Nee!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:23 schreef JeroenMeloen het volgende:
Jaaaaaa! Hier verzamelen en dan een bom er op!
Andersom andersomquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:37 schreef LSS het volgende:
Beter 10 negers op Fok! dan 1 neger in de Bijlmerbajes zeg ik dan altijd maar....
één neger maakt nog geen zomerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:38 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Hoi! ik ben geen neger maar ik vertrouwde het topic niet![]()
Ik snap hem nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:41 schreef JeroenMeloen het volgende:
[..]
één neger maakt nog geen zomer
Negers hebben platte neuzenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waarom hebben negers grote neuzen?
Lucht is gratis!![]()
![]()
komen we een beetje bij het lullenverhaal. wat maakt een lul groot, de lengte of de breedte...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:50 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Negers hebben platte neuzen![]()
Joden hebben grote neuzen![]()
Aah, daar heb je foks Ubernegerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Lucht is gratis!![]()
![]()
Lengte natuurlijkquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
komen we een beetje bij het lullenverhaal. wat maakt een lul groot, de lengte of de breedte...
misschien zijn ze aan het werk? (proest)quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien zijn ze aan het werk? (proest)
Ja hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:53 schreef renz0r het volgende:
[..]
Aah, daar heb je foks Uberneger
Alles goed?
ik moest lachenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Bedankt, ik heb geen trek meer in mijn lunch die ik zou halen in winkelcentrum Amsterdamse poort in jawel . . . . . de Bijlmer.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:58 schreef Renmaestro het volgende:
En nu allemaal even op de stoeprand bijten.
Hastikke. Het voelt net als vroegerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:07 schreef renz0r het volgende:
[..]
Goed! Blij met je stukje virtuele fok grond?![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:10 schreef stijgende_ster het volgende:
Mogen witten hier ook posten?
Het is donderdag en we komen samen, sms al die namenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:28 schreef Billekoek het volgende:
Negers komen altijd samen
een neger in je raamquote:
quote:
nee dat denk jij..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:50 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zeg, zit je mij te achtervolgen ofzo![]()
jajaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
nee dat denk jij..
we zitten samen op Fok! dus ik kom je wel eens tegen![]()
ROFL in mn Pantoffel!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Ik nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:36 schreef super-muffin het volgende:
Ik ben een echte neger.
Ze hebben geen computers in de gevangenis.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:29 schreef LSS het volgende:
Hoe zou het toch komen dat Fok! niet zo populair is onder negers?
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:43 schreef zoalshetis het volgende:
blanke neger meldt zich.
jij bent de derde heur... niet, nu je net een paar uur neger bent, al gelijk gaan voordringen he!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:44 schreef DaBuzzzzz het volgende:
* 2e blanke cyberneger meldt *
[afbeelding]
Een Citaat:
(save as) http://www.jiskefet.vuurwerk.nl/wav/jisdood2.wav
*telt*quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij bent de derde heur... niet, nu je net een paar uur neger bent, al gelijk gaan voordringen he!![]()
en ook nog gaan ontkennen he! je wordt steeds zwarter....quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:58 schreef Zaeqomqommer het volgende:
Zijn alle neger er?
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:58 schreef Renmaestro het volgende:
En nu allemaal even op de stoeprand bijten.
Gaarne een rijstplukker topicquote:
Wat een pimp ben jij zeg.quote:
weet niemand het?quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:36 schreef peterh het volgende:
wat is zwart en zit voor in het vliegtuig?
nou wat is het dan??quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:40 schreef peterh het volgende:
te laat voor grapjes denk...
Een neger?quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:36 schreef peterh het volgende:
een reedneger misschienquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:41 schreef Tobbes het volgende:
Ik heb een lul van 14cm wanneer dubbelgevouwen, een negerlul dus, maar voor de rest ben ik geen neger, ben ik nou wel of geen neger?
Antw:quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:36 schreef peterh het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(selecteer om het antwoord te zien)
Nee, ik ben geen fiets bellert! Maar ik bel wel als het nodig is! Als ik er langs wil bijvoorbeeld..
- Recente studies wijzen uit dat 100% van alle rokers sterft.
- Niet moeilijk doen als het makkelijk kan!
Een gevluchtte nigeriaan?quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:36 schreef peterh het volgende:
nee, we gooien er een bom op..quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:45 schreef Tobbes het volgende:
Maar is het nou de bedoeling dat alle negers hierkomen, alle blanken weggaan en dat dan dit topic verder als Groot Doe Verslag Van Je Zelfmoord-topic door het leven gaat?
In dat geval ken ik nog wel een ander, gerelateerd topic
met andere woorden, wat is het bagger topic van vanachtquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:45 schreef Tobbes het volgende:
Maar is het nou de bedoeling dat alle negers hierkomen, alle blanken weggaan en dat dan dit topic verder als Groot Doe Verslag Van Je Zelfmoord-topic door het leven gaat?
In dat geval ken ik nog wel een ander, gerelateerd topic
Eens.quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:47 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
met andere woorden, wat is het bagger topic van vanacht
In een zware dip zitten.
na gelezen te hebben eensquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:47 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
met andere woorden, wat is het bagger topic van vanacht
In een zware dip zitten.
Ik meen me te herinneren dat je zou stoppen met baggeren, en als je t toch deed dat de mods gelijk in mochten grijpen? Dat topic heb je zelf nog gemaaktquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:56 schreef renz0r het volgende:
Jullie moeten jullie hier wel blijven hangen hé?!
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Lucht is gratis!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |