quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:38 schreef SCH het volgende:
Sorry, ik keek om 10.30 maar wilde eerst Bluezz even een nieuw topic laten openen
Ik ook, maar Dennis, Dennis bekt lekkerder dan Gerard, Gerard (op z'n frans uitgesproken !!)quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:13 schreef -Schorpioen- het volgende:
Ik vond Dennis "Gerard, Gerard , je moeder is een hoer !! eigenlijk leuker
Zilver:quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:40 schreef Goldboy het volgende:
FC Thun uit, altijd lastig
Brons:quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:04 schreef snellejelle het volgende:
Eerste wedstrijd Fok! United groot succes
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:58 schreef Bluezz het volgende:
Atletico Josti's eerste wedstrijd met nieuwe shirts
Toon jou onderschrift kunsten dan eensquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:40 schreef Baklap het volgende:
Sommige zijn wel aardig, maar dat ik nou hardop kan lachen, not even close...slotje
pfffff rot es een eind opquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:40 schreef Baklap het volgende:
Sommige zijn wel aardig, maar dat ik nou hardop kan lachen, not even close...slotje
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:40 schreef Baklap het volgende:
Doet ie toch niet. Die is hier alleen om het voor de anderen te verzieken. Zie deel1quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Toon jou onderschrift kunsten dan eens.
ik wou ook zoiets zeggen, maar mijn onderschrift is toch te belabberd om te winnen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:14 schreef DeTolk het volgende:
Mocht ik deze ronde als 1e afsluiten, dan mag de nr 2 een foto plaatsten. Ik ben er namelijk morgen niet.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:14 schreef DeTolk het volgende:
Mocht ik deze ronde als 1e afsluiten, dan mag de nr 2 een foto plaatsten. Ik ben er namelijk morgen niet.
Ai, na deze posts gelooft niemand mij omdat iedereen denkt dat ik een grapje maak.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:45 schreef dramslag het volgende:
[..]
ik wou ook zoiets zeggen, maar mijn onderschrift is toch te belabberd om te winnen.![]()
die van jou vind ik de leukste, de rest was niksquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:44 schreef Chielus het volgende:
huppa en mn eindelij mn eerste podiumplek
idd, kone heeft helemaal geen haarquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:41 schreef snellejelle het volgende:
[..]
die van jou vind ik de leukste, de rest was niks![]()
maar ja...
Oefenduel Nederlands Elftal VS Gay Ahead Eagles met gemengde gevoelens ontvangen...quote:
Is goed,quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Morgen zal ik de statistieken even updaten en plaatsen.
Welkom terug van vakantie !quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Morgen zal ik de statistieken even updaten en plaatsen.
slijmbal !!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:01 schreef -Schorpioen- het volgende:
[..]
Welkom terug van vakantie !
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:01 schreef -Schorpioen- het volgende:
[..]
Welkom terug van vakantie !
He man, bedankt voor de stats!quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:21 schreef -Vaduz- het volgende:
...
Er zijn nog niet erg veel inzendingen....morgenochtend zal ik de uitslag doen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:25 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
He man, bedankt voor de stats!![]()
Wanneer komt de uitslag deze keer trouwens?
quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:36 schreef SCH het volgende:
Bjoro
Straks gaat ie nog denken dat ie grappig is
gefeliciteerd
Winnaarquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:48 schreef Bjoro het volgende:
ff buiten mededinging maa ik vond hem zelf wel grappig
[afbeelding]
Robben na de wedstrijd: "Ik stuurde die rechtsback volledig het bos in"
Zilver:quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:07 schreef dramslag het volgende:
"Ja, op dit veld schoot hij ze er altijd in", aldus de ajax-scout over aankoop Rosenberg
hij weet zelf natuurlijk ook wel dat hij nooit kon winnen, maar hij is wel grappigquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:00 schreef FrankyMcG het volgende:
Veel kritiek spelers ajax op nieuwe grasmat amsterdam arena na 1-2 nederlaag tegen Feyenoord
Ik zou zeggen....Max, succes met het zoeken !quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:45 schreef MaxPower het volgende:
"een balletje kan raar rollen", aldus de terreinknecht.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:06 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
Opstellingen:
FC den Bosch, Mark Bosnich, Paul Bosvelt, Johnnie Bosman, Peter Bosz, Pascal Boschaart, Theo Bosch, Charley Bosveld, Wessel van den Bosch, Tinus Bosselaar, Jean Paul Bosman, Wallie Waalderbos.
Grasshoppers, Ronald Watereus, Thijs Waterink, Dick Helling, John Scheve, Richard van der Meer, Bert Meerdink, Herman Maier, Rob Maas, Rob Rijnink, Dick Beek, Jaap van der Lek.
lekker op tijd tongquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:07 schreef tong80 het volgende:
GVD ben ik daar een kwartier mee bezig geweest![]()
Ik had tenminste Bergkamp er nog bij....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:07 schreef tong80 het volgende:
Aanmoedigings awardquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:07 schreef tong80 het volgende:
anders was ik mijn bronzen plak kwijtquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:07 schreef tong80 het volgende:
nou dan mag wat mij betreft iemand anders van het podium een foto plaatsen...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:35 schreef SCH het volgende:
Max is een luie flikker man, dat gaat dagen duren
Franky is ook een slomequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:36 schreef VoreG het volgende:
Een echte flikker bijvoorbeeld
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:55 schreef Bjoro het volgende:
De uitslag:
Zilver:
hij weet zelf natuurlijk ook wel dat hij nooit kon winnen, maar hij is wel grappig
laten we het een toevalstreffer noemenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:45 schreef MaxPower het volgende:
weet ik veel dat ik goed in dit soort dingen ben..
mail uit profiel tsjek ik niet dagelijks...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:14 schreef Johan-Derksen het volgende:
Kep Max Power ff een mail gestuurd
quote:Op donderdag 1 september 2005 19:18 schreef SCH het volgende:
[afbeelding]
"Ik wil gewoon mijn fiets terug"
[afbeelding]
[afbeelding]
Aleen mietjes huilen....quote:
niet bijster origineel he?quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[afbeelding]
Pieter van den Hoogenband steekt even z'n hand op om het aanwezige PSV publiek te begroeten bij z'n debuut
quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:28 schreef AirRaid het volgende:
[afbeelding]
Ik zei nog zo GEEN BOMMETJE
quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:47 schreef FrankyMcG het volgende:
Ben ik de enige die alleen nog maar rode kruisjes ziet bij de foto's?
ohjee, probeer het hierquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:56 schreef FrankyMcG het volgende:
UITSLAG!
yupquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:17 schreef TheVulture het volgende:
En weer een ereplaats erbij...
van mij mag hij.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:04 schreef Johan-Derksen het volgende:
Waarom plaatst tong40 een foto terwijl hij niet de winnaar is?
Is hij god?
Ik kreeg hier ooit commentaar toen ik de regels in de OP niet had gelezen en iets fout deed. Dat doet mij vermoeden dat die regels toch wel gebruikt werden... vandaar...quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:06 schreef tong80 het volgende:
Hallo doe ff normaal zeg. Niemand plaatst een plaatje. Is het zo erg dat ik het wel doe ?
Haal hem al weg joh. Sneue vent.
Helaas vat jij alles weer eens te persoonlijk en beledigend op... Een normale reactie van jou is ook op z'n plaats ipv zulke opmerkingen. Succes in het vervolg.quote:
Nou ik vond je opmerking denigrerend. Lijkt me logisch dat ik op een discussieforum met gelijke munt terugbetaal. Ik gooi er daarna een emmer zand overheen.Hoop dat jij dat ook doet.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:43 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Helaas vat jij alles weer eens te persoonlijk en beledigend op... Een normale reactie van jou is ook op z'n plaats ipv zulke opmerkingen. Succes in het vervolg.
Als je dit denigrerend vond, dan heb je een serieus probleem. Gelijke munt terugbetalen deed ik ook toen ik 5 jaar was... Later dien je verstandiger te zijn.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou ik vond je opmerking denigrerend. Lijkt me logisch dat ik op een discussieforum met gelijke munt terugbetaal. Ik gooi er daarna een emmer zand overheen.Hoop dat jij dat ook doet.
ik vind dat we de winaar best wel wat tijd mogen geven, het kan best eens een keer voorkomen dat de winnaar een paar uurtjes of een dagje weg is, nou dan wachten we toch geduldig.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Een beetje tempo erin houden is oke, de winnaar liet wel erg lang op zich wachten. Dus lijkt me het oke een nieuwe afbeelding erin te gooien. Laten we het een leuk topic houden.
Ik probeer zo'n 8 top[ics warm te houden heb vaak de indruk dat als ik er niet post dat het dood valt. Heb het nu gedaan met het sportkwis topic. Post er niet meer en het topic valt dood. Zal met dit topic wel meevallen maar dat er zo'n issue van wordt gemaakt. Mijn god.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:57 schreef AirRaid het volgende:
[..]
ik vind dat we de winaar best wel wat tijd mogen geven, het kan best eens een keer voorkomen dat de winnaar een paar uurtjes of een dagje weg is, nou dan wachten we toch geduldig.
het topic moet ook wel leuk blijven om aan mee te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |