreef scanman01 het volgende:
En daar komen ze
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik erger me steeds meer aan het feit dat jullie je aan zoiets onbenulligs kunnen ergeren ! Gaat echt nergens over.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:37 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik begin me steeds meer aan die gezichtstrekken van haar te ergeren.
wat een trut !quote:Op maandag 7 november 2005 09:45 schreef ART het volgende:
Scene die vannacht gemist is door de streamers:
Voordat dronken Nathalie nog even bij Roel op zijn 'noten' [sic] sprong, hadden ze gierend geconstateerd dat ze hele zwarte voetzolen had van het dansen op blote voeten. Waarop Nathalie van het bed springt naar het bed van Menno loopt en heel bewust - dekbed wegtrekkend - met haar vuile voeten in Menno's bed gaat lopen paraderen. Als toetje pakt ze Menno's Nemo-vis om die nog even extra over haar voetzool te halen.
Zwaar kinderachtige actiequote:Op maandag 7 november 2005 09:50 schreef avonne het volgende:
gevonden in streamverslag
[..]
wat een trut !
Ik sluit me hier helemaal bij aan. Echt om te kotsen.quote:Op maandag 7 november 2005 18:26 schreef Showtime het volgende:
Kom net thuis en lees over de actie van Nathalie. Wat een verschrikkelijk respectloze actie, echt walgelijk gewoon.![]()
Paar dagen terug postte ik haar het leukste meisje in het huis vind, maar dat is in 1 klap gewoon verdwenen. Kan gewoon kwaad om dit soort acties worden, vind ook zeker dat BB hiervoor een sanctie moet uitdelen. Walgelijk.
AMENquote:Op maandag 7 november 2005 22:13 schreef the_undertaker het volgende:
wat een achterbaks, simpele, meeloopgedragvertonende, scheve bek trekkende tyfushoer is die Nathalie. Serieus die snol moet je gewoon keihard in de liveshow nomineren met als reden dat je je ergert aan haar scheve bek en dat kinderachtige geluid wat er uit komt. En hoe puberaal ben je als je met je vieze poten op andermans bed gaat lopen stampen en vervolgens ook je poten nog eens afveegt aan een knuffel van een ander. Dat doe je godverdomme al niet eens meer als je 12 jaar bent en in de brugklas zit. En dat achterna lopen van Dido de hele dag, doet me ook denken aan het vergeten meisje in de klas wat uit wanhoop maar achter het populairste meisje aanloopt, ze is het ook altijd met Dido eens, tenminste ik hoor alleen maar JA, VIND IK OOK DIDO....
het zou mooi zijn dat ze weer werd genomineerd! Onder het motto van "Ja, het hoort er bij" (was haar reactie afgelopen liveshow... Ja hoort erbij... mevrouw is zelf niet genomineerd.
Al met al... OPZOUTUH MET DIE SIMPELE SNOL
Uitstekende weergave van de feiten.quote:Op maandag 7 november 2005 22:13 schreef the_undertaker het volgende:
wat een achterbaks, simpele, meeloopgedragvertonende, scheve bek trekkende tyfushoer is die Nathalie. Serieus die snol moet je gewoon keihard in de liveshow nomineren met als reden dat je je ergert aan haar scheve bek en dat kinderachtige geluid wat er uit komt. En hoe puberaal ben je als je met je vieze poten op andermans bed gaat lopen stampen en vervolgens ook je poten nog eens afveegt aan een knuffel van een ander. Dat doe je godverdomme al niet eens meer als je 12 jaar bent en in de brugklas zit. En dat achterna lopen van Dido de hele dag, doet me ook denken aan het vergeten meisje in de klas wat uit wanhoop maar achter het populairste meisje aanloopt, ze is het ook altijd met Dido eens, tenminste ik hoor alleen maar JA, VIND IK OOK DIDO....
het zou mooi zijn dat ze weer werd genomineerd! Onder het motto van "Ja, het hoort er bij" (was haar reactie afgelopen liveshow... Ja hoort erbij... mevrouw is zelf niet genomineerd.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:43 schreef kukeleku het volgende:
Jezus...als mijn kont zo lelijk was durfde ik niet eens te schijten![]()
![]()
beter had ik het niet samen kunnen vattenquote:Op maandag 7 november 2005 22:13 schreef the_undertaker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |