quote:
Op vrijdag 16 september 2005 09:40 schreef twentemeisje het volgende:Wat een ongelooflijke gleuf... die kop die ze herhaaldelijk trok tijdens dat etentje met Ralph... en dan de vragen die ze hem stelde. Damn wat hoop ik dat ze eerder gaat dan Ralph.
En zag d'r gisteren eens haar best doen om niet naast Ralph op de bank te hoeven gaan zitten (toen ze terugliepen van het uitzwaaien van Rikkert...).
Ze staat bij mij met stip op 1 om te moven!
Of dat ze probeerde de roddel te verspreiden dat Ralph in het bubbelbad aan haar slip zat.
Ik hoopte eigenlijk dat ze het hele huisje destijds als sanktie dat hele stuk film zouden laten zien hoe ze Ralph aan het ophemelen was tijdens de auditie. Die Joost is trouwens ook een enorme gluiperd / eikel. Die bijbal kan nog geen simpel antwoord geven zonder te doen alsof het hem helemaal niets doet en zijn schoudertjes 10 keer op te trekken: "Mja, Mnee, Mhja, Mnee ik hoef helemaal niet te poepen wat moet ik er van vinden dan?"
"Mja Mnee Mhm, ja Mnee ik zag net idd dat Ralph zijn pik tussen haar dijen had maar da's bij ons thuis heel gewoon."
"Mnee Mja Mwoh Goh nee ze heeft geen gevoelens meer voor hem dit is allemaal heel normaal"