Gebeurt heel vaak hoor .....is gewoon tegenwoordig uit voorzorg! Maar goed tis goed dat je er wel vroeg bij bentquote:Op maandag 29 augustus 2005 01:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, is goed afgelopen. Ze hebben schijnbaar wel een flink stuk weggesneden.
Ik nog geen dag. Wat een dramamens.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:21 schreef pfaf het volgende:
't Is en blijft een zeikwijf, ik zou het nog geen week uithouden met haar.
Hey Tom !quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik nog geen dag. Wat een dramamens.
Sure, als je van frigide uitzendburo trutten die nog altijd op hun ex geilen houdt....quote:
Of dat ze probeerde de roddel te verspreiden dat Ralph in het bubbelbad aan haar slip zat.quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:40 schreef twentemeisje het volgende:
Wat een ongelooflijke gleuf... die kop die ze herhaaldelijk trok tijdens dat etentje met Ralph... en dan de vragen die ze hem stelde. Damn wat hoop ik dat ze eerder gaat dan Ralph.
En zag d'r gisteren eens haar best doen om niet naast Ralph op de bank te hoeven gaan zitten (toen ze terugliepen van het uitzwaaien van Rikkert...).
Ze staat bij mij met stip op 1 om te moven!
Joost: "Mwa neej ja nee mjah mnhee dat is typisch Nathalie, die is zo"quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:47 schreef Natalie het volgende:
Als 't nu zonder tussen -h gespeld was, dan was ik het geheel met je eens dat zewas.
Ik had er aanvankelijk ook dag staan, maar ze ziet er wel leuk uit.quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik nog geen dag. Wat een dramamens.
Gestolen pik.... gestolen pik zeg ik je. Nog in geen miljoen jaar!!!!quote:Op zondag 18 september 2005 11:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Nathalie over liefdesdrankjes![]()
http://www.thelovefactory(...)ove_drankjes.mp3.wma
Idd, verschrikkelijkquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:06 schreef NY_Giant het volgende:
Wat trok ze trouwens een gore rotkop, toen ze moest nomineren...
Nee, dat is een magnum.quote:
Nee, echt geen fakequote:
Volgens mij was Endemol daar niet zo gecharmeerd van, dus ze zullen hem ook wel de verdere toegang tot de live-uitzendingen ontzegd hebben.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:29 schreef Gert het volgende:
Die vriend van Nathalie zien we ook nooit meer in de studio hè, sinds-ie met z'n brandweerwagentje over de schutting kwam koekeloeren.
Of effe d'r stembanden een beetje inknippen .. zodat er wat meer bass in die stem komt ...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:45 schreef Giggio het volgende:
Schrik me steeds het apezuur als ik Nattelie door mijn koptelefoon binnenkrijg... heb hier helaas alleen geluid en geen beeld dus ik zie haar niet aankomen...
En dat wil jij die kinderen aandoen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:56 schreef Bluezz het volgende:
Naat's stem kan zo gebruikt worden in tekenfilms
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |