Ik kreeg hier ooit commentaar toen ik de regels in de OP niet had gelezen en iets fout deed. Dat doet mij vermoeden dat die regels toch wel gebruikt werden... vandaar...quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:06 schreef tong80 het volgende:
Hallo doe ff normaal zeg. Niemand plaatst een plaatje. Is het zo erg dat ik het wel doe ?
Haal hem al weg joh. Sneue vent.
Helaas vat jij alles weer eens te persoonlijk en beledigend op... Een normale reactie van jou is ook op z'n plaats ipv zulke opmerkingen. Succes in het vervolg.quote:
Nou ik vond je opmerking denigrerend. Lijkt me logisch dat ik op een discussieforum met gelijke munt terugbetaal. Ik gooi er daarna een emmer zand overheen.Hoop dat jij dat ook doet.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:43 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Helaas vat jij alles weer eens te persoonlijk en beledigend op... Een normale reactie van jou is ook op z'n plaats ipv zulke opmerkingen. Succes in het vervolg.
Als je dit denigrerend vond, dan heb je een serieus probleem. Gelijke munt terugbetalen deed ik ook toen ik 5 jaar was... Later dien je verstandiger te zijn.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou ik vond je opmerking denigrerend. Lijkt me logisch dat ik op een discussieforum met gelijke munt terugbetaal. Ik gooi er daarna een emmer zand overheen.Hoop dat jij dat ook doet.
ik vind dat we de winaar best wel wat tijd mogen geven, het kan best eens een keer voorkomen dat de winnaar een paar uurtjes of een dagje weg is, nou dan wachten we toch geduldig.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Een beetje tempo erin houden is oke, de winnaar liet wel erg lang op zich wachten. Dus lijkt me het oke een nieuwe afbeelding erin te gooien. Laten we het een leuk topic houden.
Ik probeer zo'n 8 top[ics warm te houden heb vaak de indruk dat als ik er niet post dat het dood valt. Heb het nu gedaan met het sportkwis topic. Post er niet meer en het topic valt dood. Zal met dit topic wel meevallen maar dat er zo'n issue van wordt gemaakt. Mijn god.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:57 schreef AirRaid het volgende:
[..]
ik vind dat we de winaar best wel wat tijd mogen geven, het kan best eens een keer voorkomen dat de winnaar een paar uurtjes of een dagje weg is, nou dan wachten we toch geduldig.
het topic moet ook wel leuk blijven om aan mee te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |