Winnaarquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:48 schreef Bjoro het volgende:
ff buiten mededinging maa ik vond hem zelf wel grappig
[afbeelding]
Robben na de wedstrijd: "Ik stuurde die rechtsback volledig het bos in"
Zilver:quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:07 schreef dramslag het volgende:
"Ja, op dit veld schoot hij ze er altijd in", aldus de ajax-scout over aankoop Rosenberg
hij weet zelf natuurlijk ook wel dat hij nooit kon winnen, maar hij is wel grappigquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:00 schreef FrankyMcG het volgende:
Veel kritiek spelers ajax op nieuwe grasmat amsterdam arena na 1-2 nederlaag tegen Feyenoord
Ik zou zeggen....Max, succes met het zoeken !quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:45 schreef MaxPower het volgende:
"een balletje kan raar rollen", aldus de terreinknecht.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:06 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
Opstellingen:
FC den Bosch, Mark Bosnich, Paul Bosvelt, Johnnie Bosman, Peter Bosz, Pascal Boschaart, Theo Bosch, Charley Bosveld, Wessel van den Bosch, Tinus Bosselaar, Jean Paul Bosman, Wallie Waalderbos.
Grasshoppers, Ronald Watereus, Thijs Waterink, Dick Helling, John Scheve, Richard van der Meer, Bert Meerdink, Herman Maier, Rob Maas, Rob Rijnink, Dick Beek, Jaap van der Lek.
lekker op tijd tongquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:07 schreef tong80 het volgende:
GVD ben ik daar een kwartier mee bezig geweest![]()
Ik had tenminste Bergkamp er nog bij....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:07 schreef tong80 het volgende:
Aanmoedigings awardquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:07 schreef tong80 het volgende:
anders was ik mijn bronzen plak kwijtquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:07 schreef tong80 het volgende:
nou dan mag wat mij betreft iemand anders van het podium een foto plaatsen...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:35 schreef SCH het volgende:
Max is een luie flikker man, dat gaat dagen duren
Franky is ook een slomequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:36 schreef VoreG het volgende:
Een echte flikker bijvoorbeeld
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:55 schreef Bjoro het volgende:
De uitslag:
Zilver:
hij weet zelf natuurlijk ook wel dat hij nooit kon winnen, maar hij is wel grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |